Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. קודם כל תתחדש . דבר שני , לא כל כך קשור לשרשור שלך אבל אני לא יכול להתעלם . מה זאת אומרת סאב " מוציא " ? ממתי סאב הוא ספק חשמל ?
  2. אם החיווט תקין ואין בו בעיה אני מציע שתבדוק את הפיוזים של המגבר או את הפיוז הראשי של המערכת שלך שמחובר ליד המצבר . אם אין לך ידע בנושא אני ממליץ לך לפנות עם זה למתקין מוסמך . בהצלחה
  3. למכירה מוצרים ברמה גבוהה מגבר של חברת אודיסון מדגם LRX 4.1K במצב חדש עם שימוש מועט של חודשיים בלבד עדיין באחריות ( לעוד 10 חודשים ) מגבר של חברת אודיסון מדגם LRX 1.1K במצב חדש גם הוא עם אחריות לעוד 10 חודשים . סט קומפוננט של הרץ מדגם המילה MLK165 כולל וופרים ( שהיו בשימוש מועט ממש וכרגע שוכבים בארון ) קרוסים במצב חדש גם הם בשימוש מועט והטוויטרים של הסט . חומר איטום לרכב - באלק וחצי של חומר האיטום דיינמאט אקסטרים על הקופסאות רשום 36 SQ.FT מחירון : כרגע המגברים יימכרו כיחידה אחת - 5800 לשניהם סט קומפוננט של הרץ מילה - 2100 באלק וחצי של חומר איטום לרכב - 1200 לפרטים נוספים 0526438030 , גיא . אפשר גם בהודעות פרטיות .
  4. נהיה תרד מעניין . יש עידכונים בקשר לפיוז הראשי ?
  5. לצערי אני זוכר חוויה לא נעימה כזו גם עם מגבר שהפיוזים שלו היו תקינים אבל הסאונד לא יצא . 90 אחוז שהפיוז ראשי כרגע ז"ל . תבדוק את העניין ותעדכן
  6. ההתנגדות של המגבר משתנה " לבד " ללא צורך בהתאמה . הכל נעשה בהתאם לאלמנט שמחברים למגבר . מגבר מונו בלוק עם נתונים של 300 RMS ב 4 אום ו600 RMS ב 2 אום , אם נחבר אליו סאב שההתנגדות הסופית שלו היא 4 אום הוא אוטומטית יקבל מהמגבר 300 RMS . אם הסאב יהיה בעל 2 סלילים של 4 אום או סליל אחד של שני אום משמע שההתנגדות הסופית שלו תיהיה 2 אום וכך המגבר אוטומטית מזרים אליו 600 RMS .
  7. שמעתי את שניהם , על קומפוננטים . הJBL עדיף , גם יותר זול וגם יותר טוב לדעתי
  8. מה התקציב שלך לסאב עם תיבה ?
  9. לבנתיים , תמתח את התקציב בעוד 100 שקלים בודדים , תקנה קומפוננט של מורל מדגם הפולס . תחבר אותם על הרדיו דיסק כרגע ללא מגבר . תחסוך קצת כסף והלאה תתקדם למגבר 4 ערוצים וסאב , כרגע אני לא רואה סיבה שתקנה 6X9 חבל על הכסף , התמורה שתקבל מהמורל פולס הרבה יותר גבוהה
  10. סאב לא ייתן לך עוד עוצמה , הוא ידגיש את תחום הבאס ברכב . מכאן והלאה יש הרבה אופציות פתוחות בשבילך , וכן בשביל סאב חייבים מגבר . אתה יכול להביא סאב ומגבר 4 ערוצים , 2 ערוצים לטובת הרמקולים הקדמיים ו2 ערוצים בגישור לסאב . מה התקציב ?
  11. אגב החברה מהצפון מתארגנים על מפגשים באיזור שלהם , אני מציע לך לעקוב . ושוב , אל תקנה כלום עד שלא תשמע אם התקציב לא כולל התקנה ולא כולל רדיו דיסק הייתי מציע לך לקחת סט רמקולים של הרץ היי אנרג'י מגבר של JBL 1004 וסאב של הרץ ES300 זה סט אפ שאני אישית שמעתי כמה פעמים , הוא נשמע מצויין ולדעתי זו אחת הרכישות הטובות בתקציב שנתת . לא יודע לגבי MTX כי לא יצא לי לשמוע קומפוננט שלהם מוגבר על מגבר מאותה החברה אבל מה שרשמתי לך יצא לי לשמוע כמה פעמים והתקבלו תוצאות מעולות .
  12. ושוב אני אומר לפותח האשכול , בוא למפגש הקרוב לפני שתוציא שקל בודד אפילו על סאונד לרכב
  13. ערב טוב , אם אתה לא כל כך מבין בתחום אז באמת טוב שבאת לפורום להתייעץ לפני שאתה קונה , הרבה פעמים אנשים קנו ואז באו לשאול . לפני שאתה רץ לבזבז כסף על רכיבים שאנשים ממליצים לך כאן אני מציע לך להתעדכן מתי המפגש הבא של הפורום ולהגיע על מנת שתוכל לשמוע בעצמך את הרכיבים המומלצים . אני חס וחלילה לא אומר שלחברי הפרוום כאן אין הבנה - להיפך ! - אבל מה שנעים וצלול באוזני חבר פורום X ו Y יכול לא להתאים לאוזן שלך ולכן יכול להיות שגם אחרי שחברי פורום ימליצו לך עדיין לא תקבל את התוצאות שלהם כיוונת . יש לך תקציב טוב יחסית וכדאי שתחלק אותו בצורה נכונה , תדע שמחלקים תקציב צריך לכלול גם את ההתקנה של המערכת , הרבה פעמים אנשים כאן שילמו יותר בסופו של דבר בשביל לתקן אצל מתקין מומלץ התקנה שנעשתה אצל מתקין " שעשה בזול " וחבל , ישנן עוד קטגוריות שצריך להתחשב בהם אבל זה כבר תלוי לאיזה רמה אתה שואף להגיע . קטגוריות כמו איטום דלתות או רכיבי התקנה איכותיים ( כבלים + ו - , RCA וכו' ) בגלל כל אלו , מומלץ להגיע למפגש אחד לפחות ( אפילו יותר ) בשביל לשמוע כמה שיותר סטים של רמקולים ( מחברות שונות שמן הסתם בעלי אופי צליל שונה ) וסוגים של התקנות . בכל אופן , בהצלחה !
  14. צודק הבחור שמעלי , רעיון מעולה וביצוע באמת יפה . רק חבל שהבד שמשתמשים בו הרבה פעמים כאן בפורום הוא סוג הבד הזה ההתקנה הייתה משתדרגת בהרבה רמות אם היה מדובר בציפוי של סקאי .
  15. הסאב שהיה לך של הפיונייר נקרא " פיונייר יהלום " בגלל הבליטה הכסופה על הממברנה . הוא באמת נציל מאד כמו כל הסאבים של פיונייר , אם אתה רוצה לראות את המראה קופצת תשאיר אותו . אם אתה רוצה סאב שקשור איכשהו למוזיקה שאתה שומע אני מציע לך לנסות להתאים את מה שיש לך עכשיו . במידה והסאב לא קלע לטעמך יש אופציה מעולה הרץ ES300 שאני בטוח שלא תתאכזב ממנו .
  16. OK הבחור שאל מה עדיף . אולי הבחור לא כ"כ מבין ואפשר לעזור לו במסגרת התקציב לקבל תמורה טובה יותר ? כתבתי בהודעה הראשונה באשכול שאם ההתלבטות בין שני אלו אז עדיף את הJBL , חוץ מזה הצעתי לו אלטרנטיבה טובה יותר של לחסוך קצת ולשדרג בצורה שהוא יהנה ממנה ולא יקנה סאב שעושה רעש עוד עם ההגברה הזו שיש לו עכשיו אני לא יודע מה ייצא לו מזה , חבל על הכסף לדעתי .
  17. עבודה יפה . כל הכבוד
  18. תחסוך קצת לא צריך לקנות הכל במכה אחת , בשורה התחתונה זה תחביב לא יותר מזה אבל לדעתי אם אתה שוקל לקנות מדבר וסאב , שני אלו ייתנו לך תמורה ענקית בסכום שלהם
  19. אתה יכול לשדרג בסכום של נאמר 1100 תקבל מגבר : http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=a72ab050e920a8b7feaaee1cbaa4b075&productid=458 וסאב : http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=a72ab050e920a8b7feaaee1cbaa4b075&productid=240 2 ערוצים מהמגבר יגושרו לטובת חיבור הסאב , 2 הערוצים הנוספים יגבירו את הרמקולים שקימים כרגע . כאשר תחליט להוסיף רמקולים מקדימה ( קומפוננט - הדבר מאד מומלץ ! ) תוכל לקנות סט במחיר נמוך עם תמורה גבוהה יחסית ( מורל פולס או מורל טמפו ) , ולחבר אותם למגבר החדש במקום ה6X9 ( אותם תוכל או לחבר ישירות לרדיו דיסק שלך או למגבר שקיים אצלך עכשיו ) . אני מקווה שעזרתי .
  20. לדעתי מבין שניהם עדיף JBL . אבל אם כבר JBL , למה סאב בתצורת בזוקה ? איזה רכב יש לך ? ובכללי תפרט קצת על המערכת שלך , מגברים ורמקולים . אולי יהיה אפשר להתאים לך סאב אחר שלא עושה רק רעש אלא משתלב יפה עם שאר הרכיבים .
  21. אני לא מצליח להבין למה בשרשורים של התקנות אחרות מעירים ומבקשים להיצמד לנושא האשכול . ודווקא כאן גלשתם למלחמות עולם , ליפנים ולגרמנים עם צוללות וכורים למינהם ההתקנה בוצעה , והביקורת ניתנה .. אם אין לאותם אנשים דברים רלוונטיים להתקנה אז למה להמשיך לכתוב באשכול הזה ? בן אדם עבד השקיע ( למרות שזה לא ברמה באתם רגילים אליה ) והנושא של ההתקנה כבר נשכח בדף 3 לא לעניין .
  22. מדובר במגבר 2 ערוצים חזק ואיכותי מבית פייז - 150 RMS ליציאה ב4 אום ומונו בלוק של חברת רוקפורד מהסדרות הישנות יותר - 500 RMS ב 4 אום ו1000 RMS ב 2 אום . למי שרוצה מערכת שמוגברת פאסיבית ( עם קרוס אוובר של הסט קומפוננט ולא אקטיבי ) הפייז הזה נותן תמורה ענקית . המחיר לשני המגברים הוא 1800 ומי שלוקח את שניהם במחיר הזה מקבל 4 זוגות RCA של חברת סטינגר מהסדרות הגבוהות שלהם . כמו כן זוג טוויטרים חדשים ( ללא אלפית השניה של שימוש ) של חברת הרץ דגם HT 25 + קרוסים של שני חלקים של הרץ היי אנרג'י וקרוסים של שלושה חלקים של הרץ היי אנרג'י - החבילה הזו תימכר כולה במחיר 700 ש"ח בלבד !!!! 0526438030 גיא .
  23. או שמשהו במגבר החליט ללכת לעולמו, או שאחד הסלילים בסאב (בהנחה שאצלך הסאב בעל 2 סלילים) הלך לעולמו. אני סתם משער אבל, זה מה שעלה לי בראש
  24. באיזה מילה מדובר... MK2 או MLK165 ?
  25. בתור בעלים של הסט HERTZ NILLE MLK 165, הייתה לי את אותה הבעיה בעבר... לדעתי זה נובע מכיוונים לא נכונים, נאמר לי בזמנו שבקרוס של הסט יש מין רכיב המגן על הטוויטר במצבים קיצוניים. האם כשאתה מנמיך את הווליום הטוויטר חוזר לפעול ? מתי זה קורה..בשירים עם הרבה טרייבל ברמה יחסית קיצונית ? לדעתי זה משהו אצלך בכיוונים, תנסה אולי בקרוס של הסט לחתוך את הטוויטר רמה אחת למטה, כמובן שגם בקרוס השני אותו דבר בהתאם. תעדכן ...
×
×
  • תוכן חדש...