-
הודעות
478 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי pozailov
-
יציאה לסאב, RCA אחד מול שני יציאות
pozailov פרסם הודעה בנושא של GrandPrix בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
איזו תגובה מתומצתת למופת, בתור אחד שלא ידע את זה הבנתי את העניין חד וחלק. -
יש לי HU של פיונייר 600UB . קומפוננט של הרץ היי אנרג'י ועליהם פייז RS2 מונו בלוק של רוקפורד 1001BD אני מחפש סאב למונו הזה משהו שיהיה חזק אבל לא מפוצץ מידיי ... כמובן שיוכל לפעול ב 2 אום אפשר אפילו המצלות לסאב כפול ) המחיר מיוחס למוצר יד שנייה .. זה רק אם אתם מכירים מישהו שמוכר או איזה דיל טוב האוטו הוא גולף CL98
-
שלום לכולם , רכשתי לפני כמה ימים מגבר מונובלוק של רוקפורד 1001BD . נתוניו הם 500 RMS ב 4 אום ו 1000 RMS ב - 2 אום , רציתי לדעת ... איזה סאב הכי יתאים למונובלוק הזה ( מנסיון שלכם ) שמתי את המונובלוק היום על הרץ היי אנרג'י 600 RMS ב 2 אום . המונו פשוט הזיז אותו בצורה אדירה אך הסאונד של הסאב קצת נמרח אולי בגלל העוצמה ? קצת רקע כללי למערכת : HU PIONEER 600UB , סט קומפוננט הרץ היי אנרג'י , מגבר 2 ערוצים של פייז RS2 , מונו בלוק רוקפורד 1001BD . כעט אני מחפש את הסאב שהכי יתאים למערכת ... אם למישו יש הצעות או ידע על התאמה ( מנסיון ) למגבר המונובלוק שישרשר בבקשה תקציב : עד 1500 ש"ח , אני מדבר על סאב יד שנייה . תודה לעוזרים !
-
סאב - logic mdx 15 - סאב 15 אינץ ענק ועוצמתי של חברת לוגיק . מוצהר 750 RMS מגיע בתיבה , לא נוצל אפילו לא בחצי מעוצמתו בשל חוסר של מונובלוק . מגבר 5 ערוצים - logic - כל יציאה 100 RMS , החמישית לסאב - 400 RMS ( אופציה לעבודה ב2 אום גם ) . זה על פי היצרן . קומפוננט - logic zxk - 600 - מוצהרים 150 RMS באתר היצרן . 6X9 - אינפיניטי - 110 RMS , רמקול איכותי . מעולה שלא הוגבר מסיבית לעולם ! מחירון : סאב - 750 מגבר - 700 קומפוננט - 240 6X9 - 400 בנוסף ישנו רדיו דיסק של pioneer את הדגם שחכתי אני יפרט בפרטי ... למכשיר אין אפילו אמ פי 3 ... יש לו חיבור AUX קדמי לנגני אמ פי 3 ואייפודים . מחירו 200 טלפון - 0526438030 גיא .
-
הסאב במצב מעולה לעולם לא הוגבר בצורה רצינית . ניתן לראות תמונות בגוגל תחת LOGIC MDX15 Logic MDX15 SKU: High Quality Poly Coated Paper Cone - Silver Die Cast Aluminum Basket - 1500W Max/750W RMS - Hi-Excursion Over Sized Foam Surround -2 1/2" High Temperature Kapton Voice Coil - 120 oz. Magnet/240oz. Magnet Structure - Chrome Magnet Plate - Impedance: 4 OHM - Sensitivity: 90dB - Frequency Response: 22Hz - 1.5Hz - Mounting Depth: 7". Logic אלו הנתונים שלו .. היה מוגבר תחת 400 RMS והממברנה שלו לא זזה כמעט . מגיע עם תיבה הצעות החלפה במגבר 4 ערוצים טוב או מכירה . הצעות לפרטי .
-
כמו שאתם יודעים ברשותי מגבר מונו hertz ep 1d בעל 3 פיוזים של 40 אמפר כל אחד. וסאנדאון 100.4 בעל 3 פיוזים של 30 אמפר כל אחד. לפי מה שהבנתי האלטרנטור המקורי של הסונטה שלי הוא 110 אמפר לפי החישוב הזה, אני צריך אלטרנטור של 210 אמפר בשביל שהמערכת תפעל כמו שצריך ?!?! זה לא מטורף ??? אם זה כן כמו שאני חושב, מאיפה אני משיג אלטרנטור בעל אמפר כזה לרכב שלי ? ומה היא העלות ? האם צריך להחליף מצבר??? מחכה לתגובות, ממש לא יודע מה לעשות כי אמרו לי שהרכיבים ממש אבל ממש לא מנוצלים עם המע' חשמל הנוכחית. סתם בשביל ידע כללי : יש לי כבלי מתח של audison first 4g
-
עזרה | חיבור הIPOD לרדיו דיסק עם AUX וUSB
pozailov פרסם הודעה בנושא של efective בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
האם יש לך usb ברדיו דיסק ? אם כן, פשוט תחבר את האייפוד עם הכבל המקורי שלו לחיבור הusb של הרדיו דיסק וזה אמור לזהות אותו לבד . אותו הסיפור לגבי AUX -
התקנת קומפוננט מאחורה ביונדאי סונטה 2001
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
-
שאלה לי אליך .. אם אני בעצם מצרף לסאב עוד אח...אפשר לגשר בניהם ולהוריד את שניהם ל-2 אום ? כמו מה שעושים בסאב עם 2 סלילים ? איך עושים זאת בלי להוציא את הסאב מהתיבה שלו ? ובמידה והמגבר שלי מוציא 750 ב-2 אום...זה יתחלק חצי חצי לכל סאב ?
-
כן אבל אחרי הכל , בכל מה שקשור למערכות לכל אחד יש את טעמו האישי ... אולי מה שלא מספיק לי יכול להיות מעל ומעבר למישהו אחר ? ולהפך ?
-
טוב כולם כבר מכירים היטב את האוטו שלי מרוב ששאלתי עליו שאלות =] השאלה הבאה : איך אני מתקין מאחורה קומפוננט ? באוטו יש חורים ל- 6X9 ואני מעוניין להרכיב קומפוננט 6.5 יותר מזה , החורים הם נסתרים והרמקול יושב מתחת לבד האורגינלי של האוטו... האם זה פוגע באיכות הסאונד של הרמקול ? כי לפי מה ששמעתי מהאורגינלים הם נשמעים יותר טוב כשמכניסים את הראש למכסה המנוע מאשר בתוך חלל האוטו
-
ככה בשביל לתת יותר רקע : הרדיו דיסק הוא pioneer 6050ub... אולי הבעיה נובעת ממנו ? באם לא , מה יכולה להיות הבעיה ? ישבו 2 אנשים עם אוזניים של פיל (היבואן של הרץ ועוד קליינט שלו שחי מערכות בשווי של מאות אלפים) כ-20 דקות וכיוונו לי את המערכת מאפס. יכול להיות שאתה מתכוון שהבעיה נובעת ממערכת החשמל ?? בנוסף, למה אתה מתכוון כשאתה אומר "מגבר דיגיטלי" ??
-
לגבי המגבר אתה צודק, זה 1d לגבי הסאב, זה הדגם : HERTZ EBX 300R http://www.hertz-audio.ru/products/energy/energy_sub_box/ebx300r.html
-
נכון לעכשיו יש לי hertz 300r שמדייק יופי ואני מבסוט על הסאונד שלו...אבל הוא סליל 1 של 4 אום ואני לא מנצל איתו בכלל את המגבר . אני מעוניין לרכוש סאב נציל כמה שיותר שירד ל-2 או 1 אום ...עדיפות ענקית ל-1 .. לגביי ההספק : 600rms מינימום ? עדיף יותר .. קודם כל : מה ההשלכות של זה על מערכת החשמל של הרכב ? האלטרנטור שלי מפיק 90 אמפר ויש לי 2 מגברים : hertz ep 1x sundown 100.4 נכון לעכשיו אין קבל מתח...האם אני אצטרך אחד ? התקציב עומד גג על 2000 שקל בלי חריגה עדיף גם פחות..כולל תיבה עדיף אורגינלית אין לי כוח להסתבך עם מידות ונגרים המלצות ... נ.ב : חשבתי על jl audio w6 12 ... מה אתם אומרים ?
-
ממש כאילו הרדיו דיסק מחובר למד סל"ד
pozailov פרסם הודעה בנושא של shai347 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מה שנקרא : רעשי אלטרנטור יש סיכוי קטן שהכבל מתח אצלך עובר לתא המטען באותו הצד בו עובר ה-RCA ? אם כן, זו הסיבה בכל מקרה , גם סבך של חיווט מתחת למושבים האחוריים עלול לגרום לכזה רעש מרגיז. בדוק את מה שאמרתי לך, תחזור חכם יותר... מחכה לתשובה -
קניית קומפוננט Hertz באיזור המרכז
pozailov פרסם הודעה בנושא של golf_sdi בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תומקאר-מושב רינתיה אחלה בחור, אחלה שירות... תרצה אני אקשר אותך איתו, דבר איתי בפרטי -
שאלה | הגברה אקטיבית , במה זה כרוך ומה זה נותן ??
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקיי , תודה ... עוד שאלה אם עוברים לי החוטים של הטוויטרים וגם החוטים של המידבאס לתא המטען....כל מה שאני צריך זה להוציא אותם מהקרוס שלהם ולחבר למגבר ? זאת אומרת שמוותרים על הקרוס של הסט ואת כל החיתוכים מבצעים דרך הקרוס של המגבר ? -
אני שומע נימה של זלזול ? לא יפה גורל ... בכל מקרה , עדיין מחכה לתשובה על האלטרנטור של היונדאי
-
הייתי אצל המתקין ודיברתי איתו על הבעיה... הוא אמר שהוא עדיין לא נתקל במצב שסאב מתנתק גם כשהמגבר לא נכנס לפרוטקשן...אולי הוא לא לקח בחשבון את החוסר באמפר של המערכת חשמל... שוב אני שואל, כמה אמפר מפיק האלטרנטור של היונדאי ? והאם זה מספיק ?
-
+600 ...נסחפתם הרכב הוא יונדאי סונטה מודל 2001... ידוע למישהו כמה אמפר האלטרנטור שלה ??
-
חיווט של audison first 4 גייג' ... בהתקנה חיברו אותו אני חושב מתחת לכיסאות האחוריים באיזור חיבורי החגורה למרכב ..בוצע שם שיוף לפני שחיברו .
-
בתור אחד שלא כ"כ מבין בזה... אם אני קונה מצבר..אני חייב להחליף גם אלטרנטור ולהפך לא ? מה היא העלות של שדרוג שכזה ? האם זה ישפר לי את איכות השמע במערכת ? ככה הבנתי מכמה תר'דים פה בפורום... זה נכון ?
-
אכן מהבהבים ..... נראה שיש לי שפע של נפילות כאלה ... האם קבל מתח יעזור פה ? אני מתכנן גם להחליף את הסאב בסאב שיורד ל-2 אום והבנתי שזה צורך יותר חשמל...מה אתה אומר קבל יסגור לי את הסיפור יפה ?
-
HERTZ EBX 300R זה הדגם מוגבר ע"י hertz ep 1d ...כידוע הסאב בעל סליל אחד של 4 אום ולכן המגבר מוציא לו 400 rms...הסאב בהספק של 500 rms כאשר אני מגביר לעוצמה גבוהה גם את הווליום וגם את עוצמת הסאב (פיוניר 6050 ) הסאב חדל מלפעול...בדקתי בזמן אמת מה שלום המונובלוק כאשר הסאב מתנתק , והוא נראה כאילו הכל כרגיל, ללא פרוטקשן וכו'. חוץ מהמגבר הזה מורכב ברכב sundown 100.4 .... סתם ממחשבה שאולי זה יוכל לעזור לכם להבין מה הולך אצלי, מגביר רק 2 הרץ מילה מקדימה על 2 ערוצים. מחכה לתשובות ממש מעניין אותי מהי התקלה
