Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. מחיר ירד 1900 שקל סופי !! מגבר מדהיםם ממש מציאה ! מס' טלפון השתנה :0502977585
  2. אתמול רכשתי אותו והרכיבו לי אותו באוטו....מגבר מדהיםםם 2 ערוצים שלו רק בשימוש על hertz mille 150rms ואני חייב לציין שהוא פשוט מנצל אותם יופי !! למה אני מוכר אם הוא כ"כ טוב אתם שואלים ? החלטתי להישאר רק עם זוג קומפוננט מקדימה בלי לשים רמקולים מאחורה , לכן אני עובר למגבר 2 ערוצים ... יש לי את האריזה שלו וכל המסביב , חדש אין מה להוסיף. מחיר בטלפון : 0545512177 , ניר
  3. טעות שלי , הסאב שציינת זה הסאב שיושב לי באוטו ...אבל הוא לא מנוצל מספיק כי אי אפשר להוריד אותו ל-2 אום..
  4. ההגברה היא hertz ep 1d שמוציא 400w , 750w, 1000w האפשריות הן : hertz hx 250d hertz hx 300d או hertz es 300 - שיושב אצלי עכשיו באוטו ליום יומיים לבדיקה , אני חייב לציין שהוא מאוד מאוד מאוד מהיר מדוייק איכותי והכל הכל חוץ מקצת עוצמה שחסרה לי , לא יכול להוריד התנגדות מכיוון שהוא סליל 1 .. חוץ מזה מחפש טיפל'ה יותר הספק... על מה אתם ממליצים ? אלה ההעדפות בעיקרון... מחפש מישהו עם ניסיון עם הרכיבים האלה שיוכל לתת לי תשובה מדוייקת אני חושש מהסאבים האחרים כי אני ממש אוהב את הדיוק של מה שיושב אצלי באוטו , אבל מחפש יותר עוצמה ... מה אתם אומרים על הדיוק שלהם ? נצילות ? הכל ..... סליחה על ריבוי השרשורים , אתם יודעים איך זה לפני שמסיימים הכל במערכת , בודקים הכל מהכל.... תודה אנשים טובים =]
  5. אני אישית יותר התחברתי ל MLK165 ...יותר קולע לי בסאונד שלו... גם החומרים האיכות היציקה ... רמה אחרת לדעתי לגבי המחיר ? קצת יקר .. מעדיף שלא לפרסם אותו ...
  6. תמונות מההתקנה אין... לא חשבתי על זה בכלל ... שתבינו כ"כ התרגשתי שיצאתי מהבית ובדרך גיליתי ששכחתי כמה מהרכיבים בבית תמונות של תוצאה סופית אני אפרסם בקרוב (אין כ"כ מה לראות, חוץ מפלטה וכל זה .. ) ולקחתי את mlk 165 ... סט פצצה מאוד אהבתי
  7. ככה בשביל לסכם את הדיון הזה : היום הייתי אצל המתקין - תומקאר ברינתיה...שד"א עובד עם היבואן הראשי של HERTZ . ההתקנה הייתה מאוד טובה , כל בורג ובורג חזר למקום - ועקבתי אחרי הכל ... כל קליפס חזר בשלמותו , הותקן חיווט של AUDISON שהומלץ על ידו , העביר לי מינוס והכל כמו שצריך הכל פועל יופי , RCA ומתח כל אחד בצד נפרד . בסיום ההתקנה , הזמין תומר את לא אחר מאשר היבואן של הרץ , שיכוון לי את הסט מילה שרכשתי (סט מדהים , לא יודע למה דיברו עליו רעות פה ... לא חשוב) על ההגברה של sundown 100.4 התוצאה מדהימה, אני אישית מרוצה עד הגג ! לא רק , שתומר פינק לי באיטום הדלתות , בהעברת חיווט חדש לדלתות (לאלה שחושבים שהוא מחפף , עשה את זה כמו גדול ... ) מרוצה , מרוצה , ושוב ... מרוצה !
  8. "נשרף לך ? התקלקל לך ? בוא תקבל חדש" ... ככה אמרו לי
  9. הבחור שמוכר לי את ה MILLE אמר לי שמע אם קורה לך משהו אתה בא אליי מקבל חדש במקום.... בלי משחקים מיותרים , בחור שאני מכיר כ- 4 שנים... על הקלארוס הוצע לי אחריות לשנתיים בלבד וזאת גם בתנאי שאתקין אצל הבחור שהציע לי את הקלארוס , שלוקח 1000 שקל רק על ההתקנה לא כולל חיווט ... קצת גדול עליי הסכום בשביל ההתקנה אם יש מאיפה לקנות את הקלארוס עם אחריות ? אשמח שתגיד לי
  10. שמעתי פה ש hsk 165 עדיפים מה mlk 165 ....... יש אמת בדבר ?
  11. בסופו של דבר ירדתי מהקלארוס , רק בגלל כל הקטע שאין עליהם אחריות מלאה .. להשקיע 2k על רמקול בלי אחריות ? סיכון לא נורמלי ... מה המחירים של 2 הסטים המדוברים אם מישהו יודע ? מחר נוסע להתקין סוף סוף ומתלבט אם שווה להוסיף סכום סמלי בשביל MK2 , לא יודע כמה סמלי הוא בכלל....
  12. מיועדים לקלארוס.. מה לדעתכם יותר יציב ? איכותי ? חזק ? מה טווח המחירים שלהם ?
  13. קודם כל שלום , ברוך הבא לקהילה שלנו .... אני רואה שבאת קצת אחריי , אז אפשר לקרוא לך צעיר..... צעיר!!! אז ככה : אם זה רמקולים פאנל מגבר וסאב זה גם חיווט (כבל מתח למגבר וכל אלה) אם לא בא לך להתעסק עם כל החאלטורה של ההתקנה אז זה עוד טיפה על התקנה. נתת פה אפשרות של 4 רמקולים... לדעתי צריך להרים מעט את התקציב ברור שאפשר למצוא מערכת קומפלט בתקציב הזה , אבל לא משהו שלא שווה להוסיף עליו עוד קצת סכום של כסף ולהינות מתוצאה הרבה יותר נעימה . ברור שאפשר להגביר את הרמקולים על ההגברה של הרדיו דיסק אבל לא ממליץ לך בכלל .. לא מבין גדול ברכיבים כן ? אבל לדעתי מגבר וסאב + תיבה עומד על 1000 שקל לערך... רמקולים ? 500 שקל ? + 500 לאחורה ? גם כן בערך... במצב כזה אתה כבר צריך 2 מגברים : 1 מונו לסאב ואחד ל-4 רמקולים... או לסיים את הכל ב-5 ערוצים אבל לא הייתי ממליץ... עוד לא דיברנו על HU (רדיו דיסק) : מה אתה מחפש ברדיו דיסק ?חיבור לאייפוד AUX וכל אלה ? או סטנדרטי MP3 בלי הרבה משחקים ?
  14. עכשיו אני יודע מי אתה....תהיה בריא על האלפיין הזה שלך.. הייתי אצל יוסי באור יהודה אם אתה זוכר , יונדאי לבנה ... יצאתי מחוייך מהאוטו שלך... שוב , תהיה בריא ... ותודה על העזרה
  15. תודה רבה דני על התשובה העניינית ....יש לך מושג באיזה מחיר הוא נמכר בערך בחנויות ?
  16. במידה והוא חדש באריזה עם הנילונים לא הותקן ולא שומש מעולם ?? ... עריכה : הכוונה שלי היא לא למכור אותו , רק לדעת בכמה מוכרים אותו ...
  17. שאלה לי אליך ... איך עובדת היחידה של המחשב ? זו יחידה בפני עצמה או שזה מסך שמחובר למחשב שיושב מאחורה ? מה המחיר של כזה דבר ?
  18. עתיד , זה אתה עם אותה הגולף ? ניגבת את הריר שלי מהכיסאות ??? ובנוגע לאיטום כן .. הבנתי עד כמה שזה משפיע, פשוט אין לי טעם להשקיע באיטום באוטו הזה, שכנראה צריך להימכר בעוד כ-5 חודשים .... ואתם יודעים איך זה שיש אבא שמתעסק במכוניות , בעיקר באספנות : " תשאיר הכל אורגינלייי אם אתה משנה משהו אני מעיף לך את כל המערכת !!!!!!! "
  19. שמעתי רק את הקלארוס , את ההרץ אני אשמע כנראה ביום רביעי ... את הקלארוס שמעתי בגולף עם דלתות אטומות במפגש האחרון והמצומצם בר"ג .. יש לי יונדאי סונטה מודל 2001 מנוע 2000 137 כ"ס ...לא קשור סתם ככה את הדלתות אני לא מתכוון לאטום ... ההגברה מתכנן כנראה sundown 100.4 או hertz ep 4x ...יש לך המלצות כלשהן לגבי הנתונים שהבאתי ??
  20. שמעו אני חייב להגיד פשוט שלכולם פה יש ידע יוצא מן הכלל...תשובות יפות וברורות מסכמות הכל כמו שצריך בלי הרבה קשקושים , אז קודם כל תודה לכולכם... דבר שני , אני מדבר על הסט mille 2 way ולא ה 3way ....מישהו שמע את שניהם ויכול להגיד לי מה ההבדל בניהם ?
  21. ככה בשביל לסכם את השרשור : מה טווח המחירים של כל אחד מהם ? מדובר על hertz 2way ....
  22. האמת ששמעתי את הקלארוס והתאהבתי מאוד....אבל מה אתם אומרים על ה mille ml 165 ???? איך הוא בהשוואה לקלארוס ??? מחכה לתשובות , אני כבר מת לרכוש ...
  23. ועוד שאלה....מה אתם אומרים על כל אחד מהסטים שדוברו פה עם שילוב של hertz ep 4 x ?? האם הוא יעמיד אותם ברמה של האסנדאון ??
  24. מחפש לקנות מגבר : sundown 100.4 קומפוננט : hybrid audio klarus וסאב : arsenal 12" 500w rms עם 2 סלילים של 4 אום תציעו מחירים , מעדיף להתעסק רק עם חדשים באריזה שלא שומשו.... גם משומשים עלולים להתקבל בברכה לפי מצבם מאיזור המרכז.... ניר
  25. מה טווח המחירים לסט של הקלארוס ? מישהו יכול לתת המלצה ?
×
×
  • תוכן חדש...