-
הודעות
478 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי pozailov
-
למכירה | מגבר 4 ערוצים sundown 100.4 [כותרת נערכה . שמור על כללי הפורום]
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך מכירה - אודיו
מחיר ירד 1900 שקל סופי !! מגבר מדהיםם ממש מציאה ! מס' טלפון השתנה :0502977585 -
אתמול רכשתי אותו והרכיבו לי אותו באוטו....מגבר מדהיםםם 2 ערוצים שלו רק בשימוש על hertz mille 150rms ואני חייב לציין שהוא פשוט מנצל אותם יופי !! למה אני מוכר אם הוא כ"כ טוב אתם שואלים ? החלטתי להישאר רק עם זוג קומפוננט מקדימה בלי לשים רמקולים מאחורה , לכן אני עובר למגבר 2 ערוצים ... יש לי את האריזה שלו וכל המסביב , חדש אין מה להוסיף. מחיר בטלפון : 0545512177 , ניר
-
התייעצות אחרונה שסוגרת לי את כל המערכת | איזה סאב לקחת ???
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
טעות שלי , הסאב שציינת זה הסאב שיושב לי באוטו ...אבל הוא לא מנוצל מספיק כי אי אפשר להוריד אותו ל-2 אום.. -
ההגברה היא hertz ep 1d שמוציא 400w , 750w, 1000w האפשריות הן : hertz hx 250d hertz hx 300d או hertz es 300 - שיושב אצלי עכשיו באוטו ליום יומיים לבדיקה , אני חייב לציין שהוא מאוד מאוד מאוד מהיר מדוייק איכותי והכל הכל חוץ מקצת עוצמה שחסרה לי , לא יכול להוריד התנגדות מכיוון שהוא סליל 1 .. חוץ מזה מחפש טיפל'ה יותר הספק... על מה אתם ממליצים ? אלה ההעדפות בעיקרון... מחפש מישהו עם ניסיון עם הרכיבים האלה שיוכל לתת לי תשובה מדוייקת אני חושש מהסאבים האחרים כי אני ממש אוהב את הדיוק של מה שיושב אצלי באוטו , אבל מחפש יותר עוצמה ... מה אתם אומרים על הדיוק שלהם ? נצילות ? הכל ..... סליחה על ריבוי השרשורים , אתם יודעים איך זה לפני שמסיימים הכל במערכת , בודקים הכל מהכל.... תודה אנשים טובים =]
-
hertz mille | מה ההבדל במחירים בין mlk 165 לבין mlk 2 ??
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני אישית יותר התחברתי ל MLK165 ...יותר קולע לי בסאונד שלו... גם החומרים האיכות היציקה ... רמה אחרת לדעתי לגבי המחיר ? קצת יקר .. מעדיף שלא לפרסם אותו ... -
hertz mille | מה ההבדל במחירים בין mlk 165 לבין mlk 2 ??
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תמונות מההתקנה אין... לא חשבתי על זה בכלל ... שתבינו כ"כ התרגשתי שיצאתי מהבית ובדרך גיליתי ששכחתי כמה מהרכיבים בבית תמונות של תוצאה סופית אני אפרסם בקרוב (אין כ"כ מה לראות, חוץ מפלטה וכל זה .. ) ולקחתי את mlk 165 ... סט פצצה מאוד אהבתי -
hertz mille | מה ההבדל במחירים בין mlk 165 לבין mlk 2 ??
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ככה בשביל לסכם את הדיון הזה : היום הייתי אצל המתקין - תומקאר ברינתיה...שד"א עובד עם היבואן הראשי של HERTZ . ההתקנה הייתה מאוד טובה , כל בורג ובורג חזר למקום - ועקבתי אחרי הכל ... כל קליפס חזר בשלמותו , הותקן חיווט של AUDISON שהומלץ על ידו , העביר לי מינוס והכל כמו שצריך הכל פועל יופי , RCA ומתח כל אחד בצד נפרד . בסיום ההתקנה , הזמין תומר את לא אחר מאשר היבואן של הרץ , שיכוון לי את הסט מילה שרכשתי (סט מדהים , לא יודע למה דיברו עליו רעות פה ... לא חשוב) על ההגברה של sundown 100.4 התוצאה מדהימה, אני אישית מרוצה עד הגג ! לא רק , שתומר פינק לי באיטום הדלתות , בהעברת חיווט חדש לדלתות (לאלה שחושבים שהוא מחפף , עשה את זה כמו גדול ... ) מרוצה , מרוצה , ושוב ... מרוצה ! -
hertz mille | מה ההבדל במחירים בין mlk 165 לבין mlk 2 ??
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
"נשרף לך ? התקלקל לך ? בוא תקבל חדש" ... ככה אמרו לי -
hertz mille | מה ההבדל במחירים בין mlk 165 לבין mlk 2 ??
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הבחור שמוכר לי את ה MILLE אמר לי שמע אם קורה לך משהו אתה בא אליי מקבל חדש במקום.... בלי משחקים מיותרים , בחור שאני מכיר כ- 4 שנים... על הקלארוס הוצע לי אחריות לשנתיים בלבד וזאת גם בתנאי שאתקין אצל הבחור שהציע לי את הקלארוס , שלוקח 1000 שקל רק על ההתקנה לא כולל חיווט ... קצת גדול עליי הסכום בשביל ההתקנה אם יש מאיפה לקנות את הקלארוס עם אחריות ? אשמח שתגיד לי -
hertz mille | מה ההבדל במחירים בין mlk 165 לבין mlk 2 ??
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שמעתי פה ש hsk 165 עדיפים מה mlk 165 ....... יש אמת בדבר ? -
התיעצות לגבי מערכת מלאה עד 2500 שקל
pozailov פרסם הודעה בנושא של yidan בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קודם כל שלום , ברוך הבא לקהילה שלנו .... אני רואה שבאת קצת אחריי , אז אפשר לקרוא לך צעיר..... צעיר!!! אז ככה : אם זה רמקולים פאנל מגבר וסאב זה גם חיווט (כבל מתח למגבר וכל אלה) אם לא בא לך להתעסק עם כל החאלטורה של ההתקנה אז זה עוד טיפה על התקנה. נתת פה אפשרות של 4 רמקולים... לדעתי צריך להרים מעט את התקציב ברור שאפשר למצוא מערכת קומפלט בתקציב הזה , אבל לא משהו שלא שווה להוסיף עליו עוד קצת סכום של כסף ולהינות מתוצאה הרבה יותר נעימה . ברור שאפשר להגביר את הרמקולים על ההגברה של הרדיו דיסק אבל לא ממליץ לך בכלל .. לא מבין גדול ברכיבים כן ? אבל לדעתי מגבר וסאב + תיבה עומד על 1000 שקל לערך... רמקולים ? 500 שקל ? + 500 לאחורה ? גם כן בערך... במצב כזה אתה כבר צריך 2 מגברים : 1 מונו לסאב ואחד ל-4 רמקולים... או לסיים את הכל ב-5 ערוצים אבל לא הייתי ממליץ... עוד לא דיברנו על HU (רדיו דיסק) : מה אתה מחפש ברדיו דיסק ?חיבור לאייפוד AUX וכל אלה ? או סטנדרטי MP3 בלי הרבה משחקים ? -
כמה אוכל לדרוש על hertz ep 1d 1000w ??
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עכשיו אני יודע מי אתה....תהיה בריא על האלפיין הזה שלך.. הייתי אצל יוסי באור יהודה אם אתה זוכר , יונדאי לבנה ... יצאתי מחוייך מהאוטו שלך... שוב , תהיה בריא ... ותודה על העזרה -
כמה אוכל לדרוש על hertz ep 1d 1000w ??
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה דני על התשובה העניינית ....יש לך מושג באיזה מחיר הוא נמכר בערך בחנויות ? -
במידה והוא חדש באריזה עם הנילונים לא הותקן ולא שומש מעולם ?? ... עריכה : הכוונה שלי היא לא למכור אותו , רק לדעת בכמה מוכרים אותו ...
-
חבר'ה שאלה חשובה לפני קניית קומפוננט : hertz mille או קלארוס?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שאלה לי אליך ... איך עובדת היחידה של המחשב ? זו יחידה בפני עצמה או שזה מסך שמחובר למחשב שיושב מאחורה ? מה המחיר של כזה דבר ? -
חבר'ה שאלה חשובה לפני קניית קומפוננט : hertz mille או קלארוס?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עתיד , זה אתה עם אותה הגולף ? ניגבת את הריר שלי מהכיסאות ??? ובנוגע לאיטום כן .. הבנתי עד כמה שזה משפיע, פשוט אין לי טעם להשקיע באיטום באוטו הזה, שכנראה צריך להימכר בעוד כ-5 חודשים .... ואתם יודעים איך זה שיש אבא שמתעסק במכוניות , בעיקר באספנות : " תשאיר הכל אורגינלייי אם אתה משנה משהו אני מעיף לך את כל המערכת !!!!!!! " -
חבר'ה שאלה חשובה לפני קניית קומפוננט : hertz mille או קלארוס?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שמעתי רק את הקלארוס , את ההרץ אני אשמע כנראה ביום רביעי ... את הקלארוס שמעתי בגולף עם דלתות אטומות במפגש האחרון והמצומצם בר"ג .. יש לי יונדאי סונטה מודל 2001 מנוע 2000 137 כ"ס ...לא קשור סתם ככה את הדלתות אני לא מתכוון לאטום ... ההגברה מתכנן כנראה sundown 100.4 או hertz ep 4x ...יש לך המלצות כלשהן לגבי הנתונים שהבאתי ?? -
חבר'ה שאלה חשובה לפני קניית קומפוננט : hertz mille או קלארוס?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שמעו אני חייב להגיד פשוט שלכולם פה יש ידע יוצא מן הכלל...תשובות יפות וברורות מסכמות הכל כמו שצריך בלי הרבה קשקושים , אז קודם כל תודה לכולכם... דבר שני , אני מדבר על הסט mille 2 way ולא ה 3way ....מישהו שמע את שניהם ויכול להגיד לי מה ההבדל בניהם ? -
חבר'ה שאלה חשובה לפני קניית קומפוננט : hertz mille או קלארוס?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ככה בשביל לסכם את השרשור : מה טווח המחירים של כל אחד מהם ? מדובר על hertz 2way .... -
שאלה לפני רכישה | מורל דוטק או hertz היי אנרג'י HSK - 165
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ועוד שאלה....מה אתם אומרים על כל אחד מהסטים שדוברו פה עם שילוב של hertz ep 4 x ?? האם הוא יעמיד אותם ברמה של האסנדאון ?? -
מחפש לקנות מגבר : sundown 100.4 קומפוננט : hybrid audio klarus וסאב : arsenal 12" 500w rms עם 2 סלילים של 4 אום תציעו מחירים , מעדיף להתעסק רק עם חדשים באריזה שלא שומשו.... גם משומשים עלולים להתקבל בברכה לפי מצבם מאיזור המרכז.... ניר
-
שאלה לפני רכישה | מורל דוטק או hertz היי אנרג'י HSK - 165
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מה טווח המחירים לסט של הקלארוס ? מישהו יכול לתת המלצה ?
