Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. בשמחה אשמיע לך את הסט של הרץ MLK 165
  2. אדי , מאיפה קיבלת את המידע הזה ?
  3. יש חנות אחת נהדרת שבה ניתן לשמוע הרבה סוגים של רמקולים , סאבים וכו' ניתן גם לראות מגברים מכל מיני סוגים וגם HU'S ( רדיו דיסקים ) מחברות שונות . החנות נקראת מפגש הפורום , תעיין מתי המפגש הבא ותשתדל להגיע , לשמוע כמה שיותר סטים ברכבים ולבדוק לאיזה רמקול אתה מתחבר יותר .
  4. "נהג צעיר" קיבל ממני הצעה לפרטי בקשר למערכת . מכיוון שהוא במעקב והודעותיו מתפרסמות לאחר 24 שעות הוא ביקש ממני לרשום את המפרט כאן HU אלפיין 9887 מגבר 4 ערוצים אודיסון LRX4.1K מגבר מונו בלוק אודיסון LRX1.1K קומפוננט MLK165 של הרץ מסדרת הMILLE מה שהבחור בעצם שואל , האם מדובר כאן בSQ ?
  5. למה למהר למכור את הפוניקס ? אולי דווקא תאהב את התוצאה שתתקבל איתו בגישור על הוופרים או באחת מהאפשרויות שכתבת למעלה זה ניסוי שאמור לקחת קצת זמן .. אני מציע שתתחיל איתו ואולי תופתע לטובה מהפוניקס , חבל למהר ולחפש לקנות רכיב חדש לפני הבדיקות . בהצלחה
  6. אני חושב שאת התשובה תקבל כאשר תבחן את כל האופציות שציינת עכשיו , זה ייקח קצת זמן לבחון לעומק כל אפשרות אבל רק ככה תקבל את הסט אפ שיתאים לך
  7. בנושא אחריות , מתן שירות ללקוח ומחירים אין על תומר ! ... לא יאומן עד כמה שהבן אדם אוהב את התחום ומעניק ללקוחות שלו שירות מעל ומעבר יישר כח
  8. בוא תאמר רק איזה קומפוננט אתה מתכוון להתקין ? ההרץ EP4 חלש מידיי ולדעתי פחות מומלץ אם כבר EP4X אבל הוא לא נכנס לך בתקציב תברר בקשר לJBL GTO1004 מגבר ברמה טובה מאוד ונכנס לך יופי בתקציב .
  9. JBL 1004 ודומיו הם תמורה נהדרת למחיר ב1000 ש"ח אתה רוכש מגבר אמין שישרת אותך נאמנה גם בעתיד .
  10. למכירה שני מוצרים בעיסקת חבילה : נייד של LG מדגם R410 במצב חדש ! + אייפון 8 ג'יגה דור שלישי גם במצב מעולה עם הקופסא שלו ועוד אביזרים שני המוצרים ביחד ב 3700 !!! 0526438030
  11. התכוונתי לכך שאם יש מודל מסויים מבין השלוש שידוע בתקלותיו אז את זה אני מעוניין לדעת ובכלליות , חוות דעת מאנשים בעלי אותם דגמים על היתרונות והחסרונות . בכללי אני מחפש רכב שיהיה חסכוני ואמין בעל נסיעה נוחה . אם יש סוגים אחרים של רכבים שמומלצים בטווח של 80K אני אשמח לדעת .
  12. אז כמו שהכותרת מספרת , אני לפני קנייה של רכב חדש ( חודש הבא ) ואני מתלבט בין כמה דגמים . citroen C4 2007 toyota runx 2007 suzuki swift 2008 הכוונה לדגמים המפוארים . מה מהם עדיף ? ( מבקש חוות דעת מאנשים שבעלי אותם רכבים )
  13. התכוונתי לפרה אווט של המכשיר .
  14. בלי לדעת מה הדגמים של כל רדיו דיסק כי לא ציינת , אני יכול לשאר שהבעיה נמצאת ביציאת הRCA של כל מכשיר . תעיין במפרט של כל HU , סביר להניח שבפיוניר תראה 4V ובLG תראה 2V , כמובן שיכול להיות שהנתונים לא כמו שרשמתי כי אני לא יודע באיזה דגמים מדובר אבל בוודאות שהיציאות של הפיוניר בעלות מתח גבוה יותר ולכן השינוי בעוצמה .
  15. לדעתי המפרט שיש לך כרגע הוא הבעיה . לא הכי איכותי בלשון המעטה . אני מציע לך לתקצב סכום למערכת חדשה והתחיל לבנות אותה .. כי אוטו אחר לא ישנה את אופי הסאונד שמתקבל בשילוב של המגבר והרמקולים האלו .
  16. בתור בעלים של 9887, אני יכול להגיד לך שהמכשיר פשוט מעולה ! יש בו כל מה שצריך לדעתי... גם אני הגעתי אליו דרך ביקורות, ולא שמעתי עליו דברים רעים .. הדבר היחיד שעולה לי בראש הוא שהסימונים על הכפתורים נמחקים עם הזמן.. אבל את מי זה מעניין ? תשתמש בשלט .
  17. לי אישית יש ברכב של ההורים דאבל דין אשר לא מגיע מקורי עם הרכב אך נראה די מקורי . שוטר עצר אותי על דיבור בטלפון וישר רשם לי קנס 1000 שקל ו-4 נקודות, אבל לא זו הנקודה. על הדרך, הוא ראה את המסך . באותו זמן ראיתי סרט בדי וי די , אך כנראה הוא לא קלט את זה. הוא הסביר לי שאסור לראות ואמרתי לו שלא ראיתי, הוא ירד מזה, אך הסביר לי שרדיו, או מוזיקה רגילה מותר בהחלט לשים . אצלי למשל המסך הוא מסך נגיעה וכל התפריט הוא על המסך ..אז מה אני אעשה, לא אשמע רדיו ברכב ? בקיצור ככה הסביר לי השוטר, גש ותערער במידה וזה חשוב לך, אני מאמין שתצליח להזדכות מהאשמה .
  18. בהצלחה ! אני בטוח שאתה תהנה מהם סט מצויין בטווח מחירים האלו
  19. אם ככה , אולי כדאי שבאמת תרכוש את טמפו , גם יעבדו בצורה טובה על ההגברה של הרדיו דיסק וגם יהיה לך בסיס לשידרוג עתידי אם תרצה ביום מן הימים להוסיף מגבר לעסק . מקווה שקיבלת את התשובות לשאלות , בהצלחה !
  20. יותר מומלץ להתקין מורל פולס כאשר אין מגבר . אני מאמין שיהיה שיפור משמעותי לטובה באיכות הסאונד אחרי השידרוג . בכל אופן בתקציב הזה זה הדבר הכי מומלץ
  21. האם יש ברכב מגבר כל שהוא ? במידה ולא אני ממליץ לך כמו שכל חברי הפורום ימליצו בתקציב הזה זה קופמוננט של מורל מדגם פולס אם יש לך הגברה ותרצה למתוח את התקציב בעוד כ100 שקל + - אז מומלץ בחום קומפוננט של מורל מדגם טמפו
  22. לפי מה שאתה אומר גיל, בעוד אני ואתה מטיילים לנו ברחוב אנחנו יכולים להיות אשמים בכל אשמה אשר כל שוטר חפץ בה, ואנחנו נצטרך להוכיח את חפותנו על כל דבר ששוטר משועמם , ממורמר או סתם חסר ידע יפיל עלינו ?? לא נשמע הגיוני ... צריך הוכחה בשביל להרשיע בנאדם עם משהו , לא פעם ולא פעמיים נסגרו תיקים מחוסר ראיות . ומה קורה למשל אם קניתי רכיבי אודיו לרכב מחנות, לא שמרתי את הקבלה, עצר אותי שוטר ואין לי מה להראות לו ? למה שאני אשמור קבלה על כל דבר ? זה כבר עסק שלי לא עסק של המשטרה וחוץ מזה, היום כמעט על כל מוצר יש מספר סידורי, אפילו על גבינה אם אני לא טועה, אז כל עוד הרכוש לא דווח כגנוב לפי מספרו הסידורי, וכמובן שהבנאדם המדווח על הרכוש כגנוב יצטרך להציג הוכחות שהמוצר אכן שייך לו לפי מספרו הסידורי, אז הרכוש אינו נחשב כגנוב ולאף שוטר אין זכות להחרים לי אותו (במידה וכן, עוגמת נפש ! ) המשך יום נעים =]
  23. pozailov

    hertz & Audison & dynamat

    הקפצה
  24. מבין שני אלו הJBL באמת לוקח בגדול . מבין הסאבים ? גם הייתי נוטה לכיוון הJBL , אבל לבחור סאב זה כבר פחות קריטי מכיוון שאפשר לבדוק סאבים בקלילות ולבחור מה נשמע יותר טוב עם הסט אפ שקיים ברכב , לנתק סאב ולהחליף לאחד אחד זה עניין של שניות
  25. לא הייתי ממליץ לו על קרדינל גם עם כל החברות היו פושטות את הרגל . קצת לא היה ברור לי, התקציב שלך הוא 1000 למגבר ולסאב ? או רק לאחד מהם אם התקציב הוא למגבר ולסאב אז יש לך 2 אפשרויות , או לחפש כאן בפורום ביד 2 מגבר וסאב בתקציב הזה , או למתוח אותו בעוד 450 - 600 לטובת סאב שיספק אותך מבחינת עוצמה ואיכות שילוב טוב יכול להיות JBL1004 ( מגבר 4 ערוצים ) וסאב c12 של קיקר או CVR ( אם אתה מחפש עוצמה גבוהה ) גם של קיקר התייחסתי כאן לרכיבים חדשים , שוב .. ישנן הרבה מציאות בפורום ביד שנייה כאן .
×
×
  • תוכן חדש...