-
הודעות
478 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי pozailov
-
עזרה | איפה אוכל למצוא בארץ את המתאם AUX ל-9887 ??
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בעיקרון כרגע המערכת לא מורכבת ברכב עקב מכירה, אז חיברתי לי בחדר 2 מגברים אחד מונו ואחד 4 ערוצים, מופעלים ע"י 2 ספקי כוח של מחשב, והאלפיין משמש ככפתור כיבוי והדלקה של כל העסק. בעיקרון הכל מחובר למחשב, חשבתי אם כבר אז כבר... לכוון את כל זה דרך האלפיין דרך ה AUX -
עזרה | איפה אוכל למצוא בארץ את המתאם AUX ל-9887 ??
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מכמה סיבות : 1. אני לא יודע איך להזמין מאיביי 2. אין עלות משלוח או משהו ? 3. כמה זמן בכלל לוקח לזה להגיע לארץ ? מחכה לתשובות, אולי באמת אזמין משם ... נכון לעכשיו, אני מעדיף לתת כסף ולקבל את המוצר פרמיטיבית, פה בארץ .... -
המלצה אישית שלי : Hertz MLK 165... בזמנו עמדתי בפני דילמה הוא או הקלארוס. רכשתי את ההרץ, סט מצויין לדעתי. לא ידוע לי מה מחירו כיום, אבל אם זה מותנה במתיחת התקציב באופן זעום, שווה כל שקל ! בכל אופן, אולי לא תאהב אותו כמו שאני אהבתי, רק לשמוע ואז להחליט, כמו שרבים מלפני אמרו ..
-
עצה שלי: לך על ה- EBX , יש 2 או 3 דגמים אם אני לא טועה, יש את ההכי חזק, עם הספק של 500RMS.... סאב פשוט מ-ד-ה-י-ם ! אם לא הייתי קונה כבר את ה-HX300D, הייתי ללא ספק רוכש את ה-EBX סאב SQ ברמות לדעתי !
-
סאב מדהים ... שווה כל שקל לדעתי בתור בעלים של אחד כזה.
-
רגע לפני קנייה, התלבטות בין 2 סאב-וופרים
pozailov פרסם הודעה בנושא של black_haze בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
את הארסנל הייתי אמור לרכוש בזמנו... ולא, לא שמעתי אותו. היום יש ברשותי את ההרץ הנ"ל, שהיה מורכב ביונדאי סונטה מודל 2001 והוגבר ע"י הרץ ep1d. כוח ממש ממש לא חסר לו ! ולא דיוק ולא פאנצ'יות והוא יורד יפה מאוד נמוך , הוא פשוט מילא את האוטו בבאס נעים ואף ידע להרעיד בחוזקה כשצריך (ושלא תחשוב אפילו לכיוון של כל הסאבים שנועדו להרעיד ולהכאיב, לא לשם כיוונתי, לא לזה הסאב הזה מיועד...) אחת הקניות הטובות ביותר שעשיתי מבין חלקי המערכת . עכשיו נכנס פה גם השיקול של עלות , מה הן הצעות המחיר שקיבלת על כל אחד מהם ? -
נציג פיוניר בארה'ב אומר שלא ניתן להפעיל מערכת אמריקאית בארץ הגיוני ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של smallars בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כולם פה יגידו לך פה אחד, אם אתה כבר בחו"ל , למה דווקא פיוניר ? תוכל להביא אחלה של מכשיר ALPINE בכמה רמות מעל הפיונירים הנ"ל אולי בתוספת מינימלית של כמה שקלים ... alpine 9855 ?? תבדוק כמה עולה שם מכשיר כזה .. -
התייעצות לגבי מערכת ב-4000ש"ח(להבא יימחק)
pozailov פרסם הודעה בנושא של almog_shron בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מבחינת בניות בקורות, תשאירו את זה לו, הוא בונה לבד והוא בונה טוב מאוד אני חייב לציין ! -
כמה קריטי העניין שמגברים מסויימים(אודיסון לדוגמא) דורשים 13.8V?
pozailov פרסם הודעה בנושא של orishavit בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מכאן נובע, שכאשר רכבך מונע ומחובר בו מגבר אודיסון או כל מגבר שמוצהר ב-13.8V, המגבר יפיק את העוצמה המוצהרת שלו האלטרנטור שלך מספק יותר ? כמו שאמרו מעליי, יותר עוצמה מהמגבר, אולי גם יותר מההצהרות . -
תיקון מגבר(עשה זאת בעצמי) ייעוץ.
pozailov פרסם הודעה בנושא של sd1985 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לדעתי הבעיה לא קשורה בכלל למה שדובר כאן , אלא לאגס שנמצא שם חצי לעוס על השולחן ועכשיו ברצינות, אתה מדבר על ה"סוללות" שקיבלו שם מין גיבנת למעלה ? -
לא בדיוק אח של גולנצ'יק, אבל כן, זה אני עם החולצה של גולני
-
אתה זה שהיה אצל תומקאר היום ? בעיקרון לדעתי הפיתרון הוא : או לרכוש אייפוד ולתת לאייטונס לסדר לך את הכל לפי שמות, או לצרוב דיסק ולסדר הכל לפני הצריבה בתוך הנרו... אבל מי אני שאקבע? נחכה לעוד תגובות ...
-
משמש למניעת גניבה ע"י כך שאי אפשר למשוך ? לדעתי אתה קצת טועה פה , למיטב ידיעתי הרבה יותר קל לשלוף את הרדיו דיסק מהרכב בעזרת מברג או 2 , כשהפאנל דווקא לא מחובר. בשביל מה מוציאים ? כי לך תתחיל עכשיו לחפש את הפאנל של המכשיר שגנבת. נכון שלא חסר כאלה שיגנבו גם בלי פאנל, אבל תחשוב רגע בתור גנב , מכשיר יוקרתי יושב בתוך הרכב עם הפאנל מולבש עליו, חיים קלים לא ? =]
-
תיקון רדיו דיסק Pioneer 880PRS- באיזור השרון?
pozailov פרסם הודעה בנושא של Fireball בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
03-9517592 המכשיר שלי בדרך מתיקון אצלהם, מדובר ב אלפיין 9887... בינתיים אני לא יכול להמליץ כי עדיין לא אספתי אותו משם, כשאני אקבל אותו אני אשמח לתת חוות דעת.... -
קודם כל מה הדגם של המגבר ? נסה לבדוק גם את הפיוזים של המגבר, שכולם תקינים (כמה שיש לך שם )
-
אז קודם כל בשעה טובה עברתי להגברה בתצורת BI WIRE , הרצתי ברכב RCA נוסף למונו של הסאב ואת הזוג שהיה מחובר בעבר למונו (חיווט של אודיסון) העברתי לערוצים 3 ו- 4 של המגבר המגביר את הרמקולים, הלוא הוא הסנדאון 100.4 ... הסט נשמע הרבה יותר טוב ממה שהיה, יותר עמוק יותר נוכחות יותר הכל .... עכשיו ככה: יחידת ראש ALPINE 9887 כרגע כל החיתוכים מתבצעים דרך הקרוס של המכשיר ....אבל, יש אבל ... כרגע גם הקרוס של המגבר חותך את כל הסט, גם המידבאסים וגם הטוויטרים .. חוץ מזה, גם הקרוס של הסט עצמו חותך את הטוויטר על מינוס 3 DB ... מה שאני בא לשאול פה בעצם, עד כמה כל החבר'ה הנוספים שחותכים לי את האות בעצם מורידים לי מאיכות האות ? מה אני עושה בשביל לעקוף אותם ואיך ? תנסו לשפוך קצת אור על הנושא... ***למה... להכניס... 3... נקודות... בכל סוף משפט? זה מיותר ומעיק***
-
הרץ ומורל נוטים להישרף ? השטות הכי גדולה ששמעתי... בקשר להרץ, אצלי מותקן סט שלהם ואני מאוד מרוצה ממנו עד השמים שמעתי את כל הסטים של הרץ חוץ מאחד, כולם מעולים ונותנים תמורה מעולה למחיר אחד אחד בלי יוצא מהכלל !
-
שידרוג מערכת לפולו בכ- 6000 ש"ח
pozailov פרסם הודעה בנושא של orgabay87 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תשמע... בכ-6000 שקל אתה יכול לרכוש מערכת נחמדה +, לא יותר.. דיברת על קומפוננט 3WAY, קח בחשבון שצריך בניות כמו שצריך וזה מייקר בהרבה את ההתקנה , מה שגם לא ציינת אם התקציב כולל התקנה וחיווט.. עוד דבר : הייתי משקיע יותר על סט קדמי טוב ואיטום מאשר להוסיף סט מאחורה... כל אלה אמרתי לך בשביל לשפוך לך קצת אור לפני שאתה נכנס לרכישה של המערכת שתיקח בחשבון את כל מה שאמרתי , מצטער על כל שאר השאלות שלא עניתי, פשוט אני לא מסתדר בהתאמת תקציב לרכיבים, לא הצד החזק שלי ... -
מס' שאלות על חיווט מתח במערכת ...
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
*** תוכן ההודעה נמחק. נא לכתוב עם סימני פיסוק *** -
אצלי ברכב יש כבלי מתח של אודיסון 4G 2 מגברים , אחד מהם מחובר להארקה של קיט ההתקנה של האודיסון , בעוד המונו מבניהם מוארק ע"י כבל 4G מחברה לא מוכרת, נראה קצת יותר דק ופחות מרשים מהאודיסון ... בעוד שידוע שגם ההארקה אמורה להיות עבה באותה מידה של הכבל + , האם זה גורע מעוצמת המתח האמורה להגיע אל מגבר המונו שלי ? בהתחשב בזה שהכבל + הרבה יותר ארוך מההארקה, אמרו לי שזה נורא זניח והאורך הקצרצר של ההארקה מפצה על זה וזה לא מורגש בכלל .... עד כמה זה נכון והאם בעצם נוצר אצלי צוואר בקבוק למרות המרחק הקצר של ההארקה מהמונו לגוף הרכב ??
-
אני באמצע התקנת HU, זקוק לעזרה.
pozailov פרסם הודעה בנושא של huven858 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אולי תעזוב כבר את הפתרונות המהירים והמעפנים האלה ? תחקור טיפה יותר את הפלסטיקה שלך תחפש עוד ברגים תפעיל את הראש קצת ... כמו שאמר איתמר, חלק תפוס עם ברגים וחלק תפוס ע"י קליפסים גמישים מפלסטיק, היית כבר בחצי הדרך ! כל מה שצריך זה להוציא את התושבת המקורית, לחבר את כל הפלסטיקים מחדש ואז בשיא הקלילות להרכיב את החדשה (אפשר גם לאחר שהפלסטיקים הורכבו זה עניין של 2 וחצי שניות בול ! ) כל הקטע הזה של לחתוך את התושבת לחצי כמו שיש בפיונירים , זה פיתרון מעפן זה אף פעם לא יתפס כמו שצריך , זה ישב בלחץ בלבד ולא תפוס עם הקליפסים כמו שצריך ... תעשה את השיקול שלך ... -
אני באמצע התקנת HU, זקוק לעזרה.
pozailov פרסם הודעה בנושא של huven858 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תשמע, היתה לי את אותה הבעיה ביונדאי סונטה 2001 עם HU של אלפיין, ניסיתי לדחוף את התושבת של המכשיר בתוך התושבת של הרכב, התוצאה : לא נכנס, סתם עיקמתי את התושבת של האלפיין... הפיתרון : צריך לפרק את כל הפלסטיקה שיושבת מעל התושבת המקורית, אצלי ביונדאי היא הייתה תפוסה עם 2 ברגים 1 בכל צד ( תסתכל טוב בצד ימין ובצד שמאל אמור להיות אותו הדבר אצלך, זו אותה תושבת בדיוק ) אחרי שהוצאת את התושבת המקורית, פשוט מכניסים את החדשה ותופסים אותה לרכב ע"י עיקום של השיניים של התושבת לכיוון מטה ואת העליונות במידה ויש לכיון מעלה ... אם אתה מפחד להתעסק עם הפלסטיקים השבירים האלה, גש לבעל מקצוע, חבל שתהרוס את חלל הרכב... מקווה שעזרתי , המשך שבוע נעים ובהצלחה =]
