Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. רציתי לדעת אילו המלצות ישנן להגברת הסט הזה בצורה פאסיבית . אני לא מחפש לסחוט לסט את הנשמה .. רק לתת לו הגברה בריאה שיעבוד כמו שצריך . מצאתי כמה אפשרויות : Rockford Punch 200.4 Xetec Vector V-150.2 JBL GT5-604 blaupunkt bsx 240 pioneer GM6200F jbl 60.4 Rockford R300-4 מה אתם אומרים ? המחירים שונים כמובן אבל בכל זאת רציתי לדעת מה בניהם יהיה יותר מתאים יש גם את אלה במחירים קצת יותר יקרים Soundstream LW 4.500 kicker 650.4 Lightning Audio Strike S4.600.2 תודה רבה לעוזרים
  2. הקפצהה אודיסון LRX 1.1K ירד ל2200 ש"ח מחיר אחרון ! סט קומפוננט של הרץ מסדרת MILLE MLK165 ירד ל1500 ש"ח מחיר אחרון ! 0526438030 , גיא .
  3. בלי קשר לכך שאני מוכר את הסט , קשה לראות שהMLK משוייכים לקטגוריית עוצמה בלבד . הוופרים יודעים לרדת נמוך והם פאנצ'יים כשצריך , בעזרת הגברה איכותית וכיוונים נכונים הסט מפורט מאוד . חמים ונעים לאוזן . אני לא אומר שהוא הסט האולטימטיבי - ממש לא . אך נדמה היה כאילו הוא מיועד לעוצמות גבוהות בלבד ולא כך הדבר
  4. הסאב הכפול שהומלץ לך יהיה הרכישה הטובה ביותר בתקציב הנ"ל . סאב מדהים מנסיון ( כרגע ישנו אחד ברכב ) יכולת ספיגה של כ600 RMS . ביחד הם יתנו עוצמה מרשימה עם דגש על איכות . המונו בלוק שלך יידע להתמודד איתם כמו שצריך . מומלץ
  5. Audison LRX 4.1K - במצב חדש עדיין באחריות מגיע עם האריזה , וכל מה שמגיע בתוכה ( חוברות , מברג של אודיסון מדבקות ה-כ-ל ) מדובר במגבר 4 ערוצים ברמות הגבוהות , כאשר זוג ערוצים מספק 140 RMS והזוג השני מספק 130 RMS אמיתיים ואיכותיים . מחיר : 2650 ש"ח LRX 1.1K - במצב חדש עדיין באחריות מגיע עם האריזה , וכל מה שמגיע בתוכה ( חוברות , מברג של אודיסון מדבקות ה-כ-ל ) מונו בלוק איכותי ועוצמתי , הספקים : 4 אום - 420 RMS 2 אום - 800 RMS 1 אום - 1090 RMS !! מחיר : 2500 ש"ח Hertz MLK165 - סט קומפוננט מבית הרץ , סדרת המילה האיכותית . הוופרים כמעט ולא עבדו והם במצב חדש לגמרי ! טוויטרים וקרוסים גם הם במצב מעולה ! מחיר : 1550 ש"ח 0526438030 , גיא . מאיזור המרכז
  6. תודה רבה , אפשר לנעול
  7. ושוב ... עדיין מחפש מפרט מלא למגבר , ממישהו שיודע
  8. אוקיי , קודם כל תודה על התגובה המהירה . עוד קצת אור על הדברים , על המגבר מתנוססת כיתובית " Street Sound" by A.D.M 560W ( הספק כללי ) ושוב את הדגם ST-354 , פיוז 30 אמפר אין שום סיכוי בעולם לראות את המפרט המלא של המגבר ?! ישנה אופציה של גישור , רציתי לדעת כמה הוא מוציא הגישור וכמה באמת הוא מוציא ליציאה כרגיל
  9. אתמול קיבלתי מגבר של A.D.M , הדגם הספציפי הוא ST-354 והוא 4 ערוצים . אני זוכר שלפני 7 שנים היה לי מגבר כחול קטן ונחמד של A.D.M שעשה את העבודה כמו שצריך ומעולם לא נכנס לפרוטקשין וכו' . מישהו יכול לשפוך קצת אור על נתוני המגבר הנ"ל ? חיפוש בגוגל לא העלה דבר תודה מראש , שבוע טוב לכולם
  10. UP על הרגליים
  11. עשיתי את החיתוכים הנ"ל , וזה מה שיצא : הטוויטר צורח ברמות מטורפות ! עד כדי כך שאני מפחד עליו חח הוופר נשמע טוב מאוד הסאב נשמע מצויין , גם ללא סאב סוניק . השאלה שלי לגבי הטוויטר : האם כאשר מחברים את המגבר לרמקולים, צריך לחבר את הכל כשגיין אחד שולט על הטוויטרים וגיין אחד על הוופרים ? או שלא ככה מחברים והטוויטר צריך לקבל את אותה עוצמה כמו הוופר הצמוד אליו ?
  12. 99 צפיות ואף לא תגובה אחת....הגיוני ?
  13. הסט הזה פשוט מדהים כשהוא מוגבר אקטיבית בצורה נכונה ! עוד עם האלפיין ... לא הייתי משדך לו את המיד, לדעתי סתם הורס הכל , אבל זו רק דעתי .
  14. usb לאלפיין ? אין בעיה ... רק תיפרד מ-150 דולר וזה שלך (: http://electronics.pricegrabber.com/car-audio-accessories/Alpine-KCA-620M-USB-Adapter-Ai/m19963528.html שוב כמובן שהעסק יקר, אבל אם אתה מתכוון לעבוד עם המכשיר הזה עם USB אז הייתי מציע לך שיטת עבודה שונה... אני רכשתי את הכבל הזה : http://www.alpine-usa.com/product/view/kce-422i/ ויש ברשותי אייפוד וידאו מהדור הישן, בנפח 80 ג'יגה ! אתה בטח מתאר לעצמך את מידת הנוחות בלהיפרד מדיסקים ומפעולת הצריבה המעצבנת ! לך תרכוש את האלפיין, אייפוד אפילו יד שניה, כבל כזה ומבטיח לך שלא תפסק לברך אותי ! ... תתחדש ותהנה (:
  15. הייתי מוותר על כל מה שנאמר פה והולך על ALPINE 9887 בלי לחשוב פעמיים...אולי חריגה ממש ממש קטנה בתקציב אבל הוא בבעלותי שנה + ורק אתמול הבנתי כמה הוא מדהים ! אין מילים עליו, פשוט לך תקנה ולא תתאכזב מילה !
  16. להלן הרכיבים : HU : Alpine 9887 - מכוון לעבודה בתצורת 3WAY. component : Hertz Mille ml165 מוגברים אקטיבית ע"י: Sundown sax 100.4 חשוב לציין שהמגבר עושה את דרכו לרמקולים דרך הקרוס של הסט, אפשרות שנקראת BI-Wiring , ללא חיתוכים דרך הקרוס . subwoffer : hertz hx300d מוגבר עי" : hertz ep1d אשמח לקבל הצעות לנקודות חיתוך אפשריות שאתם חושבים שיעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר. כמו כן יש איטום מאסיבי בדלתות, והטוויטרים מותקנים בקורות כשהטוויטר בגובה האוזניים, והטוויטרים נמצאים אחד מול השני (מקבילים) תודה רבה לכולם
  17. מוזר .. חשבתי שלמאזדה לא היו מנועים 1.5 . מסתבר שטעיתי בכל אופן בעניין רכישת הרכב אשמח לקבל עוד תגובות
  18. חברה שלי מתכוונת לקנות רכב ראשון בקרוב , התקציב שלה נמוך מאוד יחסית ( 7K ) והדרישה לרכב אוטומט המשימה נראתה בלתי אפשרית בהתחשב בדרישות מול התקציב ואופציות נבדקו אך נשללו ( חיפוש רכבים אוטומטיים בתקציב הזה העלה תוצאות של רכבים במצב מפורק או כאלו לא שמורות בכלל - מודלים ישנים בעלי החלפות ידיים רבות ) . לאחר בירור קצר נודע לאבי שחבר שלו מתכנן למכור קיה ספיה שנת 98 , הוא בירר פרטים על הרכב והתברר לו שהרכב יד ראשונה עם 90K קילומטר ( אמיתיים ) מטופל בקפידה במוסך מורשה ( בעל היסטוריית טיפולים מלאה ) . ביררתי את המחירון של הרכב והוא 8400 ש"ח . אבי אומר שיהיה אפשר לקחת ממנו את הרכב ב6K . האם הרכב הזה ייחשב כמציאה ? מישהו יודע קצת פרטים על הרכב ? , הבנתי שהמנוע והגיר של הקיה ספיה הוא של מיצובישי לנסר - האם זה נכון ?
  19. למעלה . מגיע עם הרכיבים למפגש . גמיש לרציניים
  20. לאחרונה התעניינתי ברכישת דאבל דין . אני מחפש מכשיר איכותי שיכלול את הדברים הסטנדרטיים ובנוסף גם בלוטות , GPS . בין היתר אני מחפש תכונות דומות ( מבחינת סאונד ) לאלפיין 9887 - אני מתכוון לקרוס אובר הגמיש ולאופציית הטיים קורקשיין תקציב פתוח . כנראה שהמוצר יירכש מחול . מחכה להצעות .
  21. pozailov

    SUBWOOFER LOGIC MDX15

    מוקפץץץץ
  22. מוקפץץץץ
  23. בן מהניסיון שלי עם הסט גם 100 RMS לא הספיקו לוופרים ( אקטיבית ) . יותר עוצמה ... איי אפשר לפסול אפשרות שכן יימצא חן באוזניך השילוב של ה4.5 והמילה . אבל לדעתי זה יהיה רחוק שנות אור ממגברים חזקים יותר עם דגש על איכותם .
  24. pozailov

    SUBWOOFER LOGIC MDX15

    הקפצה
  25. הקפצה המגברים שוכבים באריזה שלהם כרגע קרוב לחודשיים . במצב חדש ! גם הסט קומפוננט MLK 165 ללא פעילות חודשיים . הכל במצב חדש !!
×
×
  • תוכן חדש...