Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. למה שלא תפרט אילו רכיבים אתה מתכנן להגביר ?! .. יש מגבר בנפרד לסאב ? ( מונו בלוק ) , מה התקציב שלך להגברה !? אתה פתוח ליד שנייה ?!
  2. בעצם זה נותן הרבה שעות של ישיבה באוטו למטרות כיוונים .
  3. pozailov

    xetec vector 150.2

    הקפצה ! Xetec , חברה איכותית ביותר במחיר מציאה !
  4. אם אפשר לשאול כמה יצא התשלום עבור המוצר עד הארץ ( כולל הכל )
  5. לכותב ההודעה שמעלי , נכון .. הכל עניין תקציבי ובאמת לא כולם פותחים את הארנק ושולפים אלפי שקלים על מגבר .. אבל .. בריפרוף קל ! הצלחתי לארגן לפותח השרשור רוקפורד 1001BD במצב חדש ! מבחור שמכר לי את ה1000BD שלי אחד האנשים היותר אמינים שזכיתי לרכוש מהם מגבר . במחיר של 1200 ( לצורך השוואה מגבר כזה נמכר בפורום יד שנייה אצלנו ב1700 + - ) אז להוסיף עוד 200 ולקבל מפלצת אמיתית .. בהחלט שווה אז לפותח השרשור ... אני שולח לך את המספר של הבחור , תעדכן אותי בהמשך
  6. המגבר אמנם מבית טוב אך כל קשר בינו לבין רוקפורד הישנה והטובה הוא מקרי בהחלט רק נושא עליו את השם רוקפורד , חוץ מזה אין כל קשר , סדרת ה"פריים" הזאת נחותה כל כך שזה לא יאמן .
  7. מצטרף , גם אצלי הרכב בוטח תחת הדגם שאתה ציינת למרות שבפועל הדגם הוא דגם ספורט . אשמח אם תעדכן אותי בפרטי בהמשך הפעילות שלך מול הביטוח + תגובותיהם
  8. לא מזמן רכשתי דאבל דין של פיוניר מדגם 3250BT ורציתי להוסיף לו יחידת GPS , מהיכן אפשר להשיג את היחידה במחיר הזול ביותר ? ראיתי כמה אפשרויות באיביי , רציתי לדעת אם ישנו מקום בארץ שמוכר את היחידה במחיר אטרקטיבי יותר אשמח לקבל הכוונות . תודה מראש ושבוע טוב
  9. כמו בכותרת . הדאבל דין הינו 3250BT
  10. בחנות באזור מוכרים אותו ב899 חדש . את האמת ?! אני לא מתלהב בכלל מהסדרות החדשות של רוקפורד . ( אם לסדרה החדשה התכוונת ) . אם תרצה יש לי בחור שמוכר מונו בלוק של רוקפורד 1001BD שהוא מפלצת במחיר מאוד זול ( קצת יותר מ500.1 שאתה רוצה לקנות ) . דבר איתי בפרטי אם אתה רוצה
  11. מדובר במגבר 2 ערוצים מחברה גרמנית איכוית ביותר , למרות שהמגבר הנ"ל מסדרת הכניסה של XETEC הוא עדיין מפתיע בעוצמה ובאיכות . 75X2 ב4 אום , אנדרייטד .. בפועל מוציא באיזור ה85 RMS לערוץ . מגבר במצב קוסמטי מצויין . נבדק והוא תקין ב100% . מחיר 400 ש"ח . 0526438030 , גיא .
  12. איזה היגיון אפשר לחפש מאחורי המלצות כאלו ?!
  13. שני הסאבים הינם של ROCKFORD מדגם P2 . בהחלט הפתיעו אותי לטובה .
  14. אדי נכון להיום אפשר להשיג את הסט הנ"ל בפחות אפילו מ- 1K ... אגלה לך סוד , בכמה מאות פחות
  15. שמיעה טובה יחסית להרץ ?! .. ועוד אקטיבי ?! את האמת שהMLK 165 היה בין הסטים שיותר התחברתי אליו , איכותי פאנצי ווקאלי . באותה האאודי שמעו באמת יפה , הסאב משתלט על העניין יותר מידיי אבל זהו טעמו של בעל הרכב ככה שאם הוא מבסוט זה הכי חשוב . נ.ב. תודה על הפירגונים בקשר למערכת . נכון לעכשיו אין שום עניין להמשיך ולחפש שיפורים ושידרוגי סאונד - הגעתי לנחלה . למפגש הבא אני אכין דיסקים קצת יותר מעניינים ממסיבת חוף אלקטרונית
  16. מפגש מהנה, יחסית גם הרבה חברים הגיעו ( גם חדשים ) אדי שאפו גדול על המערכת .. באמת אחת המערכות המדהימות שיצא לי לשמוע באמת מה עם תמונות !?!??
  17. בחיבור של הסלילים האם אפשר לקבל התנגדות סופית של 2 אום !? או רק 4 אום תודה לעונים .
  18. כמו שציינתי למעלה , המינוס פורק ולפני הפירוק המפתח לא היה בסוויץ . מחר אני אתעסק בנושא נקווה באמת שהפתרון הוא ניתוק כללי של המצבר ( - ו + ) למספר דק' והחזרתו לפעילות תקינה . במידה ואין זה הפתרון אחזור ואעדכן על דפי הפורום . בכל אופן תודה על ההיענות .
  19. הרכב הינו סיאט איביזה מודל 2007 . היום החלטתי להחליף מגבר ברכב , כאשר המנוע היה כבוי והסוויץ סגור ( ללא מפתח ) התחלתי בפירוק . ניתקתי את כבך ה+ ואת ה- , הכל הלך כשורה , מיד כשניתקתי את כבל ה+ ליפפתי אותי באיזוליברנד על מנת למנוע קצר . לאחר הניתוק במצב שלא היה כבל מחובר בכלל , הרכב הונע ופתאום נדלקו כמה מנורות שלא נכבות גם כאשר הרכב מונע , הנורות הן של : בקרת ESP ( דלוקה קבוע , במצב זה בעצם המערכת מנותקת ולא פעילה ) בקרת ABS ( גם הנורה דולקת קבוע ומעידה על חוסר פעילות של המערכת ) נורת הבלם - יד מהבהבת לסירוגין . גם כאשר הבלם לא בשימוש . נאמר לי שאם אנתק את המצבר ואחבר אותו לאחר כמה דק זה יסתדר . עדיין לא נסיתי , זאת אמורה להיות הבעיה ? או שישנו פתרון אחר לתקלה ?
  20. שבוע טוב לכולם רציתי לדעת איך בדיוק אני מגשר את המגבר הנ"ל ? זה נושא שאינני מתמצא בו כל כך . http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/fattach_get.php?p_sid=FeNHHvMj&p_tbl=9&p_id=313&p_created=1083354354 בעמוד 18 מתואר החיבור באופצית הגישור , מה שלא הבנתי זה העניין של ה"-" שלפי האייור מחובר ליציאות הנגדיות של המגבר . במילים פשוטות , יציאה ימנית של המגבר מוציאה + לצד הימני ( של האלמנט ) ואילו המינוס מהיציאה הימנית נלקח בכלל לאלמט המקביל . מה ההיגיון כאן !? ככה אמורים לעשות את הגישור !?
  21. בסיאט שלי ( 2007 ) המידה הייתה 5 ורבע אינץ' ( היה מתאם פלסטיק מקורי של הרכב ) אך בעזרת הגבהות מעץ והסרה של מתאמי הפלסטיק היה ניתן להתקין 6.5 בצורה מצויינת . אם אני לא טועה מהשנים 2003 עד 2008 בסיאט הדגמים זהים
  22. לא הייתי ממליץ עליו כי הוא קצת חלש בפועל . לדעתי גם האינפינטי טוב מאוד ויענה לך על הדרישות . אם אני לא טועה ראיתי אותו למכירה חדש מחנות בעיר אזור באיזור ה 700 ש"ח
  23. לא הייתי ממליץ על הEP4 . אמנם קטן יותר מהJBL אך בפועל הוא ממש לא בקטגוריה שלו . אם כבר הרץ במחירים נגישים אז EP4X אבל זה כבר סיפור תקציבי אחר
  24. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=349797&highlight=%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8 כאן הבחור מוכר מגבר 4 ערוצים של סאונד סטרים . מגבר ברמה טובה מאוד והוא יהיה גם בסיס טוב לשידרוג עתידי ( אם תרצה בכך ) אמנם מעל התקציב ( 1200 ) אבל בהחלט שווה את ההשקעה.
×
×
  • תוכן חדש...