Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. +1 אדי שהתקיפה היא על הנושא זה הופך את הדברים לדיון בריא מאשר מתקפה אישית
  2. אני מקדים תרופה למכה ואומר מראש , האשכול הזה נפתח למטקה מסויימת והיא הושגה בהצלחה מעבר לכך כל דיון אחר על נושאים אחרים תעברו בבקשה לפרטי
  3. בסוף כל השרשורים יורדים לריב קטנוני ופס אישי עוד שרשור שהולך למלחמת עולם
  4. מה לגבי יד שנייה ? ממליץ לבדוק לגבי מגבר מפורום יד שנייה יש שם הרבה אפשרויות טובות , הציוד ברובו שמור ע"י אנשים שמתייחסים אליו בצורה יוצאת דופן . המלצה נוספת היא שתגיע למפגש הקרוב ותאזין לכמה שיותר סוגי מערכות , ככה תגבש דעה על אופי הסאונד שהתחברת אליו ולפי זה יוכלו להכווין אותך טוב יותר אל הרכיבים שיתאימו לך .
  5. +1 אשמח למאמר על תיבות
  6. הרכיבים נרכשו , בפעם הבאה שאפתח אשכול זה יהיה אשכול ההתקנה + חוויות ראשוניות תודה על התגובות
  7. סכום בכלל לא מבוטל של כסף , לנוחות אלו שיעזרו לך עדיף גם שתציין אם אתה פתוח לרכיבים מיד שנייה - ברוב המקרים תוכל לקנות רכיבים שמורים מאוד מיד שנייה כאן בפורום המכירה , רכיבים שתקבל עבורם תמורה גדולה יותר לכסף שלך מאשר מוצר חדש מחנות למשל . בהצלחה
  8. הקפצה !! כל מי שהתקשר האודיסון והסאב חזרו להיות רלוונטיים ( עקב חוסר רצינות של אחד מהקונים ) הJBL אקטואלי גם כן
  9. תענוג . עבודה יפה ונקייה .
  10. כן ... דעות מנוגדות תמיד יהיה , למה לבזבז את הפורום הזה בלהעלות אותם על כתב , פעם הייתי נכנס לפורום היו אשכולות על התקנות יפות ופרוייקטים מעניינים מכל מיני טובי החברים של הפורום , לא מאשים אף אחד אבל נהיה פה רדוד ... ממש רדוד
  11. מישהו מוכן לנעול את השרשור המיותר הזה ?!
  12. מניסיון של אחי הקטן עם הגברה אקטיבית של הסנדאון עם הסט הזה , הטוויטר היה בסדר גמור . תנסה לחבר את הסוני כמו שאמרו לפניי , ותעשה השוואה בין שני המגברים . בכל אופן הסאן דאון עבד אם הטוויטר הזה לא רע בכלל
  13. מכשיר בצבע שחור, נקנה בחודש מרץ מחוץ לארץ . מגיע עם מטען + כרטיס זיכרון 32 ג'יגה 1700 ש"ח 0526438030 , גיא .
  14. אדי מההכרות שלי איתך אתה בן אדם מאוד נחמד , לא פעם יצא לנו לדבר במפגשים והאזנת למערכת שהייתה אצלי ברכב ( סיאט ) אני באמת מציע כאן לכולם לשים את כל העצבים בצד ולהבין שכולם פה בני אדם , לא כולם חושבים באופן זהה לא כולם מסכימים אחד עם השני אבל אחרי שמגיעים למצב שחברי פורום של בסך הכל מולטימדיה ואודיו לרכב רבים כל הזמן על כל דבר אפשרי ... כנראה שיצאתם קצת מפרופורציה שוב אני אומר , התחום הזה מחולק להמון דיעות , מנוגדות ככל שיהיו אין סיבה לריב ולומר אמירות שזולגות לפסים אישיים . כולה פאקינג אודיו לרכב !! !!!
  15. אני מציע לנעול את האשכול המיותר הזה . תיפגשו כולכם במפגש מרכז הקרוב אני מבטיח לעשות סולחה חגיגית בין כולם פשוט מתיש לקרוא ויכוחים שיורדים לפסים אישיים שבתכלס הכל סביב סטראו לרכב , כמה אפשר לטחון את האשכול המסכן הזה
  16. עם כל הכבוד לאלו שמגיבים בשרשור כאן , ממש בדיחה לראות את ההתנצחויות האלו כל הזמן . שכל אחד יעשה מה שמתחשק לו , תוך כדי התחשבות בזולת וזהו ... דפים על דפים של בלבולי מוח - לעולם לא תגיעו למסקנה זהה עם דעות כאלו מנוגדות . סך הכל מערכת באוטו , לא צריך להתווכח ולקחת הכל לפס אישי
  17. אצלי זה יהיה עם אלפיין 9887 מקווה שישמע טוב
  18. מישהו פעם שמע שילוב כזה ? סט mlk2 שכנראה יוגבר אקטיבית עם דואל מונו לוופרים ומגבר 4 ערוצים מסדרה 3 לטוויטרים ובעתיד למיד שייתווסף . שילוב הגיוני או שאופי הסאונד לא יתאים זה לזה ?
  19. seas לא יצא לי לשמוע אנסה לארגן השמעונת . peerless הבנתי שהוא פחות מתאים לסוגי המוזיקה שאני בעיקר שומע
  20. אודי אני כרגע עם סאב של היי אנרגי hx300d , סאב טוב ממש אבל קצת חזק לי מידיי , מחפש סאב עדין יותר . לא חייב של הרץ
  21. בעיקרון מכיוון שאין לי בעיה של מקום בבגאז אין לי העה לגודל מסויים ... חשוב לי שלא יהיה דומיננטי מידי ושיתחבר לוופר ml1600 הבחירה הטבעית היא הסאב של המילה , אבל דרוש מדבר חזק ב4 אום (לא דבר שבא לי להכנס אליו ) . בכל אופן אשמח לקבל הצעות ושוב , רצוי יד שניה
  22. לאחרונה רכשתי סט של הרץ מדגם MLK 2 , כרגע התהליך הוא לרכוש מגבר איכותי להגברה אקטיבית של הסט . בנוסף אני מחפש לשמוע המלצות ממועצת חכמי הפורום לגבי סאב שישתלב טוב עם הסט הזה , לא יבלע אותו ולא יהיה אנמי מידי אני שומע את כל סוגי המוזיקה אך בעיקר אלקטרונית . pop . יש לי מונו בלוק שאני לא מתכוון להחליף ROCKFORD 1001BD - לדעתי מגביר מעולה . פתוח כמובן ליד שנייה .
  23. הקפצההה
  24. עוד לא התקנתי את המערכת וכבר מחפש להשתדרג , הג'וק חזר ובענק ! מגבר AUDISON LRX4.1K - מגבר חזק ואיכותי מבית טוב . עם הקופסא שלו , ירים כל סט קומפוננט בצורה מעולה . מגבר JBL CS60.4 - לא צריך להרחיב , עושה את העבודה בתקציב נמוך כמובן . סאב - HX300D - סאב מצויין יכולת ספיגה של 600 RMS , חזק מאוד ומהיר , מגיע עם תיבה כמובן . 0526438030 , גיא .
×
×
  • תוכן חדש...