Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. למה לא לכנס את מוצעת חכמי הפורום ולהכין אשכול דביק שירכז את ההמלצות למערכות בתקציבים שונים לפי גוון סאונד ( חד או חם או כל דבר אחר ) לפי תקציב : 0-500 0-1000 0-1500 וכו' . לנסות לרכז את כל המידע הרלוונטי באשכול אחד עינייני , ופשוט להפנות לאותו דביק בכל פעם שנשאלת שאלה מהסוג הזה . מי שירים את הכפפה יעזור למנוע הרבה שאלות "תם" בעתיד .
  2. יתקנו אותי החברה כאן אבל לדעתי ניתוק כבל ה״+״ מהמצבר וההחזרה שלו אחר כך תגרום לאיפוס המכשיר .
  3. הקפצה !
  4. תודה על התגובה אלעד, יעזור לי מאוד אם תגיד לי איפה אני יכול למצוא דבר כזה.
  5. אז התחדשתי לי בגטס חדשה מודל 2008 שחורה, 1.6 רק לא נעים להחזיק בהגה עם כפתורים שלא עובדים... חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי את המוצר הבא : METRA AXXESS ASWC-1 http://www.ebay.com/itm/METRA-AXXESS-ASWC-1-UNIVERSAL-STEERING-WHEEL-CONTROL-OEM-/131035032775?pt=US_Wire_Harnesses&hash=item1e824becc7#ht_1979wt_710 אשמח אם מישהו ישפוך קצת אור בנושא, מניסיון או משמועות ואם זה מתאים לגטס. תודה רבה
  6. אולי תרשום מה התקציב שלך למגבר ? אולי במתיחה קלה של התקציב יוכלו להמליץ לך על סוגים אחרים של הגברה שיתאימו לך יותר
  7. +1 השינוי מורגש
  8. תמצא תמונה של יורו במקום דולרים
  9. תמתין להצעות אחרות ממשתמשים בפורום , יפה שבאת להתייעץ לפני הרכישה . לדעתי המגבר יהיה פה חוליה חלשה, פרט אם אתה פתוח לאופציות מיד שנייה ( תמיד תוכל למצוא יותר תועלת עבור הכסף שתקנה מפורום המכירה ) בהצלחה !
  10. הקפצה
  11. אני קצת חולק עלייך בעניין הזה . לדעתי בעניין של " תועלת עבור הכסף " לאדם שתקציבו אינו מתיר מגברים יקרים וכו' הייתי ממליץ לחרוש את פורום יד שנייה המצויין שלנו ולחפש מגברים שכחדשים היו עולים פי כמה וכמה יותר . לדעתי לא כדאי לשלום על מגבר סיני את הסכום הזה שבעוד כמה מאות בודדות ( במקרה שלו 250 - 300 ) אפשר לקנות מגברים טובים הרבה יותר מפורום יד שנייה שוב הכל עניין של דעה אישית , כל אחד שייקח את זה לאן שהוא רוצה .
  12. הסקר לגבי הנתונים מיותר . נתנו לך חיזוקי דעה מעל ומעבר מה שאתה צריך לעשות זאת החלטה . 1 . אתה לוקח את ההמלצות , מגדיל את התקציב ומחפש הכוונה למונו בלוק שיידע לתפקד בצורה הכי טובה במסגרת התקציב שלך 2 . מתעלם מכל מה שקראת פה וחוזר אחרי חודש + - לשדרג מה שקנית . בכל אופן בהצלחה !
  13. מבלי להיכנס לנתוני המגבר , המחיר הזה למגבר חדש כבר אמור להדליק לך נורות אזהרה . ישנו מגבר של JBL מדגם 1004 שעולה ( יד שנייה ) - 800 ש"ח אני יכול להמליץ לך עליו בעיניים עצומות , מגבר טוב מבית טוב .
  14. http://www.ebay.com/itm/Genesis-P15-Project-15-Car-Amplifier-Class-A-G-Valve-Amp-RARE-/300964413349?pt=Car_Amplifiers&hash=item4612e07fa5 נראה מטורף
  15. שוב מחזק את מי שמעליי , אין טעם לקנות משהו הרמה נמוכה כל כך ולחזור לשדרג אחר כך
  16. מחזק את הדעות מעליי , מוצרים נחותים ביותר עם אין ספור ביקורות שליליות לא הייתי משקיע אפילו את הסכום הזעום ביותר על מגבר מהחברה הזאת
  17. אפשר לזרוק לך באוויר כל מיני שמות של מותגים ושל דגמי מגברים אבל , יכול להיות שכל אלו יהיו מעל ומעבר למה שאתה צריך ומכוון אליו . חשוב שתציין מהו הדגם של הסאב שברשותך על מנת שנדע את המפרט שלו ונוכל לעזור לך להתאים לו את המגבר הטוב ביותר במסגרת התקציב . אם מותקן כרגע מגבר ברכב , תציין גם את הדגם שלו
  18. סאב 1300 סאב מדוייק, חזק ומוזיקלי ברמות !
  19. ושוב אני חייב להתייחס לרגע לחומר האיטום הזה - פשוט תענוג לעבוד איתו . אפילו יותר מדיינאמט אקסטרים שהתנסתי איתו פעם קודמת , החומר הזה רך יותר וגמיש יותר , הרבה יותר נוח לעבודה לדעתי
  20. כמו שאמרתי זו לא פעם ראשונה (: אכן תיהיה הגבהה מעץ ואת האיטום של החלק הזה אני יעשה במהלך ההתקנה עצמה
  21. בעקרון כאשר מגשרים ערוצים ההתנגדות הסופית תישאר 4 אום , באיזה מגבר מדובר ?
  22. סגרתי רק עם החומר הזה , מבחינת נגישות במידה ותיהיה איי פעם בעיה שאזדקק לפתח הגישה - אעשה חור ואאטום מחדש - זה במקרה הגרוע ותודה על הפרגון
×
×
  • תוכן חדש...