Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. למכירה שלושה משחקים לסוני פליסטיישן 3 המשחקים שמורים במצב חדש ! מחיר למשחק : 70 ש"ח לשלשותם : 200 תמונות של המשחקים מצורפות : 0526438030 גיא .
  2. הקפצה. מחירים גמישים
  3. מחירי בדיחה ! אלפיין 800 ש"ח
  4. הקפצה מחירי בדיחה לרכיבים מעולים ! אלפיין - 900 לבוא ולקחת 0545512177 - ניר
  5. נשארו הסאב, המונו והרדיו דיסק. מחיר מיוחד למי שלוקח סאב + מונו = 2400 !! רדיו דיסק - 1000
  6. למכירההה מהירההההה ביותר !!!!! תכולת דירה עקב מעבר - המחיר ברצפה ואתם מרוויחים !!!! מכונת כביסה של חברת AEG , במצב חדש 5 קילו פתח עליון - 500 שקל בלבד !! מייבש כביסה של אלקטרה , במצב חדש - 400 שקל בלבד !!! תנור בילד אין , חברה איטלקית ( הוחלף גוף חימום לחדש בעלות של 500 ש״ח ) במצב מעולה - 300 שקל בלבד !!! זוג שטיחי שאגי נדירים !!! אחד בינוני ואחד גדול !!! - שניהם ביחד ב 450 !!!! מבצע !!! מי שקונה הכל מקבל מקרר במתנה !!! איסוף מרמת גן - כל הקודם זוכה !!! 0526438030 רציניים בלבד !
  7. סאב, מונו ו Hu עדיין אקטואלי, מחירים נוחים ! בנייד או בפרטי
  8. UP UPPP
  9. UPP
  10. pozailov

    נעלי ADIDAS מקצועיות !!!

    UPP
  11. מידות 43 , 42 , 40 0526438030 , גיא .
  12. נשבר לכם שנשבר לכם המסך ?!! מגן מסך מזכוכית מחוסמת לאייפון שלכם - אייפון 5\5C\5S המחיר הוא : 40 ש"ח בלבד !!! בפרטי או בטלפון 0526438030
  13. מגבר אודיסון נמכר, תתחדש ותהנה . סאב, מונובלוק וHU עדיין אקטואלי! גמיש במחיר .
  14. הקפצה ליצור קשר אך ורק בטלפון .
  15. מחירים גמישים מאוד, לרציניים בלבד לא להתקשר סתם !
  16. הקפצה, מחירים גמישים לציוד ברמה !
  17. מה עם מגבר באמת וSSL 1500W זה כללי מידיי , תבקש לדעת איזה דגם "ספציפי" הסאב שהציעו לך כמו כן לא הייתי ממהר לקנות את עסקת החבילה הזאת , אם תגדיר תקציב יוכלו לתת לך כאן אלטרנטיבות אחרות שאולי יהיו טובות יותר
  18. השם זה SLL או SSL ?!
  19. מחזק , בהבדל של 100 ש"ח + - אין סיבה לא לקנות את הES300 ( אלא אם כן יש שיקול של מקום בבגאז' ) סאב איכותי ומדוייק .
  20. נקודה טובה ציינת לגבי העומס של האשכולות וה"הליכה לאיבוד" של משתמש חדש ולא מנוסה בפורום ובפורומים בכלל , לכן למנהלים - אם אפשר לתת אוטומטית חלון התראה ( למשתמש חדש בפורום ) שברגע שמשתמש חדש נכנס לפורום אודיו ומולטימדיה לרכב בפעם הראשונה ישר קופץ לו החלון הזה עם קישור לאשכול שיענה לו בצורה מסודרת על רוב השאלות הנפוצות בפורום -המלצות לרכיבים בתקציבים מסויימים -נושא הגישור במגברים -נושא הקבל לרכב ( טוב או מיותר ) - התנגדויות ( אום ) ישנם הרבה אשכולות ענייניים בפורום שמפוזרים איי שם לגבי הנושאים ה"חמים" שנשאלים פה לא מעט ולעצלנים שבנינו יהיה קל יותר אם הכל יהיה מרוכז במקום אחד כמו שצריך שיענה על כל שאלת תם , ככה נחזור לראות בפורום יותר אשכולות של התקנות יפות ופרוייקטים מיוחדים ולא אינספור שאלות שחוזרות על עצמן ומתישות את המשתמשים ה"וותיקים" שנאלצים לחזור על עצמם בכל פעם מחדש.
×
×
  • תוכן חדש...