Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. באמת תוריד קצת הילוך הבחור לא התכוון לרדת עלייך או משהו הוא רק ציין עובדה שלרבים כאן היא נראת נכונה זה בסדר לשאול שאלות בשביל זה נועד הפורום , למרות שבאמת מצופה מאדם שמחזיק במכשיר כזה להיות בעל ידע בסיסי ומעבר . מה שיותר חשוב זה לשמור על שפה נאותה ולא לרדת לפסים כאלה , מיותר .
  2. לפני שאני ניגש להתקנה החלטתי את האיטום ברכב לעשות לבד , הרכב היוא יונדאי גטס 2 דלתות זאת לא פעם ראשונהשאני מבצע איטום ברכב - כן פעם ראשונה שאני עושה את זה ברכב 2 דלתות ופעם ראשונה שאינני משתמש בחומר איטום ייעודי ( דיינאמט ודומיו ) . השתמשתי בחומר האיטום של מיקו ( חומר האיטום השנוי במחלוקת ) . לפני שאני מסיים יש כמה רשמים מהעבודה איתו - מאוד נוח לשימוש , גמיש מאוד , דק יותר מהדיינאמט ודומיו ובקטגוריה הזאת הוא נחות מהם . בסיכומו של עניין העלות של הגליל היא 350 שח ל10 מטר אורך על 1 מטר רוחב . המון המון חומר !!! לפני שהתחלתי את הדלת השנייה עשיתי מיני השוואה בין האטומה לזאת שלו עברה איטום ויש הבדלים משמעותיים מאוד , האפקט של החומר הזה מורגש . מחר אעלה תמונות .
  3. +1 מערכת איכותית ( כל אחד והאיכותית שלו כמובן ) הופכת את הנסיעה למהנה ביותר מהקצרות עד הארוכות
  4. תיבה מקורית של היצרן מותאמת הכי טוב לאלמנט שמותקן בתוכה . יש מקרים שבנייה של תיבת " קאסטום " תתקבל תוצאות טובות לא פחות הכוונה היא לא "לזרוק" אלמנט טוב ( או לצורך העניין כל אלמנט ) ישירות בתיבה סטנדרטית ( אלו שתקבל בדרך כלל בתחנה המרכזית או בכל מקום דומה ) .
  5. יש פה הרבה נתונים ובלאגן לא קטן . אני מציע לפני שתרכוש רכיבים שיעשו סלט ברכב ולא תקבל את התוצאה שאתה מחפש , תגיע למפגש הקרוב ותתעניין שם בסוגים שונים של מערכות תגבש דעה לגבי אופי הסאונד שאתה מחפש ואחר כך תגיע לשאול על המלצות כאלו ואחרות. זאת דעתי , בכל אופן בהצלחה
  6. מחזק את הדעה שמעליי . הסאב הזה יודע לתת בראש כמו שצריך וגם דעתי אומרת שהוא יחנוק את הסאונד בקדמת הרכב . מניסיון עדיף לך לשלב איתו סט קומפוננט חזק יותר , וכן לסאב הזה בהחלט עדיף מונו בלוק שייתן לפחות 500 - 700 RMS אם אתה רוצה ממש להנות מהסאב הזה .
  7. אני יודע שיש הרבה דעות סביב נושא הכבלים לרכב , כל אחד ודעותיו . ומתוך סקרנות , מה דעתכם על הכבל הנ"ל ? עובי 10G כחיווט לרמקולים ( כרגע 2WAY אקטיבי בעתיד כנראה 3WAY אקטיבי ) , צרפתי תמונה : http://sel.co.il/index.php/kbl-lrmqvlim-mwvlb-nhvwt-vksp-826.html ( אותו מוצר רק שזה 8G ) כתוב שהכבל הוא שילוב של נחושת וכסף - גם פה אין לי שמץ מה הייתרונות או החסרונות מישהו מוכן לשפוך קצת אור על הנושא ?
  8. נראה טוב מקווה שתאהב את התוצאה תתחדש !
  9. האם אתה פתוח ליד שנייה ? אם כן יש אופציות לא רעות בכלל בפורום יד שנייה .
  10. sundown sax 100.4 נמכר תתחדש ! כל שאר הרכיבים עדיין אקטואלי.
  11. קומפוננט MLK 165 נמכר, ברכות לקונה המאושר ! נשארו כל השאר הרכיבים, היי אנד אמיתי !
  12. תמיד יש אפשרות , תבנה לך אתר באינטרנט קודם כל , תעלה אליו את העבודות שאתה עושה על הרכבים ותאמין לי שלקוחות שמעוניים בהתקנה " לא סטנדרטית " יתחילו לפנות גם אלייך לבקש הצעות מחיר .
  13. התגעגעתי לפוסטים מהסוג הזה , עבודה יפה !
  14. הייתי ממליץ לך לכוון למורל טמפו אבל עדיף שתגיע לאחד המפגשים שתוכל להתרשם מגוון רחב של קומפוננטים ותראה למה אתה יותר מתחבר . אחרי שתרכוש קומפוננט בשלב מאוחר יותר תתייעץ בפורום לגבי מגבר .
  15. תיקן לי סאב בעבר .סליל שרוף ליתר דיוק
  16. עדכון קטן - הרץ מילה 1600 שח , סאב 1200 .
  17. כל המערכת נמכרת עקב שלילת הרישיון, יושבת אצלי כמה חודשים ללא שימוש. 1. סאב Hertz hx300d -התנגדות 2 אום- 600 rms. יש שריטה קטנה למטה,לא מפריע כלל. הסאב מגיע עם תיבה עם מידות מדוייקות. 1400 ש"ח 2.קומפוננט mille mlk165 - אין צורך להרחיב יותר מידי על הסט הזה, סט מעולה לכל הדעות, יודע לבעוט חזק, לרדת נמוך ובעל טוויטר בהיר ונאמן למקור ! אחד הקרוסים מגיע ללא ברגים, בשני חסר רק בורג אחד. 2000 ש"ח גמיש ! 3. מונובלוק Hertz ep1d - מונו קלאס d איכותי ביותר ב4 אום נותן 400 ב2 אום 750 ובאום 1000, מצב מעולה ! 1400 ש"ח 4. Alpine 9887 - אולי אחד ה HU הטובים שיצאו מבית אלפיין, מצב משומש . הקונה יקבל כבל לאייפוד/אייפון מתנה. 1100 ש"ח 5. Audison Vrx 300.4 - איזה מגבר ! פשוט חבל לי למכור אותו, לא מייצרים מגברים כאלה עוד ! מגיע עם יחידת המאווררים שלו שעולה לבד כמה מאות שקלים. 2900 ש"ח, לרציניים ולמביני עניין בלבד ! 6. Sundown Sax 100.4 - מגבר מעולה, מצב חדש ! יושב ללא שימוש אצלי כבר שנה, מסוגל להתמודד עם כל סט אפשרי לדעתי . 1200 ש"ח ניר - 0545512177
  18. את הסאב לא יצא לי לשמוע , המגבר נפילה . מה התקציב שלך ? , איזה סוג רמקולים ישנם כרגע ברכב ואיזה HU ?
  19. לא נראה לי שההמלצה שלך נכונה כל כך , במישה ומדובר במגבר שעולה מעל 2000 שח ויש לא מעט כאלו , עלות התיקון שווה ועוד איך . במידה והמגבר הוא מגבר ״סיני״ פשוט אז כן אני לא רואה עניין בתיקון שלו
  20. http://www.ebay.com/itm/KnuKonceptz-Kolossus-Flex-0-Gauge-Dual-Amplifier-Installation-Power-Kit-OFC-/390619967687?pt=US_Car_Audio_Video_Amplifier_Kits&hash=item5af2c3b0c7#ht_2188wt_1078 מצאתי כאן קיט התקנה שלדעתי עונה על הדרישה , המחיר סביר מאוד כולל המשלוח . כתוב כאן שיש אפשרות בחירה לפיוזים שאקבל , במה מומלץ לבחור ? ANL ו MINI ANL
  21. תודה רבה !
  22. הדבר האחרון שנותר לקנות לפני ההתקנה זה ערכת התקנה ( או לאו דווקא בערכה ) יש לי 2 זוגות RCA של KNU ושני מפצלי מתח של סאונד קווסט מההתקנה הראשונה . זה מה שיש כרגע . ההגברה היא שלושה מגברים בעצם ג'נסיס סדרה שלוש דואל מונו ג'נסיס סדרה שלוש ארבעה ערוצים רוקפורד 1001BD לכולם ביחד תצרוכת חשמל לא קטנה , אני אבצע שידרוג לשלושת הגדולים ( ארכוש כבלים בנפרד ) ואולי בעתיד אבצע שדרוג אלטרנטור אם יידרש . הרכב כנראה יהיה פיאט קובו ( רכב מהעבודה ) כמה מטר של כבלים אני צריך ? איזה סוג ? 4 גייג' או 2 גייג' ? פיוז ובית פיוז ?! צריך שמישהו יעזור פחות או יותר עם כמויות , אורכים וכל מה שמסביב אם מפנים אותי לחברה מסויימת אז בבקשה תצרפו לינק לרכישה או כל דבר דומה תודה מראש !
  23. גם במקרה הזה כששמעתי אותו בהתחלה עם המערכת ניגנה שיר ראפ והסאב הזה קיבל 800 וואט , הוא שבר לי את הראש . ובמקרה אחר המערכת ניגנה שיר רגוע יותר והסאב השתלב מאוד יפה והיה עדין מדוייק . אתה צודק שאפשר לקבל את השורה השנייה שכתבתי מסאב אחר בפחות כסף ממה שהוא עולה , אבל אם רוצים את השורה הראשונה שכתבתי בנוסף את זה הסאב ה"חלש יותר " לא יידע לתת , לא כל סאב יכול לתת את התמורה של IDMAX . אני אוהב שסאב לא משתלט ומתחבר עם הרכיבים אבל מידיי פעם זה כיף להגזים קצת עם איזה שיר טוב .
  24. יצא שבחרתי את הIDMAX אחרי ששמעתי אותו , החלטתי שמיותר מבחינתי לשמוע אתת הW6 , אהבתי מאוד את הIDMAX והוא קלע לטעם שלי . מה גם שיש בניהם הפרש מחירים גדול והW6 צריך גם תכנון של תיבה ( מגיע בלי ) .
  25. שמעתי פעם IDMAX , מוזר שהיום כששמעתי אותו הוא היה נשמע אחרת לגמרי ובכנות , אחד הטובים שיצא לי לשמוע עד כה , מקווה שהוא לא ימסור את נשמתו לבורא מהר מידיי .
×
×
  • תוכן חדש...