Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. תודה רבה ....אני כנראה אבוא למפגש בשבת לשמוע.... מה אתם אומרים על הסאב ארסנל 12 אינץ' ?? מול ההגברה שיש לי ??
  2. קודם תודה רבה לשניכם .... דבר שני לפי מה שהסבירו לי 2 מתקינים ( שבטוח אתם מכירים ) אין אפשרות להתקין קומפוננט ולהחזיר אם לא מרוצים.... אז איך בכל זאת ?
  3. מה מהם עדיף לקחת ? מה מחירם המומלץ ? הגברה אני קונה sundown 100.4 עוד שאלה קטנה : מה אתם אומרים על ה-arsenal 12" 500w rms עם 2 סלילים של 4 אום ?? האם הגברה של hertz ep 1d תספיק לו ? מה מחירו המומלץ של הסאב ללא תיבה ? תודה לכולם מחכה לתשובות
  4. קודם כל , אני חדש פה ... מאוד אהבתי את התגובה המהירה לטופיק שלי , ממש תענוג.... התקציב שלי הוא כ-1500 שקל לסאב + תיבה ( מעדיף לא לחרוג ... ומעדיף לנצל יפה את כל המגבר , הכוונה לחבר על אום 1 ... ) ובערך 1200 לקומפוננט , עוד 800 למגבר 4 ערוצים ? זה התקציב בערך....... עוד שאלה : לפי מה שהבנתי , אם יש לי סאב בהספק של 600RMS רצוי לחבר אותו למגבר בעוצמה יותר גבוהה ממנו בשביל להפיק ממנו את המיטב לא ? למשל מגבר של 1000 על סאב של 600 ?? נ.ב. עד עכשיו השקעתי 3100 שקל על רדיו דיסק, מונובלוק וחיווט מקצועי יחסית... תתחשבו בי עם התקציב חח ***חחח היא לא מילה תקנית ובטח שלא מוסיפה לנראות הפורום. קרא בבקשה את הכללים*** מישהו יכול גם לברר לי מחיר של המונובלוק ? סליחה על החפירה .....
  5. ככה : יש ברשותי מונובלוק של HERTZ EP 1D שנותן 1000rms ב 1 אום ... איזה סאב אני יכול לשים עליו שהוא יפתח אותו בצורה מושלמת ? איך פועל כל הקטע של 1 אום ? צריך סאב מיוחד לזה ? מעוניין לדעת גם מה המחיר המומלץ של המגבר הזה .. בקשר לאקוסטיקה , אני נוהג על יונדאי סונטה מודל 2001 ... מישהו יודע איך האקוסטיקה שם ? יש אולי המלצה על קומפוננט ? אני נמשך לכיוון של הרץ ... השאלה איזו סדרה ועם מה להגביר ? יש לי תקציב לא רע .... אשמח לכמה שיותר תגובות ...
×
×
  • תוכן חדש...