Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. pozailov

    Jbl 60.4 למכירה

    UP כל מי שהתקשר , חזר להיות רלוונטי
  2. באתי לבלבל ויצאתי מבולבל סרול אתה יכוח להשאיר טלפון בפרטי ?
  3. למכירה סאב של הרץ מדגם HX300D , יכולת ספיגה של 600 RMS , שד לא קטן בכלל ! מגיע עם תיבה כמובן . 0526438030 גיא .
  4. Size: 28mm זה הנתון מהאתר של HERTZ .
  5. נראה מעניין , איך אני יכול לראות אם זה יתאים לML280 , נראה לי שהקוטר שלו קצת גדול לפתרון שהצעת , או שאני טועה
  6. ברצון , אם תוכל תשלח לי בפרטי טלפון ונדבר אני אגיע עם טוייטר ונראה אם יש מצב לעשות עם זה משהו
  7. אני בטוח בוודאות שלא מגיע אחרי שדיברתי עם בחור שרכש אותם חדשים ( רוני מהפורום ) ככה שלא נראה לי שלהרץ יש פתרון לטוויטר הזה
  8. לגבי ההצעה של התושבות פלסטיק מהסט של ההיי אנרג'י XL , זה נבדק ונמצא כלא מתאים
  9. מוזר שהרץ מייעדים את הטוויטר הזה מראש לקורות ולא נתנו פיתרון למי שמעוניין להניח אותם על הדש בורד
  10. אשמח מאוד אם תוכל לעזור לי בנושא
  11. כמובן יש לי גליל איטום באורך מטר על 10 מטר ככה שלפנק את הדלתות זאת לא בעיה
  12. הגברה אקטיבית עם אודיסון lrx 4.1k במידה וזה לא יספק מבחינת איכות אני איפש לשדרג את המגבר . hu - alpine 9887 mono - rockford 1001bd sub - hertz hx300d
  13. איזה השפעה יכולה להיות לבית ממתכת על הטוויטר שבסיסו עשוי מחומר דומה ? אני חושב שמישהו לקח שם צעד קדימה את החוסר בתושבת מתאימה לטוויטר הזה ופיתח מוצר שהאמת נראה ממש טוב למרות שהעלות שלו מאוד גבוהה
  14. אני אברר על התושבות של ההיי אנרג'י XL . שוב ... שיטוט ברשת כנראה מניב תוצאות לא רעות בכלל http://www.subtwo.de/shop/pd1261577741.htm?defaultVariants=search0_EQ_ohne_AND_%7BEOL%7D&categoryId=5 מה אתם אומרים על זה ?
  15. שוב לאחר הרכישה מתברר האתגר הבא , הטוויטר של הסט לא מגיע עם תושבות פלסטיק שניתן לחבר אותו לתוכם ולהניח על הדש בורד . מההבנה שלי הסט תוכנן להיות מורכב בקורות ?! או שכן יש אפשרות למצוא תושבות פלסטיק מתאימות לטוויטר הזה ( ML280 ) אולי יש אפשרות להתאים תושבות פלסטיק של סט אחר שמתאים בקוטר , ממוחי הפורום הבמה שלכם
  16. האמת שלגבי הרץ אני יכול לומר כמעט בוודאות שהגרסא הישנה של ההיי אנרג'י נשמעה הרבה יותר טוב מזאת החדשה מכאן המחשבות על השמועות
  17. האמת שלאחי הקטן יש סט MLK165 ויהיה מעניין לשמוע הבדלים האמת שחיפשתי לדעת מה ההבדלים ( אם בכלל ) בוופר ML1600 הישן והחדש ישנו מיתוס שטוען שהחדש פחות איכותי
  18. תודה לכולם על התגובות הענייניות , הוופר והטוויטר נקנו בשעה טובה בהמשך ההתקנה + תמונות
  19. מחיפוש מהיר ברשת אפשר לראות 2 הבדלים בין הוופרים , נצילות - ML1600 93 ML165 92 טווח תדרים שונה ML1600 40H-7KH ML165 35H-6KH מה ההשפעות של הבדלי הנצילות ?
  20. מחפש עצמה יחד עם זאת העצמה שוופר ML165 נותן היא לפעמים הרבה מעבר למה שאני מחפש הדגש הוא יותר על איכות , כמובן שאני מתאר לעצמי שעצמה לא חסר לML1600
  21. מה לגבי השימוש בקרוס שלו , בעבר הגברתי MLK 165 בצורה אקטיבית , הייתי מרוצה השאלה אם ברמה של הקרוס בסט MLK 2 , לא יהיה כדאי יותר להשתמש בקרוס מאשר להגביר אקטיבי
  22. תודה על התגובה המהירה , אתה יודע לומר מה ההבדלים בין הגרסא החדשה יותר לבין הישנה של השניים ?
  23. קיבלתי הצעה לרכישה של וופר ( ML1600 ) וטוויטר ( ML280 ) משומשים - יד שנייה ( לא הרבה זמן ) ב 2500 , ללא קרוס האם המחיר אטרקטיבי ?
×
×
  • תוכן חדש...