-
הודעות
478 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי pozailov
-
התיעצות לגבי שידרוג מגבר JBL GT5A604
pozailov פרסם הודעה בנושא של The Corpse בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=353344&highlight=%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8 כאן הבחור מוכר מגבר של JBL כמו שהומלץ לך ב750 ש"ח http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=353344&highlight=%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8 עוד מגבר של JBL ב800 ש"ח -
חסר עוצמה יעוץ לגבי סאב מתאים!
pozailov פרסם הודעה בנושא של שי ברזילי בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ושוב .. כמו ששאלו , איזה מגבר מנצח על הסאבוופר ? אם הוא חזק מספיק ב2 אום , יש הזדמנות בפורום יד שנייה לרכוש זוג סאבוופרים של הרץ HX300 עם תיבה ב - 1200 בלבד ! הזדמנות מצויינת חבל לפספס -
התיעצות לגבי שידרוג מגבר JBL GT5A604
pozailov פרסם הודעה בנושא של The Corpse בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אין מקום להשוואה בכללהמגברים של JBL אמינים ומספקים המון תמורה למחיר . קראנץ ?! יש קורנפלקס כזה .. בהקשר של מגברים עדיף שלא תתקרב . קיבלת המלצה למגבר באמת מצויין ב1K ש"ח , למגבר חדש בתקציב הזה אין המלצה טובה יותר . האם התקציב פתוח ליד שנייה ? במידה וכן חפש בפורום יד שנייה , בתקציב שלך ישנן הרבה אפשרויות מעניינות . -
גם אני לא אודיופיל
-
ערב טוב , זו פעם ראשונה שאני כותב בפורום זה .. אשתדל להיות תמציתי . אתחיל מההתחלה , אתמול ( יום ראשון ) נלקח הרכב של חברה שלי ( רנו קליאו B שנת 2000 ) לטיפול במוסך ( בעל המוסך הוא אבי ואחי הגדול עובד אצלו ) בעת שינוע הרכב ע"י אחי הגדול מהבית לכיון המוסך הוא עבר בכביש גהה , לאחר זמן מה בדרכים אחי נסע בנתיב כשלפניו נסעה משאית . כנראה שהמשאית העיפה עם אחד מהגלגלים שלה אבן קטנה וזו פגעה בשמשת הרכב וסדקה אותה בצדו של הנהג למטה. כמובן שאחי מיד עדכן אותי בדבר ודאג שאני אברר מול חברה שלי את פרטי הביטוח ( אם נכלל בו סעיף שמשמות רכב ) היא השיבה בחיוב ומיד פנתה לביטוח שלה ( "ביטוח ישיר" ) . מביטוח ישיר נמסר שהפוליסה נבדקה ואושר שישנו סעיף שמשמות ברכב . קיבלנו הפנייה למרכז תיקוני שמשות בשם "אילן גלאס" ( בחולון ) . כאשר הגענו למקום נוכחנו לדעת שהחלפת השמשה עדיין לא אושרה בפועל ונאמר לנו ששמאי מטעם אילן גלאס נקרא אל המקום על מנת לבדוק את הסדקים שבשמשה . בנקודה זאת ראוי לציין שהפוליסה חדשה ! היא בסך הכל כשלושה שבועות פעילה , אולי מהסיבה הזו הוחלט להזמין שמאי שיעריך עם הנזק אותנטי או שהוא ישן וותיק על שמשת הרכב . אותו שמאי הגיע ובחן את הרכב , צילם כמה תמונות והכריז כי הסדק שבשמשת הרכב הינו וותיק וכי אין מקום להחליף שמשה על חשבון הביטוח . כל הניסיונות שלי לדבר אל ליבו ולהסביר לו שבאמת ובתמים השמשה הזו נסדקה עקב אבן שפגעה בה עלו בתוהו . לאחר הפסיקה הנחרצת של השמאי , חברתי ואני נותרנו אובדי עיצות , אך לאחר כמה רגעים היא נזכרה שבעבר בעת רכישת הרכב ( לפני כשלושה שבועות ) הרכב צולם על ידי בעזרת הנייד ובהגדלת התמונה ניתן לראות בבירור כי הסדק בשמשת הרכב איננו מופיע . מיד טלפנתי אל אותו שמאי רכב וביקשתי אותו שישוב ויראה את התמונות ( שאגב הן מופיעות עם תאריך הצילום ) אך זה סירב בטענה שהוא איננו יכול , הצעתי לו שאני אגש אליו .. לכל נקודה בה הוא נמצא כעת אך הוא השיב שכרגע הוא בדיוק בדרך לצפון . ( מוזר קצת , לא ?! ) בסופו של יום , הרכב נותר עם שמשה פגומה , פוליסת ביטוח שכוללת ביטוח שמשות פעילה ושני אנשים מתוסכלים . השאלות שלי הן כאלה : א. האם נכון להסתמך על שמאי מטעם חברת השמשות ( אילן גלאס ) ? ב. האם התמונות האלו קבילות ?! כאשר הצגתי אותן למנהל העבודה של "אילן גלאס" הוא התנער ואמר שהוא איננו אחרי רק השמאי מחליט . ג. בשל ידיעה שהרכב עלול לקבל הורדה מהכביש , הוחלט לגשת מחר ולתקן את הנזק באופן פרטי . האם אפשר לתבוע החזר הוצאות ופיצויים מחברת הביטוח שבפועל לא עומדת מאחורי הפוליסה שהיא עצמה מכרה ? אם יש לכם הצעות , רעיונות דרכי פעולה אתם מוזמנים להגיב , בכל אופן תודה מראש לאלו שטרחו מזמנם וקראו את הכל . גיא.
-
הוספת GPS בדאבל דין של פיוניר 3250BT
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
http://cgi.ebay.com/PIONEER-AVIC-N2-GPS-NAVIGATION-BRAIN-CHEAPEST-EBAY-/300516465725?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item45f82d5c3d זה הלינק המדויק -
הוספת GPS בדאבל דין של פיוניר 3250BT
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=250760046179 האם זה מתאם מתאים ? -
הוספת GPS בדאבל דין של פיוניר 3250BT
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חידוד קטן ... למכשיר יש חריץ של כרטיס SD . האם ניתן באמצעות תוכנה מלאה של IGO בעצם להנות מאופציית הניווט או שהמכשיר חייב במתאם GPS מקורי ?! ( יקר מאוד ! ) -
לאחרונה קניתי מכשיר דאבל דין של פיוניר מדגם 3250BT , רציתי לדעת איך אפשר להוסיף למכשיר GPS ? . אם יש קישור לחנות מסוימת + עלויות זה יהיה הכי טוב .
-
הוא עובד וגם במצב קוסמטי מצויין , אך הוא לא למכירה . תודה רבה על המידע הרב , אשאיר אותו אצלי כרגע בהמשך נמצא לו שימוש
-
בחפירות ארכאולוגיות ברכב שאחי קנה לא מזמן התגלה מגבר לבן קטנטן של JBL . המגבר הינו 4 ערוצים , 4X18 ב4 אום 4X25 ב2 אום הדגם המדוייק הוא JBL GTQ100 , יש מה לעשות עם מגבר כזה !?
-
סדרת הפאנץ הישנה של רוקפורד , איכותית ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש אפשרות לBI WIRE בקרוס הישן .. מדוע לא היית עובד עם המגבר הנ"ל של רוקפורד בגישור .. ? 200 RMS זו עוצמה שהסט של ההייבריד לא יוכל להתמודד איתה ?! . אני לא מתכוון לשמוע מוזיקה בווליומים מחרישי אוזניים להפך .. העניין הוא ניצול מירבי של הסט מבחינת ההגברה . -
סדרת הפאנץ הישנה של רוקפורד , איכותית ?
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הרכיבים שהזכרתם נמכרו . הסיבה הייתה הרצון שלי ליצור מערכת חדשה בתקציב הכי נמוך שאפשר מבלי להתפשר על סאונד טוב . כל הסט אפ שלי למעלה מורכב מ4000 בלבד ( כולל הרוקפורד 400.4 שהבאתי אתמול ) וזה כמעט המחיר של הLRX 4.1K הMILLE דורשים איטום - בפירוש לא נשמעים אותו הדבר ללא איטום כמו שצריך וברכב החדש הגדרתי לעצמי מההתחלה שאיטום לא יהיה בו . אגב את ההייבריד קיבלתי עם MT 23 + הקרוסים של הישן יותר של ההייבריד . לחזרה לנושא המרכזי , כשאני אחליף מגברים בין הזטק לרוקפורד , לגשר את הרוקפורד לשני ערוצים ? ( 200X2 ) או להשאיר אותו כמו שהוא ולחבר רגיל ( 50X4 - בטח אנדרייטד אבל עד כמה ? ) -
במזל טוב אתמול הרכב החדש שלי נכנס ליוסי להתקנה ( תמונות יועלו בהמשך .. ) הסט אפ הוא כזה : HU - פיוניר 3250BT סט קומפוננט - מורל הייבריד אובייישן מגבר 2 ערוצים - זטק מסדרת הכניסה וקטור 150.2 סאב וופר - דאבל 8 אינץ של רוקפורד P2D48 מונו בלוק - רוקפורד פאוור 1000BD השאלה שלי היא כזאת .. נאמר לי שהזטק אמנם טוב ואיכותי ( עד כמה שסדרת כניסה יכולה להיות איכותית ) אך הבנתי גם השהייבריד אוביישן אוהב המון כוח . אתמול רכשתי מגבר מסדרת הפאנץ הישנה של רוקפורד ( OLD SCHOOL ? ) הדגם הוא 400.4 , בגישור הוא נותן 200X2 ב4 אום כמובן . האם המגבר הזה יתאים יותר לסט של האוביישן ?
-
xetec vector 150.2 Vs morel hybrid
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
במחיר שהוא עלה לי אני לא חשבתי שאני אקבל " גדולות " . בכל מקרה רציתי לדעת אם הסט הזה יכול לעבוד בצורה טובה עם ההספקים האלו של 75 - 90 RMS -
רציתי לדעת האם המגבר הנ"ל יידע להתמודד בצורה טובה מול המורל הייבריד . מנתונים יבשים עולה שהמגבר מספק 75X2 ב4 אום ונאמר שהוא אנדרייטד .. עד כמה זה נכון ?! אני לא מחפש להוציא את המיץ לסט , בסך הכל רוצה שיינגן כמו שצריך , שייתן נמוכים כמו שצריך . עם הווליום אני לא הולך להשתגע . יכול להתאים ?
-
מבקש ייעוץ לאחר התקנת מורל הייבריד (כ"ע)
pozailov פרסם הודעה בנושא של ofer_1973 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם הכוונה לLRX שלי הוא עדיין איכותי.. אבל הוא כבר לא שלי -
שאלה בקשר להתנגדות סופית של שני אלמנטים ביחד .
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה ! אפשר לנעול -
שאלה בקשר להתנגדות סופית של שני אלמנטים ביחד .
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אז גם אם הסאבים הם 2 סלילים של 4 אום כל אחד בחיבור ביחד אני אקבל - 4 אום או 1 אום וגם אם הסאבים הם 2 סלילים של 2 אום כל אחד בחיבור ביחד אני אקבל - 4 אום או 1 אום ? הגיוני ? -
שאלה בקשר להתנגדות סופית של שני אלמנטים ביחד .
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עכשיו שאלה אחרת .. אותם האלמנטים רק התנגדויות שונות כל סאב בעל 2 סלילים של 4 אום כ"א . בחיבור שניהם האם אני עדיין יוכל לקבל התנגדות סופית של 2 אום ?... או שיהיה התנגדות סופית של 4 אום או 1 אום ? -
הוזמנו היום 2 אלמנטים של רוקפורד P2 כ"א 200 RMS . מצאתי בחור שמוכר מגבר של רוקפורד punch 400.4 מהסדרות הישנות ( 1997 אם אני לא טועה ) , בגישור הוא מספק 200 RMS , איך המגבר בכלליות ? והאם יש אלטרנטיבות טובות יותר להגברת שני הסאבים האלו ? אגב המחיר הוא 600 ש"ח
-
מדובר בסאבים של רוקפורד , השאלה היא כזו , אם שניהם בעלי 2 סלילים של 2 אום כל אחד . באילו אופציות של התנגדות אני אוכל לעבוד מולם בחיבור של שניהם ביחד ? .
-
הגברה של אודיסון + סט קומפוננט של הרץ MILLE MLK 165
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך מכירה - אודיו
מונו בלוק כבר לא רלוונטי יותר . המחיר של הסט קומפוננט ירד ל 1300 !!! מחיר סופי . האלמנטים נשמרו בפדנטיות יתרה ! , הרכיבים כ-ח-ד-ש-י-ם ! -
ייעוץ בהגברת מורל דוטק אוביישן - המון אפשרויות .. מחפש הכוונה
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אדי מבחינת נתונים , הזטק יהיה דיי והותר בשביל לתת למוראל האלו "בראש" ? , אני מחפש שייתנו נמוכים כמו שצריך מכיוון שאינני מעוניין בסאב כרגע -
ייעוץ בהגברת מורל דוטק אוביישן - המון אפשרויות .. מחפש הכוונה
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הזטק בהחלט קרץ לי מלחתחילה , במיוחד במחיר שלו של 350 ש"ח . קצת זול מידיי לא ?! את הקיקר ראיתי ב1200
