-
הודעות
478 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי pozailov
-
Up .. ניתן להגיע ולשמוע את הסאב עם המגבר שלכם .. פשוט הפתעה לא נורמאלית לכאלו שאוהבים באס חזק ומרעיד :twisted:
-
Up קשה להבין איך עדיין האיטלקיים האלו לא נחטפו .. ועוד במחירים האלה . גמיש לרציניים בלבד ! 0526438030 גיא .
-
PROJECT BIGASS BITCH - ההתקנה החדשה שלי
pozailov פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אסטטי . מתוכנן כמו שצריך ומה עוד אפשר לומר .. פשוט עבודה של יוסי , ת-ע-נ-ו-ג ! -
סיכום מפגש מרכז שבת 6.11.2010
pozailov פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אדי לדעתי הציטוט שלך נלקח ממני ... את האמת ? לא ציפיתי שהסט הזה ברמת הכניסה יישמע כ"כ טוב .. במיוחד שההגברה שמשודכת אליו לא משתייכת לקטגוריית היי אנד . פשוט , לא יקר ונשמע מצויין ! היה מפגש מעניין מאוד ... במיוחד ששיחקו עם האודיסון חם קר -
למכירה סאב וופר של חברת Logic מדגם MDX15 , הסאב בגודל ענקי של 15 אינץ' . חזק מאוד ! יכולת ספיגה של 750 RMS ב4 אום פשוט מפלצתי !!! - בפועל הוגבר עם 400 RMS וגם שבר את כל האוטו מגיע בתיבת פורטד מותאמת . 500 ש"ח בלבד !! 0526438030 גיא .
-
UP UP UP מחירים מפתיעים לרציניים בלבד ובטלפון ! לקראת רכישה של רכב חדש .. כל הצעה ( רצינית ) תישקל
-
השוואה בין מגברים alpin מול sundown
pozailov פרסם הודעה בנושא של מיכל2009 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מיכל , אני לא יודע לאיזה קומפוננט האזנת והתרשמת ותחת איזו הגברה הוא היה אך דעי שכאשר מבקשים להתקין קומפוננט ברמה גבוהה , מתלווה לעלות הסט עצמו כמה תוספות לא זולות במיוחד . א . מגבר חזק ואיכותי שיפיק את המיטב מהסט . ב . התקנה ראויה של הסט - למשל הגבהות מעץ ( על מנת שהרמקול לא יוברג לפלסטיק של הדלת ויעשה רעשים בעת הניגון ) ג . לפעמים גם ממליצים בשיכבת בידוד של חומר בידוד ייעודי לרכב על מנת למנוע רעשי פלסטיק מהדלת ( " קרקושים " ) . כל זה עולה לא מעט במיוחד אם זו מערכת ראשונה ( כך עולה מהשרשור שלך ) ולכן במקום לקפוץ ישר למים תגיעי למפגש הקרוב ביום שבת ( ברמת גן ) , תתארחי ברכבים של חברי הפורום .. תשמעי סטים שונים של רמקולים ותנסי לנווט את הבחירה שלך תוך כדי הבנה שאפשר להגיע לתוצאות טובות מאוד של סאונד מבלי להוציא סכומים גדולים של כסף . יכול להיות שסט ברמה אחת מעל הטמפו שלך כרגע שישכנע אותך באיכותו ויהיה נעים לאוזנייך . לכן לא צריך למהר להוציא סכומי כסף כאלו ואחרים מבלי שתחקרי קצת בנושא ותאזיני לכמה שיותר סוגי מערכות . בהצלחה -
מפגש אודיו מרכז, יום שבת ה 6.11.10 החל מהשעה 12:00 מאחורי אצטדיון ר"ג
pozailov פרסם הודעה בנושא של איתמר בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מגיע ! אודיסונים והרצים יגיעו ביחד איתי מביא איתי שתייה קלה -
הקפצה ניתן לקנות את הסט של הMLK גם בחלקים וופרים - 1000 טוויטרים - 400 קרוסים - 350
-
Audison LRX 4.1K - במצב חדש עדיין באחריות מגיע עם האריזה , וכל מה שמגיע בתוכה ( חוברות , מברג של אודיסון מדבקות ה-כ-ל ) מדובר במגבר 4 ערוצים ברמות הגבוהות , כאשר זוג ערוצים מספק 140 RMS והזוג השני מספק 130 RMS אמיתיים ואיכותיים . מחיר : 2650 ש"ח LRX 1.1K - במצב חדש עדיין באחריות מגיע עם האריזה , וכל מה שמגיע בתוכה ( חוברות , מברג של אודיסון מדבקות ה-כ-ל ) מונו בלוק איכותי ועוצמתי , הספקים : 4 אום - 420 RMS 2 אום - 800 RMS 1 אום - 1090 RMS !! מחיר : 2500 ש"ח Hertz MLK165 - סט קומפוננט מבית הרץ , סדרת המילה האיכותית . הוופרים כמעט ולא עבדו והם במצב חדש לגמרי ! טוויטרים וקרוסים גם הם במצב מעולה ! מחיר : 1550 ש"ח 0526438030 , גיא מי אמר אני ולא קיבל ?!
-
ייעוץ ברכישת רכב - כיוון פולו 2006 ידני 1.4
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האם הרכב מומלץ בכלליות ? נסיעות קצרות מידי יום , לא יותר מ 15K בשנה -
הייתי משמיע לך בכיף את הMLK 165 שלי , לצערי פירקתי את הכל מהרכב ..
-
הקפצה ! חברים המגברים במצב חדש בניילונים שלהם עם האריזות . מיועד לאלו שלא מתפשרים על האיכות ומחפשים להוציא את המקסימום
-
ייעוץ ברכישת רכב - כיוון פולו 2006 ידני 1.4
pozailov פרסם הודעה בנושא של pozailov בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מישהו ?! -
לאחר הרבה מחשבות וחיפושים אחר אוטו קטן וחסכוני הגעתי לפולו הזו , ידנית כמובן האוטו מיועד לנסיעות קצרות בלבד , אולי נסיעה ארוכה פעם ב .. מבחינת צריכת דלק ראיתי שהרכב מאוד חסכוני ( הדגם הידני ) הוא קטן וגם יפה ( לטעמי ) ולכן עונה על הדרישות שלי . הבעיה היחידה כנראה היא עלות החלפים והטיפולים וכאן נכנסת לעניין העובדה שאבי בעל מוסך ועלות החלפים והטיפולים יהיו מינימליים ביותר ( אולי זה היתרון שאבא שלך בעל מוסך ? ) מה אתם אומרים על הרכב ? , זה אוטו ראשון שאני קונה בעצמי ( עד עכשיו נוהג על גולף שנת 98 ) ואני מעוניין לקבל חוות דעת לפי רכישה בסכומים כאלה ( עדיין ילדון בן 22 ) ראיתי שהמחירון של הרכב הוא 53K , איך משכללים רכב יד שניה עם קילומטרז' מסויים בשביל לדעת מה ירידת מחירו ? תודה רבה לעונים ולעוזרים !
-
הקפצה שבועית . הפיונייר נמכר גם כן . מחכה לקונה רציני , LRX4.1K + LRX1.1K + MLK 165 הכל ביחד 6600 י
-
התקנת CarPC אצל יוסי אלפיין - הרבה תמונות
pozailov פרסם הודעה בנושא של אמיר ט בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא חושב שיש להטיל ספקות לגבי התקנות שנעשות ע"י יוסי , הכל מתוכנן .. מוקפד ואסטטי ת-מ-י-ד ! ללא יוצא דופן . מההתקנות הפשוטות ועד לפתרונות שניתן לראות באשכול הזה . כל הכבוד . תענוג ! -
עידכוניישן .. הALPINE 9887 נמכר . נוסף PIONNER 7150UB ב800 ש"ח בלבד ! מחיר חדש כ-1200 . הרדיו במצב חדש ! עם כל מה שמגיע איתו 0526438030 גיא
-
מפגש אודיו מרכז, יום שבת 2.10.10 החל מהשעה 12:00 מאחורי אצטדיון ר"ג
pozailov פרסם הודעה בנושא של איתמר בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מגיע מביא איתי שתייה קלה , ואת כל הציוד למכירה -
אייפון דור 3 8 ג'יגה במצב מעולה - מסך נקי לגמרי משריטות ! הערכה כוללת : מגן יפייפה של לואי ויטון ( דמוי עור ) + מגן קשיח + מגן גומי חדש באריזה + מטען קיר , כבל יו אס בי ( חדש ) + אופציה לחבר אותו גם לשקע חשמלי + מגן מסך חדש ( יש אחד כבר על המסך ) , קופסא מקורית , סיכה להוצאת הסים מהאייפון ( מקורית ) ומטלית ניקוי למסך . + אייפוד נאנו 8 ג'יגה . במצב חדש לגמרי ! עם וידאו והכל ! . הערכה כוללת : כבל יו אס בי חדש לגמרי ( מקורי כמובן ) . שניהם ביחד במחיר ריצפתי של 1650 בלבד !!! 0526438030 גיא .
-
המכירה בשביל חבר , אישית בדקתי את המוצר ווידאתי את תקינותו . גיי אל אודיו 500 Rms בכל התנגדות במחיר 1800 שח . טלפון רון. 0507733337
-
Audison LRX 4.1K - במצב חדש עדיין באחריות מגיע עם האריזה , וכל מה שמגיע בתוכה ( חוברות , מברג של אודיסון מדבקות ה-כ-ל ) מדובר במגבר 4 ערוצים ברמות הגבוהות , כאשר זוג ערוצים מספק 140 RMS והזוג השני מספק 130 RMS אמיתיים ואיכותיים . מחיר : 2800 ש"ח LRX 1.1K - במצב חדש עדיין באחריות מגיע עם האריזה , וכל מה שמגיע בתוכה ( חוברות , מברג של אודיסון מדבקות ה-כ-ל ) מונו בלוק איכותי ועוצמתי , הספקים : 4 אום - 420 RMS 2 אום - 800 RMS 1 אום - 1090 RMS !! מחיר : 2600 ש"ח Hertz MLK165 - סט קומפוננט מבית הרץ , סדרת המילה האיכותית . הוופרים כמעט ולא עבדו והם במצב חדש לגמרי ! טוויטרים וקרוסים גם הם במצב מעולה ! מחיר : 1700 ש"ח Alpine CDA-9887 - הטוב והאיכותי , טיים קורקשיין , חיתוכים הכל מהכל .. HU היי אנד . מסופק פאנל נוסף חדש לגמריי . בשביל למנוע שאלות ואיי הבנות אני מציין שהHU הנ"ל אינו קולט תדרים בארץ . הוא לא עבר כייול . מחיר : 1600 ש"ח Logic MDX 15 - סאב וופר עוצמתי בעל יכולת ספיגה של 750 RMS ב4 אום ! ( בעל סליל יחיד ) בפועל , הרעיד את הרחוב וטילטל את הרכב גם עם 400 RMS . הסאב הינו 15 אינץ והוא מגיע בתיבה עם פורט מחיר : 550 ש"ח בנוסף , קיט איטום של דיינמאט אקסטרים - סגור הרמטי כמו בחנות . 36SQ FT מחיר : 800 ש"ח קרוסאובר של הרץ לסט שלושה חלקים - חדש בניילון - 350 ש"ח קרוסאובר של הרץ לסט 2 חלקים - 250 ש"ח ______________________________ מחיר טוב יינתן לאלו שלוקחים יותר מרכיב אחד . אני פתוח להצעות וגמיש במידת הצורך אבל חבר'ה בלי הצעות מגוכחות . הודעות פרטיות וגם בטלפון 0526438030 , גיא .
-
Hertz EP2 Vs Cerwin vega xl150.2
pozailov פרסם הודעה בנושא של Boris002 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
המגבר בפני עצמו מגבר מעולה .. מנסיון . השאלה היא איזה סאב אתה מתכוון להגביר איתו ? -
עזרה בבחירת חנות לאודיו בפ"ת
pozailov פרסם הודעה בנושא של ishay1011 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא כ"כ סגור על המחיר אבל יש לך את "תומקאר" במושב רנתיה . שירות מעולה ואדיב ! מומלץ בחום -
מנסיון אצל חבר טוב שלי המגבר של הJBL ממש לא גורם לבעיות . סוס עבודה אמיתי !
