-
הודעות
11,567 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
53
התכנים של falou היו האהובים ביותר!
צפיות אחרונות בפרופיל
18,005 צפו בפרופיל
הנקודות של falou
כותב. הרבה. (11/14)
3.8 אלף
מוניטין
-
התחדשתי ברכב חדש - סיאט איביזה 2024 DSG7 - אשמח לשמוע על המלצות לרכבים עם גיר ידני!
falou פרסם הודעה בנושא של saar5555 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
קודם כל, הגיר לא אוטומטי אלא רובוטי, וזה הבדל. בהנחה שאין פערים במנועים ובמשקל הרכב בין הדגמים, מה שמסביר את ההבדל בצריכת הדלק זה פחות הגיר ויותר אופי הנהיגה. החדשות הטובות הן שניתן לנהוג ב-DSG כמו בידני, ואולי לשפר את הנתון (הלא רע בכלל) שאתה מקבל. בטוח שלהחליף רכב לא כדאי. יש לך מנופים ליד ההגה להעברת הילוכים? אי משיכת הילוכים זה בדיוק מה שמגביר את צריכת הדלק, כי בידני נוטים להוריד לסלד מתאים ואז להאיץ, ומי שנוהג בסגנון נהיגה של אוטומט, קודם כל לוחץ כדי לקבל הורדת הילוך והאצה, לאיטים עד הסוף, כדי להכריח קיק דאון. -
זה מסוג המשפטים שנראים טוב על הנייר אבל לא אומרים כלום בעצם. כמו, אני בעד שלום... מנחיתים או לא, בשיקולים של מקום עבודה יש קצת יותר מאיך פונים אליך: שכר, עניין, קולגות, אופציות... אף אחד לא מבטיח לך שהמקום החדש יהיה טוב יותר, ואם אתה סובל בעבודה, גם המשפחה סובלת ממך. אם תרוויח פחות, כנל. כל עניין צריך להשקל לגופו כשבכל תלוי אחד בשני, גם המשפחה תלויה במקום העבודה.
-
אני מסכים שהשינוי על פניו נראה מינורי אבל לא מפטרים עובד על פרצופים. לתחלופת עובדים יש מחיר יקר.
-
גם נכון, אבל תמיד עדיף לעזוב עם המלצות....
-
לא בטוח ששינוי בסדר גודל כזה יכול להחשיב כהרעת תנאים מהותית
-
גם מין אנאלי בין מבוגרים (תנסה. יש קטע). גם גבנצ (תנסה. גם פה יש קטע, בייחוד עם פיצה). אבל מה זה קשור?
-
״גייז״ לא ״חוסמים כבישים״ והם לא ״עושים תהלוכה״. מצעד הגאווה זה אירוע ענק, בינלאומי, של עיריית תל אביב עבור תושביה ותושבי כל המדינה. המסיבה הכי גדולה במדינת ישראל. אחלה. מה רע?
-
כל הכבוד, אבל ממתי הדיון הוא עליך? אני כתבתי מה זה בלימת חירום ואיך היא אמורה להתבצע, אתה אמרת שזה לא ״מאה אחוז מדוייק״. מה לא מדוייק בזה?! ממתי הדיון עבר לאיך לבצע בלימת חירום לאיך כבודו נוהג?
-
ואם אתה יודע שיש מאחוריך מכונית מירוץ אתה יודע שיש סיכוי טוב שהיא תצליח לבלום ולא תיכנס בך... אתה ממציא מצב ספציצי שלא קשור לדיון ומנתח אותו מהכורסא בשלווה, כאילו מישהו לא מיומן מסוגל בכלל לתפקד תחת לחץ. מה עדיף לך לא משנה, נהג לא מיומן לא יתמרן, הוא יבלום חלש מדי (כי אנשים חוששים מבלימה חזקה), ינעל ידיים וייכנס לפאניקה, ואז יסטה עם ההגה, כשהעיניים עדיין על מה שהוא מנסה לא לפגוע בה. ככה פועל אדם לא מיומן. אין לו פוס-משחק לשקול הכל ואז לתמרן. בלימת חירום זה עוד תמרון שקל לתרגל. התחמקות ממכשול, גדול על כל נהג שהוא לא מיומן. לפחות היום מערכות הבטיחות האקטיביות מסייעות למכונית להשאר במגבלות האחיזה כשהנהג מתמרן. ואם יש משאית מאחוריך ומשאית מלפניך ומסוק מעליך ואתה בדרך עירונית של שמונים קמ״ש?
-
מדוייק בדיוק של 100 אחוז. מה הקשר בין המודעות של הנהג לבלימת חירום? בלימת חירום לא קשורה למצבך התודעתי שבריר שנייה לפני שהפעלת אותה. בלימת חירום מתרחשת כשאתה מזהה מצב חירום וצריך להאט את הרכב לעצירה במינימום זמן. לדוגמא, ילד קפץ לכביש. אתה נהג טוב או מודע או לא והיית מודע כל הזמן או לפני או בד״כ במראה הצידית או האמצעית או השמאלית... לא רלוונטי. ברגע שצריך לעצור, נהג צריך להיות מסוגל לבצע בלימת חירום. והאמת היא שמי שלא תרגל בלימת חירום לא יבצע אותה בזמן אמת.
-
- 11 תגובות
-
- 13
-
-
-
בדיוק היה לי דיון מעניין עם אמא שלי מהו. אני לא חושב שהוא פסיכופת, הם בד״כ גרועים בדחיית סיפוקים. הוא שילוב של נרקסיסט ומקוויאליסט. הכל מתחת לסף הפתלוגי, אבל התכונות הללו, בשיתוף השיטה הפוליטית שלנו, שמים אותו במקום בו הוא מאוד יעיל. https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_triad
-
חדשות יחסית, לא? שנתיים?
-
נוח באוזן זה לגמרי אינדיווידואלי. יש אפליקציה גם באוזניות מתחת ל-200, הקייס לא עשוי ברזל כבד, החיבור עובד (לא היו לי בעיות כאלו מעולם, גם כשהזולות נעדרו כל פיצ'ר מתקדם). כאמור, קניתי עכשיו (Redmi 5 buds pro) והכל פיקס. אז ברור שג'ברה בחוץ. אין להם יתרון יחסי, כי הם לא הבעלים של הטכנולוגיה. זו חברת אינטגרציה וזה הופך עם השנים לגנרי נ.ב. ה-Redmi נמכרים בארץ ב-430 ש״ח. אני קניתי ב-140 אבל אפשר למצוא אותה ב-180 עד 200. יש גם את ה-Anker Soundcore Liberty 4 NC במחירים האלו.
-
לא מדויק. ברשתות נבחרות זה כבר עובד. לא צריך להבין בגדול, בקבוצה בפייס יש הסבר פרטני