Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. שלום מה אתם אומרים על הלוג'יק PLX-44 משומש שבקושי עבד בסביבות ה600 שקל? האם המחיר שווה?
  2. אה תאמת דווקה יש לי נסיון אם פירוק לוח השעונים שלי כבר מס' פעמים אם מישהו יודע להגיד לי איפה זה צריך להיות אני כבר יסתדר או מישהו שכבר עשה זאת ואם אתם מכירים מקום כזה בבאר-שבע אז מה טוב?
  3. שלום ברשותי יונדאי אקסנט שנת 96 וכידוע אין לה מד טורים מה שממש מעצבן ואני יודע שיש תמדי טורים הקטנים האלה שאפשר להוסיף אז רציתי לדעת כמה זה צריך לעלות? איפה אני יכול ליקנות?האם זה יתאים ליונדאי שלי? ואיך מתקינים אותו אם מישהו יודע לאן הולכים החיבורים וכו'...(אני מעדיף להתקין לבד)?
  4. יש לי גומיה למרות שחלק מהמים עדין עוברים אך איך אני יכול לשמור אל הרמקול שלא יפגע?
  5. שלום יש לי בעיה קטנה אם החורף שהגיע, שיורד גשם המים נכנסים לדלת ומתנקזים החוצה עכשיו הבעיה היא שרק בדלת הנהג כל הזמן שירדו מים זה קיצר מגעים ועשה בעיות ברמקול ואחרי שזה התיבש הכל חזר לעצמו מה שעשיתי פשוט אטמתי אם כמה שכבות של ניר דבק את המגעים ועכשיו זה לא מקצר, אבל המים שנכנסים עדין מרטיבים קצת את הרמקול למרות שכרגע זה לא יוצר בעיה, אבל רציתי לדעת אם זה יכול להרוס משהו ומה אני יכול לעשות? נ.ב הרכס זה יונדאי אקסנט 96
  6. תודה יש המלצות לעו"ד תעבורה טוב מבאר-שבע?
  7. שלום לפני כשבועים עברתי אם האופנוע של העבודה על קו לבן בזמן שאני עושה פרסה ולאחר מכן החנתי את האופנוע על המדרכה שוטר קלט אותי ונתן לי זימון לבית משפט+6 נקודות דבר שממש לא בא לי טוב במיוחד שאני עדין נהג חדש(נוהג כבר שנה בערך) עכשיו לאחר המקרה שמתי לב שהשוטר לא רשם נכון את מס' הקטנוע, הוא רשם בסוף 52 במקום 57 ושמעתי מכמה אנשים שעל טעות כזו אני יכול לערער ויבטלו לי את המשפט או משהו אז רציתי לברר פרטים על הנושא הזה? אולי למישהו מכם היה גם מקרה דומה? ומה האפשרויות שלי באמת?
  8. אבל כשמצלמים במצלמה זה מחזיר תפלש *** תפלש = את הפלש/הבזק *** זה לא אמור להיות ככה?
  9. שלום רציתי לברר האם המסגרות ללוחיות רישוי מניקל/נירוסטה באמת מונעות צילומים של מצלמות תנועה(מהירות אדום) האם זה באמת מחזיר את הפלש ומונה את הצילום והדוח כמו שאמרו לי? או שזה סתם חרטה ליופי והאם זה עובד גם ביום?
  10. שלום יש לי סט קומפוננט של מאגנט דגםBP-2160 שמחוברים לרדיו דיסק של אלפין הבעיה היא שמשלשום שמתי לב(במקרה) שהטויטר הימני עובד אבל בעוצמה חלשה מאוד ולא מרגישים בו אם לא שמים אותו ליד האוזן לעומת הטויטר השמאלי שכן עובד טוב ומורגש, ניסתי גם להחליף מקומות בין שני הטויטרים וזה לא עזר מה יכולה להיות הבעיה?
  11. היא ממש יפה למרות שהגעתי רק לקראת 5 ונגמרו לי הסוללות במצלמה ובאמת ראיתם כמה פרסים לקחו ה"שפוטים" את זה ממש לא אהבתי!!!
  12. אז באיזה שעה אתם ממליצים להגיע?
  13. אני כנראה ידגיע גם אבל רק בתור צופה, עכשיו התחרות מתחילה ב12 וניגמרת בסביבות 7 שזה 7 שעות וזה ממש יותר מידי באיזה שעה אתם ממליצים לי להגיע שאני יוכל לראות הכול אך גגם לא להתיבש סתם יותר מידי?
  14. לדעתי יש לך המון אופציות איכותיות בתקציב הזה מחו"ל אבל אתה יכול ליפול על רמקול שלא יהיה יפה לך אפילו שיגידו לך שהוא ברמה אז תנסה לשמוע כמה שיותר סטים למרות שיהיה לך קשה לצוא את כולם פה בארץ.
  15. סבבה אבל אתם יכולים לתת לי שמות של חנויות שמוכרים את הרמקולים האלו?
  16. לא התכונתי כאלה שהכיוון שלהם הוא כמוני. בכל אופן מישהו יכול לתת לי מקומות שמוכרים אותו או המלצות לסטים אחרים? וראיתי בשני אתרים את אותו הסט רק שאחד bp216 והשני bp2160 האם יש הבדל או שזו סתם טעות? ועוד שאלה האם אני יקבל תמורה מהם גם ללא הגברה?
  17. שלום אני רוצה להוסיף למערכת(HU של אלפין ו6X9 פיוניר) שלי רמקולים קידמים אני יכול לשים 6.5 והתקציב הוא עד ה400 שקל ואני לא מתכוון להגביר אותם אני רוצה שיהיה כמה שיותר איכותים למחיר וחשבתי על הסט של מגנאט שהרבה כמוני לקחו אותו: http://www.best4u.co.il/product.asp?productid=2008 או משהו אחר שאתם חושבים עליו, אני מבקש שתעזרו לי עד מחר בבוקר זה די דחוף לי ואם אפשר גם את שם החנות שמוכרים בא את אותו הרמקול. תודה.
  18. בההה קודם כול איזה מכונית זו? ואיך לעז**ל היא מרימה את האף שלה כמו אופנוע אומנם הנעה אחורית אבל עדין איך?
  19. 10 פורש 15 בימרים מה הולך שם בידיוק?
  20. טוב אחים שלי המגבר נמכר.
  21. הקפצה
  22. לא אמרתה שבתקציה הזה ניתן לעשות חריגות של 25 50%
  23. מה אתה רציני איל זה ממש לא טוב לדעתי אני מפחד להשאיר תפאנל שלי באוטו ומילה הפרוססור אבל גם הפאנל אם כך אני לא מאמין שלמערכת שלך יהיה עתיד ארוך מדי עצה שלי תשמור עליה טוב טוב ולא רק על ידי הוצאת הפאנלים.
  24. תגידו זה לא אמורות להיות מדינות עניות? או שאני מתבלבל?
  25. בתקציב הזה רצוי להכניס גם איטום או שהמרצדס אטומה מספיק אבל את השאלה הזאת אני משאיר לאחרים אני רק מציע.
×
×
  • תוכן חדש...