-
הודעות
811 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן
-
שלום כרגע מותקן אצלי JBL GTO-4000 שנותן 50RMS ל4 ערוצים ובגישור 150 הוא מפעיל סט של דוטק וסאב של FOCAL 27A שצורך 250RMS מה שאני רוצה להשיג בשדרוג זה בעיקר הספק יותר טוב לסאב ואיכות הגברה התקציב שלי באיזור ה1000 ומצאתי מגבר מיד שניה של רוקפורד 501X ב700 שקל שיתן לסאב בידיוק מה שהוא צריך (250RMS) ולסט 65 לערוץ האם כדאי לי לקחת את המגבר הנ"ל שמעתי שלמגבר הזה ההצערות בפועל הם גם יותר חזקות ממה שרשום...מה אתם אומרים? והאם יש הצעות נוספות ואיך הוא לעומת הJBL מהדיוטי פרי?
-
משהו דומה שקרה לי זה אחרי שטיפה של האוטו לפני כשבועים האור שנידלק כשפותחים את הדלת התחיל לעשות בעיות אבל רק אם פתיחת דלת הנהג, באתחלה הוא היה נידלק רק שפותחים את הדלת עד החצי ואחרי כמה ימים כבר לא נידלק בכלל(שוב זה רק בדלת של הנהג וזה התחיל אחרי ששטפתי את האוטו) מישהו יודע מה אני יכול לעשות? איך אני יכול לבדוק את זה ואיפה יושב המנגנון הזה הרכב הוא פורד מונדיאו שנת 95?
-
????????
-
הוא לא יותר גדול מקופסת גפרורים רק יותר מרובע אם רגלים מלמטה ולא צריך לעלות יותר מ10 שקל. רק תבקש שיסבירו לך איך הולכים שם החיבורים ותרשום את זה.
-
אפשר תשובות בבקשה זה די דחוף לי... תודה.
-
ועוד שאלה זה משנה אם את הרימוט אני יפצל לממסר ולמגבר או שאני יחבר רק לממסר ומיציאת הממסר קבל לכניסת ברימוט במגבר? וקניתי 2 מאוררים של 8 ס"מ ואחד של 12 ס"מ את שני ה8 אני רוצה לשים בזוית בקצוות התחתונות של המגבר ואת ה12 לשים ממול חור שאני יעשה בפלטה מעל המגבר כדי שיוציא אויר או לשים אותו בחור עצמו כאשר הוא יפעל ב"רוורס" (בצורה הפוכה) השאלה אם בצורה כזאת הוא באמת ישאב את האויר שבפנים או שעדיף ללכת על הדרך הראשונה?
-
אוקי סבבה ובקשר לפלטה גם אני עשיתי שהיא תיכנס די בלחץ אבל חשוב לי שהיא גם תיהיה מחוזקת טוב כנגד גניבות שלא יוכלו לשלוף אותה סתם ככה...
-
רילי זה גם ממסר לא?
-
חח תאמת קצת סיבכתה אותי אם הציור חח מה שהבנתי שאני מחבר לכניסה של ההמסר את הרימוט שיתן לו פקודה מתי לפעול,+ ו- וליציאות של הממסר את המאוררים קבל כמו הרימוט לכניסה של הרימוט למגבר השאלה אם את ה+ שאני צריך לחבר לממסר אני יכול לקחת מאותו + שאני מחבר למגבר? ומה אני צריך לבקש מהמוכר איזה סוג? וכמה זה צריך לעלות? ושוב יש מישהו שיודע משהו בקשר לקיבוע הפלטה לבגאג'?
-
מישהו...? בקשר לשאלות האחרונות בבקשה...?
-
כמו שכתבתי ששני מאוררים ישבו על המגבר מהקצוות שלו למטה יקררו אותו ואחד ישב ממולוטיפה מעליו והוא יוציא אויר כאשריהיה ממולו חור קטן... זה אותו דבר ומה שלא הבנתי זה את אופן החיבור של המאוררים לממסר עצמו? אני מחבר לממסר +,- רגיל את הרימוט לממסר ודרכו למגבר ומה אם המאוררים? והאם אני יכול לקחת את ה+ מהקבל+ של המגבר? ומה בקשר לאופן קיבוע הפלטה לבגאג'?
-
או קי הבנתי רק לא כתבתה לאן ואיך אני מחבר את המאוורים(בתיכנון יש לי 3) ומה אתם אומרים על רעיון האורו שהצאתי הוא טוב או שצריך לשנות משהו והאם יספיק גם פתח קטן שממנו יצא האויר? ושוב אם איזה ברגים אני צריך להשתמש בחיבור בפלחים לפח הבגאג'?
-
השאלה זה לא יספיקו למי אני לא מחפש עוצמה אלה איכות... *מנהלים מצטער אם בטעות שלחתי הודעה זו פעמים אם כן תמחקו
-
שלום הבניה שלי שמטרתה להיות צנועה ומוסתרת היא פלטה גדולה בגודל גב הבגאג' כאש המגבר יושב עליה מאחורה בינה לבין גב המושבים וכך היא תיראה כמו הקיר המקורי של הבגאג' בלי כלום כפי שניתן לראות בתמונות. כל מה שנישאר לי זה לרפד אותה בצבע הבגאג' לקבע אותה ולהתקין אורור ופה מתחילות הבעיות(אה וכמובן להתקין את כל המערכת)... הבעיה באורור זה שהמגבר ישב במקום סגור וזה מחיב אורור מה שחשבתי לעשות זה להתקין 2 מאוררים בינונים משני הקצוות של המגבר מלמטה שיקררו את המגבר ומאורר אחד גדול ממול המגבר וטיפה מעליו כאשר ממולו יהיה מעין חור קטן שדרכו הוא יוציא אויר וכך יהיה תחלופת אויר, עכשיו מה אתם אומרים על הרעיון ומה צריך לשנות? ואיך אני בעצם מחבר את כל העסק של המאוררים(+,-, רימוט)? ואמרו לי גם שאני צריך לחבר הכל אם ממסר מה זה בכלל ומה צריך לחבר אליו? עכשיו בקטע של חיבור הפלטה לבגאג' יש לי גם בעיה כאשר בתיכנון רציתי לקבע אותה אם 2 פלחים בכל צד לצדי הבגאג' אבל הבעיה היא שבצד הימיני יושב המיכל דלק ואני לא מתכון לעשות שם חורים... אז אני הולך לחבר אם פלחים רק בצד השמאלי אבל מה אני יכול לעשות בצד הימיני? ואם איזה ברגים אני צריך לחבר את הפלחים לפח הבגאג' ואיך? תודה!!! נ.ב הרכב זה פורד מונדיאו שנת 95.
-
ואם אפשר גם להידחף איך הדודק יעבוד על מגבר JBL GTO 4000 שיתן לו 50RMS(אני לא מחפש עוצמה)?
-
אני יודע שמותר להקפיץ רק אחרי 24 שעות ועבר רק כ17 שעות אבל אני חיב תשובות זה די דחוף לי ולא ממש קיבלתי התיחסות מחברי הפורום אז בבקשה אם מישהו יכול לענות לי על השאלה מלמעלה...?
-
טוב למרות שלא אמרתם לי איזה סוג עץ חלה התקדמות בבניה והיא בעצם נבנתה מעץ סנדויץ(לצערי זה מה שהיה) בניתי פלטה בגודל המתאים וקצת יותר ככה שהיא תישב בלחץ ואת התוצאות ניתן לראות בתמונות מה שנישאר לי לעשות זה לרפד את הפלטה לקבע אותה וכמובן להתקין את כל המערכת... עכשיו סתכלו בתמונות ותגידו לי מה אני צריך לעשות בקשר לאורור איפה לעשות פתח לזרימת אויר אם צריך) ואיפה להתקין מאוררים כמה איזה סוג וכמה הם עולים? ואם אתם רואים איפה וכיצד אני יכול לקבע את הבניה לרכב? אני חששבתי לחבר אותה אם שני פלחים בצדדים אך רק בצד הנהג כי בצד השני יושב המיכל דלק וזה קצת מפחיד אותי... ואם איזה ברגים לעשות זאת?
-
נו מה אתם אומרים איזה עץ ואם מה אני יכול לתפוס אותו אין לי שם משהו מקורי שאני יכול לחבר אליו את הפלטה?
-
אוקי אני יחשוב על זה אבל מה אתם אומרים על רעיון ה"מדרגה" כדי לא לאכול את כל הבגאג'? והאם באמת חיב עץ בעובי 20 מ"מ? והאם חיב עץ MDF?
-
{מאמר מתורגם} - "מטרות המגברים" מאת ריצ'ארד קלארק
אנטיזחן פרסם הודעה בנושא של איתמר בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אך המאמר עוסק במגברים יקרים ואיכותים השאלה היא מה קורה בקרב המגברים העממים כדוגמת הJBL מהדיוטי פרי וכו'... שהם לא ניראלי עובדים בצורה לינארית מלאה לא? -
ובקשר ללא יגנבו למרות שזה מקשה ומסתיר הפתיחה של הכיבאות הם מתוך הבגאג' אז הם פשוט יכולים לפתוח אם הם חכמים ויודעים איך... עכשיו הסתכלתי בתוך הבגאג' אין לי שם ממש מקום "מוכן" לתפוס את הפלטה והאם אני יכול לעשות את הפלטה בצורת מדרגה כאילו המקום של המגבר חלל גדול יותר ובמקום שאין בו כלום לעשות כמה שיותר צמוד למושב כדי לא לגנוב מקום מהבגאג'...?
-
אני הבנתי בערך איך זה אמור להיות אבל למה עץ בעובי כזה(20 מ"מ) והאם חיב MDF? והרי המגבר ישב רק בחלק קטן בצד הימיני אז חיב פלטה של כל הבגאג'?
-
רעיון נחמד אבל לדעתי יותר מידי מסובך אני לא רוצה להתחיל להתעסק אם אורור וגם מצד שני המגבר יש רק אל החלק הקטן של הכסא והסאב יסתיר אותו בתכלס, אבל מצד שלישי חשוב לי לעשות משהו בקשר לענין... קיצר הסתבכתי מא אתם אומרים? למישהו יש עוד רעיון?
-
מדובר בפורד מונדיאו שנת 95 עכשיו הקטע שהסאב ישב מאיפה שהמגבר יותקן בגב של הכיסא אז לא יראו אותו ממש ובקשר לשים אותו בין פלטה לגב המושבים אך זה הולך לא יהיה איורור ואיך עושים אתץ זה צריך פלטה בגודל של תא המושב האחורי או...?
-
נו חברה 86 צפיות ואף אחד לא הגיב תגידואולי לא כתבתי ברור או משהו...? ***להבא כשתקפיץ לאחר פחות מ24 שעות, בין אם כתבת ברור ובין אם לא, הנושא ינעל.
