Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. קודם כול תבין שהרמקולים והטויטרים זה כחבילה אחת וזה מוגבר כאחד. ולמורל פולס גם 50RMS והם יהיו פצצה.
  2. אז אין צורך בהוספת פיוזים? עכשיו בקשר לכבלים הלכתי לכמה מקומות באזור שלי וביררתי אצל מתקין אחד הוא רוצה 45 שקל למטר 2G של דראגסטר חוץ ממנו הלכתי לעוד חנות ל"חומרי חשמל לתעשיה" וביקשתי מהם כבל 35 מ"מ (שמה זה על פי מ"מ ולא G?) בכל מקרה על פי הטבלה כאן בפורום 35 מ"מ זה 2G ומה שהביאו לי בחנות ניראה בידיוק כמו הכבל 4G שיש לי ברכב הם הציעו לי כבל אחר של 50 מ"מ שבאמת ניראה כמו 2G ואל פי הטבלה זה אמור להיות 0G, והמחירים הם 25 שקל למטר ל35 מ"מ. ו35 שקל למטר ל50 מ"מ. במה לבחור האם המחירים הם טובים, והאם 3 מטר יספיקו לי? עכשיו בקשר לעבודה עצמה הגעתי לאלטרנטור וצילמתי אותו ואת שאר תא המנוע בהאלטרנטור מלמעלה ראיתי חוט אחד ממש דק שיוצא ומתחבר לתוך מעין צמא של הרבה חוטים וממנה יוצא חוט גם דק שהולך לאזור המנוע ושם הוא תפוס. מלמטה לאלטרנטור יוצא כבל שחור בערך בעובי 10G אך אני לא רואה בידיוק להיכן הוא מגיע ואת הכבל- של המצבר אין בעיה לראות גם די דק והולך מהמצבר לפח הרכב אך מתושבת ה- במצבר יוצאים עוד שני כבלים שהולכים למקומות שונים ומה+ במצבר גם יוצאים 3 כבלים שונים שהולכים למקומות שונים(חוץ מאלה של ההתקנה שלי) תסתכלו בתמונות ותיראו אם תוכלו לעזור לי על פי התמונות ועל פי מה שכתבתי למעלה אני רק צריך להבין היכן נימצאים ומהיכן יוצאים הכבלים שבין האלטרנטור למצבר ובין המנוע לשלדה? תודה!!!
  3. אני רוצה לעשות לבד כן, את הכבל - בין במצבר לשלדה אין בעיה להעביר/להחליף את הכבלים בין האלטרנטור למצבר ולמנוע קצת יותר מסובך אני יעלה תמונות יותר מאוחר ניראה אם תוכלו לעזור לי.
  4. אוקי עכשיו צריך רק למצוא היכן נימצא ברכבי באלטרנטור והיכן הכבל שיוצא מהמנוע אם מישהו יודע משהו על המיקומים העלה ברכב שלי אני ישמח? ושאתה אומר בדיקת מפל מתח זה פשוט לחבר שני הקטבים של המודד ל+ וה- במצבר?
  5. איך אני בידיוק בודק את זה יש לי מודד אבל לא הבנתי בידיוק איך אני אמור לחבר את הקטבים שלו האם אני צריך להוציא את הכבלים מהמצבר ולהעביר ביניהם למצבר את המודד? האם אני צריך להגיע לאלטרנטור עצמו? אם אפשר בבקשה הסבר קצת יותר מפורט אל התהליך ואם מישהו יודע היכן ממוקם ברכבי האלטרנטור והיכן ממוקם הכבל שעובר בין המנוע לאלטרנטור? והאם לא עדיף בכל מקרה לשדרג את שלושת הגדולים, זה לא סיפור יותר מידי יקר וזה בטוח לא יזיק אלה רק יואיל ככה אני גם יכין תשטח לשידרוג עתידי אם יהיה?
  6. סבבה תודה ויש למישהו ניסיון אם שידרוג כזה ברכב שלי או אם מישהו יודע איפה אני יכול למצוא שירטוטים של מערכת החשמל שיש ברכב שלי או טיפים וכד'... ואיזה כבל אמור להיות כרגע ברכב שלי(המקורי) ואיזה עובי הוא?
  7. פעם שביררתי אמר לי המוסכניק שיש לי אלטרנטור 90A אבל זה לא בדוק ב100% והכבל שצריך להחליף בין האלטרנטור למצבר זה ה- או ה+?
  8. שלום הרכב שלי הוא פורד מונדיאו שנת 95 וכרגע מותקן בו מגבר שני ערוצים שך JBL P180.2 שבינתים מגביר דוטק ונותן 90RMS לערוץ ובקרוב מאוד אני מתכון להוסיף מונובלוק כניראה של היפוניקס מדגם BRUTHUS1205 שיעבוד ב4 אום ויספק 450 RMS לסאב של ADIRE AUDIO SHIVA כבל המתח שעובר מהמצבר למגברים הוא 4G אם פיוז 60A וברצוני לעשות את שידרוג שלושת הגדולים ואני רוצה שתעזרו לי בבקשה. אם מישהו יכול להסביר לי איך הולך התהליך איפה ממוקמים הנקודות ברכב שלי אם מישהו יודע? אם מישהו יודע איך ומה אני צריך לפרק ברכב שלי כדי לעשות זאת(בימים הקרובים אני יעלה תמונות של תא המנוע)? והאם מישהו חוץ משלו מהפורום יודע על שימוש בכבלי חשמל וחומרים של חשמל תעשיתי? והאם שידרוג זה בלי שידרוג אלטרנטור יספיק למה שיופעל אצלי ברכב?
  9. תאמת זה השמאלי אבל עכשיו החלפתי ביניהם שהאחד שעובד יהיה בצד שלי אז אפשר להגיד שזה הימני
  10. כן יש לי אחריות והוא כבר הוחלף פעם אחת מיד לאחר הקניה אבל מה שלא ברור לי זה למה רק אחד עושה בעיות והשני לא?
  11. שלום יש לי דוטק שקניתי אותו לפני כחצי שנה ואז פעל על מגבר JBL GTO4000 שנתן לו50RMS ואז על ההתחלה אחד הטויטרים היה כניראה פגום והבעיה שלו היתה שלאחר כמה שניות בווליום קצת גבוה הוא מתחיל להתחמם ומשמיע עיוותים ולאח מכן מתנתק ולא עובד ולאחר זמן מה שהוא לא עובד ומתקרר הוא חוזר לעבוד ושוב אותו דבר, הטויטר הוחלף לי והכל עבד יפה ללא בעיות. במשך הזמן המגבר הוחלף למגבר של היפוניקס שנתן לו 55RMS וכרגע המגבר השדרג לJBL180.2 שנותן לו 90RMS ושוב אותה בעיה חזרה ושוב אותו טויטר שהוחלף עושה בעיות והשני בסדר גמור, יש לצין שהחלפתי בין שני הטויטרים והבעיה היא רק באותו הטיוטר מה שמעיד שזה לא בקרוס ומה שלא מובן לי זה שאיך עד עכשיו הטויטר עבד טוב ועכשיו שהחלפתי מגבר אומנם ליותר חזק אבל רק הטויטר הזה עושה בעיות והשני בסדר...?
  12. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=60710
  13. אוקי חברים המחיר של המגבר ירד ל1000 מחיר אחרון!!! המגבר כמו חדש בהזדמנות.
  14. גם אני בפנים תלוי במחיר...
  15. איך אתה קובע שהוא לא יותר טוב ממה שיש לי שלי כרגע נותן 55RMS לערוץ הJBL נותן 90RMS לערוץ זה הבדל מאוד רציני!!! ומה גם שאני חיב לבחליף בכל מקרה כי אני מוכר את שלי...
  16. טוב הרוקפורד ירד מהפרק. מה אתם אומרים על הJBL הנ"ל האם הוא שווה את ה700 שקל?
  17. אפשר לדעת מאיפה אתה מביא אותו ב650 ומה ההספק שלו?
  18. חברים מה אתם אומרים יש צורך בתיגבור של נרגילה?
  19. גם אני פעם יצאתי חופשי דוד שלי שלח לי HU של ALPINE שעלה כ220$ ולא שילמתי מכס!!!
  20. אנשים מי שמעונין מחר אני מגיע למפגש יהיה ניתן לבדוק לראות וליקנות את המגבר דברו איתי בפלאפון (054-2169789) ועל המחיר כבר נסתדר(רק בלי הצעות מגוחכות!!!)
  21. אז אתם אומרים לי שהכי כדאי על הרוקפורד הוא גם מסתדר לי טוב מבחינת מחיר אבל עדיש יש לי תאלה שהרי רוב הרכבים לא עומדים ב14.4 האם הוא יפתח לי את סט כמו של היבריד?
  22. גם אני נוטה ללכת בכיון של הרוקפורד אבל הנתון של ה77RMS הוא ב14.4V וב13.8V הוא 40RMS לפי מה שכתוב ולפי מה שאני יודע 13.8 זה שהרכב מונע לא? ונוספה עוד אופציה: XETEC VECTOR 150.2 נותן 75X2 חדש ב600 ש"ח
  23. שלום כרגע יש לי מורל דודק ומגבר היפוניקס שנותן להם 55 וואטRMS אני מוכר אותו בכדי להביא מונבלוק ומגבר שני ערוצים וסאב יותר חזק עכשיו אני מחפש מגברשני ערוצים שבעתיד יוכל להגביר לי גם סט ברמה של מורל היבריד האיכות עדיפה לי על העוצמה אבל צריך שיהיה גם מגבר שיוכל לפתוח לי סט כזה והאפשרויות שלי כרגע הן: JBL 180.2 שנותן 90RMS לערוץ ב700 ש"ח SOUNDSTORM FORCE 200.4 שנותן 85X4RMS וכך אני יוכל לעבוד בעתיד בבי אמפינג ב600 שקל http://www.rechtman.co.il/ProductInfo.asp?indx=536 או מגבר ROKFORD 160A2 משנת 2001 מהסדרות הישנות והטובות במצב טוב ב400 ש"ח הוא נותן 77X2 ב14.4V ו40 ב13.8V הכל ב4 אום כמובן.
  24. אוקי תודה. בבקשה עזרה בנוגע לשאר הדברים...
×
×
  • תוכן חדש...