Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. אה שככתי לצין שאת הכול טני יבטח אם עלות שנתית של 14% מהמערכת ו350 שקל השתתפות עצמית אבל אני עדין רוצה ללהוסיף לזה מערכת הזעק טובה
  2. מגבר עוד לא החלטתתי בערך שיתן 100-125 RMS לערוץ (4 ערוצים) עזוב דגמים ואל משלוח אני לא ישלם כי אני יביא את זה בעצמי רק תגיד לי בערך איזה עוצמה אני צריך (RMS) כדי שעשה אץ מה שכבתי בהודעה למעלה ? בלי קשר לאיכות רק נתונים לעוצמה?
  3. אה ואיזה חברות טובות ואם אני יכול לקנות תסאב באמריקה ותתיבה בארץ(לקנות לא ליבנות)
  4. אני רוצה לרנות בארה"ב סאב טוב שיהיה 12 אינץ איכותי אבל יותר מכול גם עוצמתי שאני ירגיש תבסים בלב וכל האוטו ירעד(שומע בעיקר טראקים) אחשיוו כמה וואט RMS בערך אני צריך בשביל שיעשה את זה ואם יש לכם המלצות אז בכיף אבל לא יותר ממאה דולר
  5. שלום אני נוסע לחול רוצה להביא משם מערכת הזעקה טוה שתכלול:2 שלטים אם איתורן שהשלט מצפצף או משהו שיש פריצה, טווח טוב, ושהיו חישנים טובים בדלתות בבגש ובחלונות זה במחיר של עד 100$ בארה"ב לא חייב את כול ה100 אפשר פחות עוד כמה שאלות: -האם אני יצטרך להחליף את האזעקה המותקנת אצלי אחשיוו וכמה בערך עולה הוצאה של הישנה והתקנה של החדשה? -האם המערכות הזעקה מתאימות לכל הרכבים(יונדאי אקסנט 96)? -יש לי בעיה באזעקה הקימת אצלי כרגע(יונדאי אקסנט 96 אזעקה מקורית של הרכב כמובן) ניסיתי לעשות משהו השארתי כפתור פתוח וניכנסתי לאוטו שפתחתי תאוטו(את הכפתור השארתי פתוח) לא הופעלה ההזעקה ורק שהכנסתי את המפתח לאומבוליזר היא פעלה אז מה זה אומר יש לי בעיה באזעקה או שככה זה אמור להיות ? תודה מראש לכולם
  6. אז לאיזה אתר אני משלם ebay או papel וככה זה הולך מה הם משלמים לאתר שממנו אני באמת קונה מה אני לא צריך לשלם לאתר שממנו אני קונה את המוצר אה ויש מצב שאני ישלםם בזמן שמגיע המשלוח או משהוא כזה כדי להיות בטוח שהמישלוח הגיע
  7. אבל אני רוצה שישלחו לא לישראל אלה לבית מלון שבו אני יהיה בארה"ב בזמן מדויק שאני יגיד להם אז זה אפשרי
  8. בקניה בארה"ב דרך EBAY איך אני יודע ממי אני קונה שזה לא משומש שזה מאתר ולא מוגן ולא סתם מישהו שמוכר משומש וגם האם אני יכול שישלחו לי את זה לבית מלון שבו אני יהיה דרך הUPS או משהוא ואני עומד להיות שם במלון זמן קצר מאוד של יומים שלוש לאיל אני לא פותך בכוונה תנושא עוד פעם בכונה באותו יום אחרי שנסגר פשוט מה שהיה בנושא שנפתח היום בקשר לקניות מארה"ב לא עונה אל השאלה שלי זו שאלה אחרת לגמרי אז בבקשה אל תנעל טוב תודה
  9. בכמה קניתה תמכשיר ואיפה בארה"ב כי גם אני תכף נוסע
  10. קודם כול אני ממליץ לכולם (למי שיכול)לקנות דבהרים באמריקה פי 2 3 יותר זול מהארץ אחשיוו אני חודש הבא נוסע כנראה למיאמי שם אני יהיה בערך יומים ואז בהפלגה לאיים הקרבים אחשיוו יש הרבה דברים זולים רצח שאני רוצה להביא משם (מהאינטרנט אתר EBAY? ואני צריך שהם ישלחו לי את זה למלון בו אני ישאה או משהו כזה וכל זה בדיוק ביום שאני יהיה שם בזמן הקצר הזה יום-שלוש ימים האם זה אפשרי והאם זה כדאי שהרי לא יהיה לי אחרויות על שום מוצר(יאיה לי אבל לא בארה"ב לא בארץ) תודה מראש
  11. אבל השאלה שלי אם אני יכול רק 3 מוצרים של עד 200$ או שמוצר אחד נניח 550$ שמתחלק אם 3 אנשים
  12. סבבה אבל אם אני נוסע אם עוד מישהוא יותר נכון עוד שניים אז הגבול זה 600$ ומה הם הופחים את כל המזודה? רין שיטה להסטיר את זה או להגיד שלקחת את זה למשל מדוד שלך שגר שם אה ואם הסכום הזה כולל את הקניות בדיותי פרי או לא?
  13. לאיזה דגם התכונתה 4*75 שאמרתה בהודעה הקודמת
  14. תודה אבל איזה חיתוך אפה ואיך אני יעשה, זאת כמה זה יעלה והשאלה החשובה שלי היא אם ככה אז מה אני יהיה חיב להשאיר חור בדלת ואם אני ירצה למכור מה אתם אומרים?
  15. בבקשה פרטים יותר נרחבי על המכשיר הזה ולא על אחרים אלה
  16. תגידו אחים שלי אפשר לשים רמקולים קדמים בגודל 6.5 לפיאט פונטו שנת 96 למה אני לא רואה איך זה אפשרי אין חור לרמקול בדלת
  17. אין לי תקציב להוסיף והחנות אמרו לי שלמרו שזה הדגם הכי מוצלח מהסדרה מבחינה כללית לא הספקים וכאלה כמובן ואם אפשר תנו לי יותר פרטים עליו וכמה עולה הדגם הבא בסדרה ואיזה דגם זה תודה!!!!!
  18. אני רוצה לקנות מגבר lanzar-vibe420 המגבר עולה 1050 והוא צריך להגביר סאב של פיוניר ה-305c שזה 400rms ועוד זוג רמקולים אחורים שבינתים הם JBL של 175 וואט אבל אני יחליף אותם בזמן הקרוב למשהו הרבה יותר טוב אז מה אתם אומרים על המגבר עצמו? ואיך הוא מתאים לשאר המערכת? תודה מראש
  19. מגבר lanzar-vibe420 המגבר עולה 1050 והוא צריך להגביר סאב של פיוניר ה-305c שזה 400rms ועוד זוג רמקולים אחורים שבינתים הם JBL של 175 וואט אבל אני יחליף אותם בזמן הקרוב למשהו הרבה יותר טוב אז מה אתם אומרים על המגבר עצמו? ואיך הוא מתאים לשאר המערכת? תודה מראש
  20. טוב תודה חשבתי על טווח מחירים אחר לגמרה אני חושב שאני ישים תמערכת שאני רוצה בלי התוספת של הבגאג' הזה
  21. אני רוצה להפציץ תאוטו שלי(יונדאי אקסנט 96) במערכת טובה ולפני המערכת כודם כל צריך להכין תבגאג' יפה אז בבקשה ממכם סתכלו בתמונה ותגידו לי כמה אתם חושבי דבר כזה יעלה[/img] ***קרא את כללי הפורום
×
×
  • תוכן חדש...