שלום אני נוסע לחול רוצה להביא משם מערכת הזעקה טוה שתכלול:2 שלטים אם איתורן שהשלט מצפצף או משהו שיש פריצה, טווח טוב, ושהיו חישנים טובים בדלתות בבגש ובחלונות זה במחיר של עד 100$ בארה"ב לא חייב את כול ה100 אפשר פחות
עוד כמה שאלות:
-האם אני יצטרך להחליף את האזעקה המותקנת אצלי אחשיוו וכמה בערך עולה הוצאה של הישנה והתקנה של החדשה?
-האם המערכות הזעקה מתאימות לכל הרכבים(יונדאי אקסנט 96)?
-יש לי בעיה באזעקה הקימת אצלי כרגע(יונדאי אקסנט 96 אזעקה מקורית של הרכב כמובן)
ניסיתי לעשות משהו השארתי כפתור פתוח וניכנסתי לאוטו שפתחתי תאוטו(את הכפתור השארתי פתוח) לא הופעלה ההזעקה ורק שהכנסתי את המפתח לאומבוליזר היא פעלה
אז מה זה אומר יש לי בעיה באזעקה או שככה זה אמור להיות ?
תודה מראש לכולם