Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. אתם יודעים/מכירים חנויות אמינות וזולות במיאמי אני נוסע לשם ורוצה להביא משם את כל המערכת שאני רוצה להביא אה ואם יש להם גם אתר אז...........
  2. אני לא ממליץ לך אל הסוני בגלל העינית המחורבנת שלהם שנערסת מהר בכל הדגמים ואת הפיוניר אם אתה רוצה תיקח אבל תדע שהפיוניר שאתה קונה בחול לא מתאים לתחנות רדיו של הארץ ולכיל(לסדר) אות שיקלוט תחנות רדיו בארץ עולה כ-400 שקל אז בקיצר בתקציב היפה שלך היתי הולך אל האלפין CDA-1935 והוא מכשיר בן זונה ולא צריך לכיל אותו בגלל שהוא כבר מתאים לתחנות של ישראל נ.ב תסוני אני לא יודע אם תצטרך לכיל אבל עוד פעם העיניות הדפוקות!
  3. אז יש לי 5 דלתות אז זה אומר שזה האצבק נכון?
  4. אה אני גם לא ממש הצלחתי להבין עד אחשיוו מה זה 4 וח דלתות אז בבקה סבירו לי ואז אני יצליח להבין
  5. אז מה אם אתה מבאר-שבע גם אני וזה לא אומר שאי אפשר לשים מערכת טובה רק בגלל פחד מגניבות פשוט צריך להיזהר
  6. בדקתיליונדאי אקסנט שלי(96) (LS) ויש שתי דגמים: Sedan ו-Hatchback ואני לא יודע איזה שלי?
  7. מתחת לכיסה זה לא טוב הוא יכול להתחמם ולהישרף אבל מה שאתה כן יכול (מה שגם אני מתכנן להשות)זה ככה: איפה שהגב של הספסל האחורי אז מהצד של הבגש יש את השילד ממתכתשמכוסה בבד אחשייו השילדה אמור ללכת או באיקסים או בצורת מרובעים את המגבר אתה מחבר לשילדה בברגים(אמורים להיות לו בצדדים מקומות להברגה) אם לא אז זה לא בעיה לסדר ואז אתה עושה לו מאין כלוב את לוקח חתיכות מתחת (ומלחים בלי ברגים) לשילדה כך שהם יעברו אל המגבר מלמעלה למטה ואות ם אתה לא תוכל להוציא וברוחב אתה שם בכל חתיכת ברזל אחת שתסגור תכלוב ושאותה אתה תנעל אם שני מנעולים חזקים משני הצדדים קיצר קבל תציור:
  8. לאיזה דגם של הFNQ אתה מתכוון ל3חלקים או ל2 חלקים
  9. אל תתקין תסאב על המגש, המגש לא יעמוד בעומס ויפול ביחד אם הסאב וגם זה בכלל לא מסתיר אותו! גם אני חושב אל זה הרבה אל כל הדברים האחרים אפשר להגן אבל רק לסאב לא מצאתי פתרון אז אם למישהו יש איזה פתרון יצירתי אז שיגיד? אבל תאמת חשבתי פעם אל משהוא אבל זה לא ניראה לי טוב חשבתי לחבר פלתה של מתכת לתיבה מלמטה ולהלחים אותה לפח של הפגש אבל מצד שני אני גם יצטרך לפעמים להוציא אותו או אם אני ירצה למכור אז איך אני יפרק אותווגם הגנבים פשוט יכולים לקחת תסאב עצמו ולהשאיר תקופסה?
  10. תקשיב תעדק אם סחכות אבל אל תיצבע אותם, אלה תיכך מאותו הבד חתיכות קטנות ותדביק אם איזה דבק מגע או משהו אל הסיכות, אתה לא צריך חתיכות גדולות אלה ממש קטנות בגדלים של הסיכות אפילו מהשאריות!
  11. אבל איך אני עושה את זה, אין מצב שזה כתוב איפשהוא?
  12. אז אל מה כן אתה ממליץ?
  13. אז מה עושים לחזק/להחליף את כל הברגים ברכב זה חתיכת סיפור? גם לך תגיע לכל הברגים עבודה קשה! מה אתם אומרים שווה, צריך בכלל?
  14. אז בסוף אל כמה V המגבר שלי עבוד
  15. תגידו כמה וולט(V? ) יש בינדאי אקסנט למגבר 12.4 או 14 ואם יש 12.4 יש אפשרות לשדרג ל14כי אז הRMS שהמגבר יתן לי יקטן?
  16. ואיך אני יודע כמה וולט הרכב שלי צורך(או שאתם יודעים) זה יונדאי אקסנט 96? ומה יותר טוב לניצול המגבר 14V או12.4V?
  17. אבל מה הוא לא יתחממם איזה מאוררים צריך צריך גם שהאויר יזוז לבחוץ ןלא יתקה ומה גנבים לא יוכלו לקחת תמגבר משם?
  18. אתה יכול בבקשה להסביר לי איך עושים כזאת התקנה ומתחת לאיזה מושב אני באמת רוצה לדעת!רציתי לעשות אבל ויתרתי אל זה בגלל נושה האורור והתחממות של המגבר אז אם אפשר תן לי הסבר מפורט.תודה.
  19. אתה משלם להם גם אל המכס(35%) ביחד אם התשלום על השלוח והמוצר
  20. אני לא חושב שאתה צריך להחליף תסאב אלה להחליף תתיבה היא יותר מדי גדולה לדעתי לסאב הזה
  21. ולמה אתה שוולל תסאבים של קיקר אם אפשר לדעת?
  22. זה מצוין ככה עושים את זה בדרך כלל אבל אם אפשר לדעת גם איזה מגבר זה בדיוק תחדש
  23. אתה בטח מתכוון ל227 שעולה 600 שקל אז אם ככה הוא לא מכשיר הכי מתוחקם בעולם יש לו תצוגה יפה של שני אורות מתחלפים והוא עובד טוב (יש לי אותו בינתים)ואני בטוח שלאשתך הוא יהיה מספיק.
  24. למה מה רע בסאבים של קיקר ורוקפורד אני חושב שהם יותר טובים מהמגנט.
×
×
  • תוכן חדש...