Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. מה זה שרשורי לתא המנוע ואיך אפשר באמת לדעת שהכבל הוא 4G
  2. לא אמרתי שאני לא סומך אל הצהרות יצרן זה מה שהמתקין אמר אז תנו לי שיעור מחיר לכול הקבלים שאני צריך
  3. אז מה אתם אומרים ללכת לפי הנחיות יצרן וכמה בערך יעלה ערכה כזאת משהו טוב
  4. טוב אז אני רוצה לדעת אם אני מפספס משהוא במה שצריך לקנות להתקנה של מגבר אם קבל וכמה זה אמור לעלות אז צריך:פיוז+בת פיוז כבל + - כבלי RCA כבל לרימוט אחשיוו המגבר הוא KICKER KX650.4 וחוברת כתוב שצריך בישבילו פיוז 80A וכבל 4G וששאלתי תמתקין אם יש לו הוא אמר שאני לא צריך כזה פיוז כי המצבר באוטו שלי הוא רק 50A וזה יכול לפוצץ לי תמצבר הוא משהוא כזה? ושאלתי אותו כמה עולה קיט מקצועי למגבר הוא רצה לתת לי משהו ב120 אם פיוז 30 אז מה אתם אומרים יש דבר מקצועי ב120 שקל? ואיזה פיוז אני באמת צריך?
  5. גם לי יש בערך אותה בעיה אבל בלי מגבר באיזה רמקול להחליף?
  6. גם אני מצטרף לברכה שתהיה שנה טובה ומוצלחת והכי חשוב שנה שקטה ובלי גניבות
  7. MIKMIK כן קצת קשה להבין ככה על כתוב אבל ניראה לי שהבנתה את הכיוון
  8. לרתך זה לדעתי הרעיון הכי טוב כנגד גניבת המגבר והסאב אבל לא כזה אלה כלובים מברזל בלי ברגים כאשר למשל הברזל המאונל מולחם והמאוזן הולך ככה:בקצות מולחמים ברזלים שלהם הוא מתחבר ותפוס הם מנעולים(רצי כמה שיותר כבדים ואם רוצים אפשר להלחים גם תחלק עצמו לשילדה או לחבר אם ברגים ואחרי שהתקנו הכול לבטל את האפשרות להוריד תמושבים האחורים (רק על ידי עבודה קשה ומסובכת) ולבטל את הכפתור שפותך את הבגאג' ממושב הנהג ובקשר לקומפוננט אפשר להרכיב אותו אם ברגים מיוחדים אני לא זוכר תשם אבל יש כאלו ברגים שהגנב לא יכול להציא בקלות אם בכלל.
  9. קודם כול קיקר היא חברה שמכבדת את עצמה ובאותו רמה של רוקפורד אם לא יותר אני לא יודע מה עדיף משניהם אבל גם אני קניתי את ה-FNQ גודל(6.5) ואם מגבר קיקר 650.4 שמוציא 120RMS ליציאה עוד לא התקנתי ועד שאני יתקין יש עוד זמן אז אני לא יודע איך זה יהיה בפועל אבל הציפיות שלי ממש ממש גבוהות אז אם אתה מתקין ספר לי על זה!!!
  10. מה זתמרת שהרוקפורד 301X מוציא רק 15 בגישור?
  11. אבל איך החוטים שם מחוברים לצמא אם ההרבה חוטים או לחיבור רגיל כמו של מערכת סטריאו רגילה וזה רק להוציא תרדיו דיסק הוא עוד משהוא?
  12. לא איכפת לי שהחוט המקצר ישאר אבל מאיפה אני מנתק ואיך אני עושה את העבודה להעביר את החוט החדש(בצורה מפורטת בבקשה)?
  13. טוב התחלתי קצת להבין אבל בבקשה הסבר יותר מפורט איך מאיפה מתי ולמה
  14. התקנה וזה בטח שישי לי אבל איטום זה בתחתית השימה ואני לא יודע אם אני רוצה להשקיע יותר ממה שהשקעתי אחשיוו
  15. אז זה אומר שאני יצטרך לשלם 35% מה אם אני אומר שזה היה של דוד שלי? ומה הם מחטטים בכל אריזה? אה ומאיפה אניע מוציא תחבילה?
  16. מעבירים דרך הדלת או השטיח ואם כן איך אני איך אני מרים תשטיח ואיך אני יעשה שלא יראו את זה ואיך אני מוציא את החוטים הישנים אה וצריך להעביר כל חוט מצד שונה כי אחשיוו החוטים שיש יוצאים כל אחד מצד אחר וכמה זה אמור לעלות אצל מתקין
  17. לאיפה הוא מחובר ואיך ומאיפה אני מעביר אותו מאחורי השבורד והדלתות?
  18. טוב עזבו תאיטום מה אתם אומרים אל המערכת אה ואם דוד שלי ישלח לי תALPINE בלי האריזה והנילונים בדואר ( אם עוד תיק קטן אם כלי איפור שאמא שלי שככה) אז אני יצטרך לשלם מכס או שלא?
  19. כן שמתי לב לכותרת תיקנתי ואני לא חושב ששני ההעודאות קשורות אחד לשני אז בבקשה תעזרו לי כמה שיותר מהר
  20. אני לא יודע אחשיוו בקשר לטיטום זה כסף יקר שאין לי אחשיוו
  21. טוב אז קניתי מערכת חדשה(הודעה נפרדת) ואחשיוו אני צריך להתקין ת6*9 (pioneer ts-a6963) והבעיה שלי שהחוטים שמגיעים מה HU מקצרים אז אני צריך להחליף אותם אז תגידו לי איך ושים את זה מה צריך לפרק מאיפה להעביר איך מעבירים אותם מאחורי הדשבורד ואיפה מחוברים החוטים בקצה של הHU והאם צריך חוטים בעובי מיוחד? והאוטו הוא יונדאי אקסנט 96 ובבקשה תעזרו לי מהר כי אני צריך להתקין את זה בשישי שבת אז בבקשה תמהרו!!! תודה.
  22. טוב אז חזרתי מארה"ב והבאתי את המערכת הזאת: מגבר: KICKER kx650.4 סאב: ינפנטי קאפה 12.1 HU: alpine cda-9827 קומפוננט: רוקפורד FNQ3614 6*9: pioneer ts-a6963 קבל: פירמיד 1 פרד זהו הכול הבאתי ביבוא אישי מזל שבאותו יום המכס החליט לעשות טובה ועשה שביטה רק שבקשר לALPINE היתה קצת בעיה במשלוח והוא הגיע מאוחר אז דוד שלי יצטרך לשלוח בדואר וגם ככה אני לא מתכוון להתקין הכול אחשיוו אז אין לי בעיה אה והאוטו הוא יונדאי אקסנט 96
  23. מה הפונקציה הזו עושה
  24. יש מצב יגידו לי אם אני ילך לאיזה מתקין
  25. אה אז אתה אומר שאני יכול להיות רגוע והמגבר יעבוד כמו שצריך? ומה זתמרת סוללה תקינה?איזה?
×
×
  • תוכן חדש...