טוב קניתי והתחלתי ליבנות העץ כמו שאמרתי 150 כולל החיתוכים,וקניתי לבד וגריל הלבד עלה 20 שקל למטר רבוע(לקחתי 2) וגריל 15 הוא נתן לי הכול ב50
הינה כמה תמונות(אני באתחלה) רק תגידו לי אם העץ באיכות טובה?
תמונות נוספות יגיעו שאני יהיה בשלבי סיום.
ושאלה אחרונה אני אפשר לשים תסילקון מיד אחרי שאני גומר לבנות את התיבה או שצריך לחכות עד שהדבק נגרים יתיבש?