Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. מיקמיק אני לא מוכן לרתך תמגבר לצמיתות אלה ליצור כלוב (בל ברגים) שחלק אחת מוחזק אם מנעול טוב
  2. מה אתה מתכון בזמן ההלחמה? כי אם כן ההלחמה תתבצע כאשר כל הספסל מפורק מהאוטו ואם לא זאת הכונה אז תסביר בבקשה!
  3. יודע מה אז מה צריך לעשות בשביל התקנה טובה אם אתה כלכך יודע?
  4. כמה הוא עולה?
  5. שלום אני רוצה להלחים כלוב למגבר וכלוב לסאב ההלחמות יתבצעו אל הברזלים שמאחורי המושב האחורי והבעיה היא: אבא שלי אמר שהברזל ש בגב של הכיסא דק יחסית ולכן תיהיה בעיה להלחים מה אתם אומרים?
  6. איך בדיוק שמתה אוץו במנוע מקום מענין! אפשר עוד פירוט?
  7. טוב בדקתי אל חשש הסילרקון לא מתפורר גם בכוח הסדקים האלה לדעתי הם רק בשכבה החיצונית ביותר!
  8. אני לא מבין מה עשיתי לא נכון על פי מה שאמרתה לי לעשות? ובקשר לבדיקה שהוצאתה למה צריך להוציא את הסאב ככה באמת תהיה בריחת אויר?
  9. טוב אני כבר סימתי בערך נתתי לסילקון להתיבש בחוץ מאתמול בערב והוא ישאר שם עוד אחשיוו שבאתי בבוקר ראיתי שבכמה מקומות בסיליקון יש קצת סדקים בבקשה סתכלו בתמונות שבקישור ותגידו לי מה אתם חושבים זה מאוד חשוב תודה. http://www.pic.co.il/nrg/UserAlbum.asp?uid=884B9982B6244A6AA77BF396CD748E4F&alid=136475
  10. סתם שאלה מה עשיתה אם הגלגל הרזרבי?
  11. לא הבנתי מה עשיתה מה זה פתחתי את התיבה של המגבר איזה תיבה?
  12. כן אה הכנסתי תראש שלי לשם לשיניה אחת בלי לעצור תנשימה ובו נגיד שאם היתי נישאר שם אז היתי מדבר איתכם בשפה של דולפינים
  13. ושאלה אחרונה אני אפשר לשים תסילקון מיד אחרי שאני גומר לבנות את התיבה או שצריך לחכות עד שהדבק נגרים יתיבש?
  14. טוב קניתי והתחלתי ליבנות העץ כמו שאמרתי 150 כולל החיתוכים,וקניתי לבד וגריל הלבד עלה 20 שקל למטר רבוע(לקחתי 2) וגריל 15 הוא נתן לי הכול ב50 הינה כמה תמונות(אני באתחלה) רק תגידו לי אם העץ באיכות טובה? תמונות נוספות יגיעו שאני יהיה בשלבי סיום. ושאלה אחרונה אני אפשר לשים תסילקון מיד אחרי שאני גומר לבנות את התיבה או שצריך לחכות עד שהדבק נגרים יתיבש?
  15. אה הבנתי חשבתי אל משהו בכלל
  16. מאיפה אני יביא אקדח סיכות? אי אפשר אם ברגים? ומה לעשות קודם לצפות כל חלק בנפרד ואז להרכיב או ההפך?
  17. אז מה אתה אומר קודם לשים בד ורק אחר כך להרכיב?
  18. ואיך אני אמור לעבוד איתו?
  19. אז אל מה כן אתה ממליץ?
  20. קיצר בהתקנת המגבר(מגבר אמין) ממה אני צריך להיזהר כדי שלא יהיו רעשים?
  21. טובאז הלכת לנגר הזמנתי את 6 החתיכות שאני צריך (אני יקח את זה מחר) MDF עובי 18 מ"מ והוא לקח לי אל זה 150 ש"ח מה אתם אומרים? מחר אני גם יקנה לבד לתיבה מבחוץ איך לחשב איזה כמות אני צריך וכמה זה אמור לעלות? את הפורט גם קניתי ב-12 שקל סתכלו ותגידו לי אם זה טוב אם לא אני יחליף: אה ודרך אגב יש פה מישהו מבאר-שבע?
  22. רגע רעשי מנוע כאלו לא קוראים במקרה שמעבירים תRCA ביחד אם הכבל + של המצבר?
  23. יש גרילים כאלה מהמגעילים שבקושי יש חורים והם קטנים,זה יכול לחסום תסאונד?
  24. תודה עזרתם אני ילך לקנות תדברים כנראה רק ביום חמישי ואז נראה מה וכמה
×
×
  • תוכן חדש...