Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. מצטער לא שמתי לב רק תהפכו תמקומות בין המילים סאב-קומפוננט.
  2. ומה אם סאב?
  3. זה של הקרוסאובר HPF זה תחימת התדרים הגבוהים(סאב) LPF זה תחימת התדרים הנמוכים(קומפוננט)
  4. fixxxer אחי מי זה האיש הזה ומה הוא קשור חחחחחחחחחח?
  5. במה לשמל הוא לא יכול לעזור?
  6. אל מה אתה שמתה? יש לי גם במגבר במה להשתמש? בקשר לטמפ' רשום בחוברת אני יבדוק.
  7. הצלחתי לפתוח אחשיוו יש שם כפתרו של המעלות מהו? ושל הDB? את הסט קניתי דרך EBAY שהיתי שם והבאתי במזוודה לא בעיה המכס (הם בכלל היו בשביתה)אבל גם אם הם לא היו הם אף פעם לא בודקים תירים אלה אם כן יש חשד
  8. הסט עלה 204$ מארה"ב תעזור לי איך לפתוח אותו בידיוק?
  9. ואלה איך, תאמת אני קצת מפחד דבר יקר
  10. משיהו כבר נתן קישור לאתר לא מזמן
  11. שלום יש לי קומפוננט של רוקפורד ה-FNQ3614 אתמול היסתכלתי אל הקקרוס וגיליתי שיש "בעיה" אי אפשר ממש לחבר את החוטים כי הרי לשם חיבור החוטים צריך להבריג החוצה תבורג לחבר והברעג הבעיה שמעל החיבורים הברגים שלהם יש את ה"מכסה" של הקרוס שמפריע ולא ממש נותן לעבוד ואני לא בטוח שהוא מתפרק או משהו צירפתי תמונות סתכלו ולמי שיש את הסט גם שיסביר לי מה הוא עשהאל תתיחסו לאיכות הצבעים של התמונות)
  12. איזה רדיו דיסק זה?
  13. אני עדין לא בטוח ששני הצדדים אפשרים אבל למה דוקה צד שמאל?
  14. זהו שזה לא ממש טעם זה מה שיש וARM123 האפקט שתיארתה לא יבוא משני הכיוונים? ובעיקרון אם אני שם אותו נניח בצד שמאל ממול לצד ימין לא תיהיה בעיה שיהיה יותר באס בצד אחד מאשר בצד השני
  15. טוב שלום קראתי כבר בFAQ אבל לא מצאתי את מה שאני מחפש: הרכב הוא יונדאי אקסנט 96 תיבת הסאב היא לא מי יודע מה גדולה רק 28 ליטר הבעיה שהמקום היחידי הנורמלי שבו יש לי אפשרות למקם את הסאב זה בקצה הצדדי ליד הפתח של תא המטען, אחשיוו כיוון הסאב יוכל להיות כלפי פנים הבגאג' מכיוון הצד הימני/שמאלי כיצד זה ישפיע לי אל הבאסים? והאם זה יכול לגרום נזק למנעול הרכב (בשל הקירבה) נ.ב-ראיתי הרבה התקנות של פיבר גלאס שהותקנו במקומות כאלה.
  16. גם רק למגבר זה לא ב100 ש"ח(לפחות לא מקצועי וגם עדין זהלא ממש סביר) רק מגבר התקנה מקצועית אמורה לעלות 300 שקל
  17. רק שתי רמות מעל? וגם בענין העוצמה הינפנטי 350 והפיוניר 400 לא כזה קריטי
  18. למה לדעתי יש לי את הידע הדרוש רק פה ושם(או שכבר לא) דברים קטנים שאני לא בטוח ב100% לגביהם באיזה נושא ספציפי אתה חושב שהידע שלי לא מספיק? למשל אולי תסבירלי איך אני טוען את הקבל? לא ראיתי באתחלה אבל שתדע ש100 שקל להתקנה מקצועית זה בכלל לא קרוב אולי 100 שקל להתקנה מקצועית של רדיו דיסק לא מערכת שלמה וחוץ מזה אני חושב שאני מסוגל וגם אני רוצה להתקדם בתחום כך שאם אני לא יתחיל לקדם את עצמי אז מי?
  19. טוב סבבה אבל איך אני אמור לדעת אם ומתי צריך להחליף אותם?
  20. אל הפיוזים עצמם לא כתוב כלום בכניסה במגבר כתוב ליד כל אחד 40A אבל באמת ניראלי שהם רק ספר עחשיו בבקשה תעזרו לי, איך לטעון את הקבל אם הנורה?
  21. ואלה לא ידעתי(עדין לא מותקן). אבל אני לא רואה דרך לפרק ולהרכיב את הנורה. BlackB וכן זה המגבר?
  22. המגבר הוא KICKER KX650.4 ובקשר לסמל מואר, לא ממש הבנתי תשאלה אבל אין.
  23. ואיך בידיוק אני עושה את זה (טעינת הקבל) והאם אני יצטרך לראות משהו אל הקבל(דיגיתלי)?
  24. נכון זה מנורה, השאלהב למה? ולשם ההוכחה אפילו חיברתי לה סוללה והיא נדלקה (אור ממש חלש)!
  25. נו אז להשתמש בהם או לא?
×
×
  • תוכן חדש...