שלום ראיתי בebay אחת של Sound Quest שפעם המליצו עליה כאן
היה באה אם הכול כבל4G פיוז 80 ,RCA שזור וכל השאר והיא עולה 25$ וכל היבוא שלה לארץ הוא 52$ כולל הכול דרך MUSTOP ובלי מכס כי זה פחות מ50$
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&tc=photo&item=7915067448&category=38636
מה אתם אומרים שווה לקנות את זה משם?(למשל ראיתי באתר בארץ ערכה של החברה הזאת של8G ב250 שקל שזה אותו המחיר?