שלום היתי היום אצל מתקין בקשר לכלוב שאני רוצה לבנות למגבר והסאב(הודעה אחרת)
קיצר הוא ראה תציוד שלי ואמר שזה יקר וחבל שאם תתקין לבד אתה יכול להרוס אותו(המתקין הוא ממש לא חפר והוא מקצועי ביותר) אחשיוו אני רוצה לעשות לעצמי בדק בית אם הידע שברשותי הוא מספיק לשם ההתקנה, אז כך אני אחשיוו יתאר את שלבי ההתקנה כמו שאני יודע ותגידו לי אם כן ואם לא תנסו להסביר לי איך כן:
התקנה:
1.קבל+ מהמצבר למגבר שדרכו(קרוב למצבר) אני מרכיב את הבית פיוז+הפיוז העברת הכבל מצד שמאל
2.כבל מינוס מהמגבר לשילדה של הרכב(קצר)
3.העברת RCA מה HU אחד מהיציאה הרגילה ועוד אחד מהיציאה של הסאב אלה למגבר מצד ימין של האוטו
4.העברת כבל הרימוט מהHU למגבר בצד שמאל של האוטו והעברת הבורר של הבאס מהמגבר לדש
5.העברת כבל לקומפוננט מהמגבר (יצאה לכל אחד) כבל שמאל מצד שמאל וימין מצד ימין של האוטו
6. חיבור הסאב בגישור שתי יציאות מהמגבר
כיוניםלה יודע הכול)
בכיוני המגבר יש לי שלושה כיונים GAIN, ועוד שנים שאני לא בטוח לגביהם אה וכל -over freq(hz שמחוג שלו נע בין 50 ל-200 ויש כפתור בצד שאפשר לבטל אותו
-וכיוון ה BASS BOOST (DB שנע בין 0-18
1.כיוון הGAIN כך: איפוסו, הפעלת המערכת על 3/4 עוצמה ולעלות את הGAIN באיטיות וברגש עד שמוזיקה מתחילה להישמע פחות טוב
2.והשאר זה כיונונים של הסאונד והחיתוכים מHU והבורר של הבאס שיוצה מהמגבר, כיונים אלו לא יכולים לשרוף משהו נכון?
טוב זהו תעזרו לי בענין הכיונונים המגבר הוא kicker kx650.4
אה ועוד משהו לא צינתי שיותקן גם כבל אני לא סגור בנושא ההתקנה שלו כי אמרו פה פעם בפורום שצריך לעשות לו מין אתחול כזה אם איז פיוז תסבירו לי על זה ואיך אני מתקין אותו?
תמונות של הכיונים והחיבורים במגבר אני יעלה יותר מאוחר(צריך להטעין תסוללות של הדיגיתלית)