Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. למה הקישור לא עובד
  2. טוב אחשיוו ראיתי באתר החברה של המגבר שאני רוצה ליקנות(KICKER KX650.4) שיש הבדל ניקר אם המגבר מקבל 12V או 14V אז אם מישהו יודע או יכול להגיד לי איך לבדוק אני ישמח האוטו הוא יונדאי אקסנט(LS) שנת 96
  3. שתתקין תגיד איך הם אני גם רוצה ואני רוצה לדעת אם הם חזקים
  4. פשוט לפני כמה שעות ראיתי בידיוק כזאת גולף אם פנסים שקופים והערכת שהי לה הפציצה את כול השכונה
  5. תגיד אתה מבאר-שבע נכון?ואם כן אז אני רוצה לדעת איפה עשיתה את ההתקנה? אופס טעות שלי ההודעה הכפולה
  6. בארה"ב הכי משתלם ליקנות דברים מהתחום ואם תעשה חיפוש קטן בEBAY תימצא הרבה מציאות רק שתצטרך שיהיה לאיפה לשלוח תמוצר
  7. זה אתר דרך EBAY? אני מצאתי באתר דרך EBAY את המכשיר ב210$ אם משלוח מה אתם אומרים שווה ליקנות דרך EBAY(האתר נחשב לטוב וקיבל פרס מכירות של EBAY)?
  8. זה בודקים אחרי התקנת המערכת אם יש נפילות מתח אז זה אומר שצריך לשים לפי מה שאני מבין המערכת שלך מותקנת כבר ואם לא צינת שיש נפילות מתח אז לא צריך ובקשר לנוסחה הזו זה 1000 וואט אוRMS
  9. תבין ה6*9 לא ממש חשובים לי אני צריך רק בשביל שיהיה קצת צליל מאחורה שאר המערכת תעשה 90% מהעבודה גם אם יהיו רמקולים מעפנים מאחורה ומה לגבי Pioneer TSA6970
  10. לשדרג מנוע הגזמתה סך הכול 80 ק"ג
  11. אחי אם אתה יכול להגיד לי בכמה הבאתה תמכשיר למה אני גם נוסע עוד שבוע לארה"ב ומתכון להביא את אותו מכשיר בדיוק
  12. בצער רב אני מכריז אל פטירת ה6*9 הישנים שלי(סתם מעפנים) אז קיצר הם הלכו לעולמם ואחשיוו אני נאלץ לקנות גם 6*9 אני לא רוצה להשקיה בהם כי אני מביא אחשיוו מגבר סאב קומפוננט וHU על רמה אז ה6*9 לא חשובים לי אני רק צריך שיהיו שם אז התקציב הוא 280 וחשבתי על: Pioneer TSA6960 אז אם יש לכם הצעות בכיף
  13. UOTE] tal - שמעתי סאב של 305C בתוך האצבק, עם 350 וואט ובאמת שלא היה נעים לשבת באוטו אני חושב שדמיינת כשחשבת על שלושה כאלה, אפילו 2 כאלה עם עוצמה כזאת זה מטורף אם ככה שוב מה זה לשבת באוטו שיש בו את מה שיש בתמונה שלי בצד(ויש באמת אוטו כזה) יש שם בערך 23 סאבים!!!!!!!!!!! :evil:
  14. בשביל הסאבים האלה אתה בכלל לא צריך תיבה הם גרסת פרי איר (לפי הF הגירסה של הC זה אם תיבה)
  15. לא אמרתי שזה המחיר בארץ mister audio אמר שהמחיר יהיה כפול מזה שבחול אז עשיתי ילפי מה שהוא אמר וככה זה יצה השיטה הזאתי לא תמיד מדויקת אז אל תפתח ציפיות
  16. אז סתכל בEBAY שזה גם אתר כזה להשואת מחירים
  17. איך 2000? המחיר בארה"ב הוא בהגזמה 150$ יוצא ערך 650 שקל 650*2=1300
  18. שאלה: מה זה הורנים?
  19. תגיד כמה עלה הספרי והאם חייב אותו הוא "שרק אם יש כסף"
  20. אבל אם אתה מכיר אותו טוב אולי הוא ימכור לך במחירי במחיר שהוא קונה אותם
  21. טוב אחשיוו שאני חושב אל זה בעצם כל המזודות לוקחים בעגלה אחת אז זה לא ממש משנה קיצר אני יראה קבר אל תדאגו לי
  22. טוב אם אתה אומר.... אבל גם ככה אני יזין לו רק 325 RMS אז זה לא כלכך משנה אבל תודה לכולם
  23. תודה אחי אבל איך הנתונים הרשמים שלו הם 350RMS
  24. סבבה הבנתי תודה לכולם אבל עדין לא הבנתי למה שללתם את הסאב 10 איץ של קאפה והמלצתם אל ה12 איץ שהרי ההספק שלהם הוא אותו דבר(350RMS)?
  25. בסדר איל צודק רק שאלה אחת הדברים שניכנסים במסגרת התקציב של ה200$ לבנאדם אני צריך להצהיר אל הדברים שהבאתי או של צריך אה והאם הדברים שקונים בדיוטי(סיגריות,בשמים) נכללים בתוך ה200$
×
×
  • תוכן חדש...