UOTE]
tal - שמעתי סאב של 305C בתוך האצבק, עם 350 וואט
ובאמת שלא היה נעים לשבת באוטו
אני חושב שדמיינת כשחשבת על שלושה כאלה, אפילו 2 כאלה עם עוצמה כזאת זה מטורף
אם ככה שוב מה זה לשבת באוטו שיש בו את מה שיש בתמונה שלי בצד(ויש באמת אוטו כזה)
יש שם בערך 23 סאבים!!!!!!!!!!!
:evil: