Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. למשל בטבלה שמתן הראה כתוב אפיוז 80 זה לכבל של 3G ולפי ההוראות יצרן של המגבר שלי זה לשים פיוז 80 בכבל 4G
  2. מיקמיק אני התכונתי למה שEXTAZA אמר שזה ביבוז גם להתקין מערכת קולנוע ביתי ברכב(רכיבים של רכב) זה דבר שכן קים אבל בקשר למה שmc_pinky הציע זה באמת ביזבוז
  3. איזה חיווט זה אם אפשר לדעת בבקשה?
  4. דווקה זה לא ביזבוז וזה כן קים
  5. טוב בסדר אני רק רציתי לראות מה עושים בדרך כלל (אצלי עדין אין את זה ואני מחכה לבואו בקרוב מאוד)
  6. טוב סבבה כמו שאמרתי זאת שאלה מטומטמת רק רציתי לראות מה אנשים עושים
  7. לא אני התכונתי מפני גניבות הרי לוקחים את הפאנל בשביל שלא יגנבו אותו במידה ופורצים אז מה אם השלט?
  8. יש לי שאלה קצת מפגרת אבל במערכות הנורמליות(לא כמו הAIWA הזמני שלי) יש שלט אחשיוו שיוצאים מהאוטו אז לוקחים תפאנל מה עושים אם השלט?
  9. פוקו מה אם יום שישי הזה אה? יש מצב?
  10. הוא ביקש 6X4 מה הקשר בכלל לרמקול 6.5
  11. רגע אז מה עדיף שמגבר והסאב ישלפו תוך שני שניות או שלא יהיה אפשר בכלל חלק גדול מהבעיה שלי אחשיוו שלא בניתי אל זה, זה שבביטוח אני יכול לבטח רק 3000 שקל וזה מספיק רק לHU והקומפוננט מענין מה תגיד אחרי שיפרצו לך לאוטו ותוך שתי שניות יגנבו לך ציוד יקר ולא יהיה לך דרך להחזיר את כספך/ציוד בחזרה אין מה לעשות זו הארץ בה אנו חיים אם אפשר לחזור לנושא המקורי בבקשה!!!
  12. שלום אני מבוטח בביטוח מקיף ואני רוצה לבטח את המערכת שלי ב6500 שקל אך בגלל שאני(אבא שלי) מבוטח בתור עובד מדינה אני יכול לבטח רק עד 3000 כאשר 1200 זה חינם ואל השאר אני משלם 14% ובעת גניבה ההחזר הוא או 350 או 15% הגבוה מבין השנים אחשיוו זה באמת תקע אותי כי בניתי אל ביטוח של הכל אז אם יש לכם הצעות איך לקמבן משהו אני ישמח?
  13. אתה לא מבין בגלל ה"בניה" שאני רוצה לעשות אני חייב לקבוע את מיקום הסאב לפני התקנת המערכת
  14. המערכת שלי מוערכת בסביבות ה10K (מחירי הארץ) אחשיוו חוץ מהבנייה אני רציתי לבטח את כל המערכת ויש לי בעיה אם זה(תרד נוסף) האזור שלי דורש את האמצאים האלו אז השאלה שלי אם 500 שקל שווים עבודה כזו?
  15. מה טלפון זה באי מיל blackmazdaF-ניראלי שגם אני ישתכנתי אבל אני לא יכול להחליט לאחר ההתקנה אז מה אתה אומר כדאי לשים כמו שאמרתי באתחלה בצד ימין או שמאל?
  16. טוב הלכתי לאיזשהוו מסגר שעובד אל רכבים ועל התקנה כמו שרציתי בערך(למגבר ולסאב בנפרד כל אחד בצד אחר של הבגאג' כאשר הברזלים יהיו מרותכים ךפח לחלק התחתון של הבגאג') הוא אמר שהוא יעשה את זה דו שכבתי או משהו כאשר בבגאג' זה יהיה מחוזק בהלחמה ומתחת לבגאג' בבורג מיוחד הוא רצה אל הכול 500 שקל מה אתם אומרים שווה?
  17. טוב הלכתי לאיזשהוו מסגר שעובד אל רכבים ועל התקנה כמו שרציתי בערך(למגבר ולסאב בנפרד כל אחד בצד אחר של הבגאג') הוא אמר שהוא יעשה את זה דו שכבתי או משהו כאשר בבגאג' זה יהיה מחוזק בהלחמה ומתחת לבגאג' בבורג מיוחד הוא רצה אל הכול 500 שקל מה אתם אומרים שווה?
  18. טוב זה מה שהתמיכה הטכנית של ינפנטי אמרו: Good afternoon and thank you for your inquiry. I can understand the concern regarding your installation, but, this is not as much as a concern as you think. Since bass is omni-directional (travels in all directions), where you place the subwoofer in this vehicle is not all that important. You do not need to worry about balancing the subwoofer, if placing in the rear corner of your vehicle. To be honest with you, if you are concerned with interior space and placement, I would suggest that you contact your local mobile audio installer, as they can probably provide you with some plans for your Hyundai. מה אתם אומרים?
  19. ביאסתם רצח רבק הגשם הזה
  20. נו ומה אם הינפנטי יש עוד מישהו?
  21. הם כיסו את הממברנות של הסאבים לגמרה זה לא מפריע?
  22. אתה יכול לקנות אותם ממקום יותר נורמאלי ב270-300 שקל תחפש בZAP
  23. מישהו מגיע אם סאב אינפנטי קאפה 12.1
  24. אם היא מארה"ב אולי שתקנה לך אותו שם
×
×
  • תוכן חדש...