Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. כפי שאתם יודעים לפני כשבועים התקנתי את המערכת שלי והיא הוסרה לאחר המפגש בגלל שלא היה ביטוח ועד שאני יברר מה אם הביטוח עכשיו יש בעיה אנני(האוטו של אבא שלי) מבוטחים בביטוח של עובדי מדינה כך שהביטוח(כולל המקיף) יוצא רק כ3800 שקל עד עכשיו אנחנו הינו מבוטחים בחברה שהסכימה לבטח את המערכת לא בסכום גבוה ומספיק אבל סביר. מה שקורה שמשנה הבאה (עוד שבוע) הביטוח מתפצל לשתי חברות לפי סוג הרכב אנחנו עברנו לחברה אחרת(שירביט) ומה שקורה אצלם זה ככה: הפ לא יכולים לבטח שום תוספת של מערכת חוץ מרדיו עד שווי 1500 שזה כלול.וגם הקטע המסריח הוא שבביטוח של הרדיו הכלול לא מחזירים החזר כספי אלה רדיו "בשווי 1500 שקל" והם אומרים שלא צריך להצהיר אל הרדיו שיש לי באוטו ולך תדע איזה רדיו ידחפו לי. עכשיוו אם אני יבטח רק תמקיף בחברה אחרת הביטוח יתיקר לי בכ-1600 שקלים מה שלא ממש ניראלי ואם אין לי ביטוח אז אין מצב שאני ישאר אם המערכת וכנראה ימכור אותה.(עבדה באוטו כולה יומים) אז מה אתם מציאים לי לעשות? והאם אתם מכירים איזה חברה שיכולה לבטח לי רק את פרטי המערכת בלי לבטח אצלם תרכב עצמו(כמו אנשים שמבטחים פרטי יוקרה)?
  2. חבל שלא באתי רציתי אבל מחר יש לי מבחן יש מצב אני יבוא שבוע הבא יהיו הרצהות(בבקשה)
  3. מצטער אנשים פשוט לא היה לי זמן לקרוא את הכתבה באוטוסאונד שיהיה לי אני יקרה ואני ישאל אם יהיו שאלות רק משהו אחד מיקמיק את הנתון אל 400 מיקרופארד מאיזה טבלה/עמודה לקחתה?
  4. טוב אני לא ממש מבין את הטבלה בקישור של איל אז נניח אני רוצה לחתוך תדרים מתחת ל100 מה אני צריך? וכיצד לבצע תחיתוך?
  5. אה בואנה תרגיע זה שלי יגנב לא באמת הוא שלי וכן הוא היה "זרוק" בבגאג' כי שום ההתקנה עוד לא גמורה
  6. אבל עדין לא עניתם לי איך לעשות זאת ובאיזה תדר כדאי להישתמש כדי לחתוך את הבאס?
  7. כן זכון זה אני ולא ניראלי שחסר לי באס התיבה לא קטנה היא לפי הגדרות יצרן רק אני צריך לחתוך את האחורים מהבס כי הם הורסים תצליל הם לא מחוברים למגבר ובHU שלי(ALPINE CDA-9827) אני לא יודע איך אני יחול לחתוך רק את האחורים ולא ניראלי שיש לי כזאת אפשרות גם אה והרמקולים הם פיוניר 240W הכחולים 3WAY אז שמישהו יסביר לי בבקשה בצורה מפורטת אל החיתוך
  8. אני היתי אם האקסנט הלבנה אני רוצה להוריד תבאס מב6X9 אז על איז תדר אני צריך ומה אומרים שם המספרים -איפה איפשר לקנות? -ואיך לעשות את החיתוך? תודה.
  9. אני לא יודע בידיוק אם זה אם נגדים אבל קיצר שמישהו בבקשה יסביר לי בצורה מפורטת
  10. לאחר המפגש היום החלתי סופית לחתוך את הבאס באחורים הבנתי שעושים את זה אם נגדים וכו' אז בבקשה שמישהו יסביר לי איך עושים זאת בצורה מפורטת ואיזה נגד אני צריך?
  11. היה מפגש חמוד רצח למרות שבאתחלה התבלבלתי קצת והגעתי למפגש אחר של מכונים לי איצטדיון האתלטיקה שצמוד לאיצטדיון רמת גן, לא הבנתי באתחלה איפה כל המכוניות אם האודיו אז גם איחרתי קצת אבל היה סבבה רצח קבלתי כמה הצעות לשיפורים בקשר לאחורים ותמונות אני גם יעלה עוד מאט
  12. מישהו יודע מתי המפגש יגמר?
  13. סאב=LPF קומפוננט 2 WAY=זהHPF קומפוננט 3WAY=זה פול רינג' נקודה
  14. אולי שמישהו שמכיר תדרכים גם יתן לי את מספרו בבקשה mdma מאיפה אתה בה?
  15. שלום מישהו יודע כמה ק"מ יונדאי אקסנט שנת 96 (LS 1500 ידני) אוכלת לליטר? האם המצב משתנה במשך השנים?
  16. עד לאיפה נגיע
  17. גם אני יביא מצלמה אבל רק 128MB אבל עדין 137 תמונות
  18. זו אכן יכולה להיות הבעיה או כבלי RCA רופפים או חיבורים רופפים או חיבורים שנוגהים בשילדת הרכב
  19. אם כולנו ניקנה אולי נעשה התקנה עצמית משוטפת
  20. גם אני בפנים תלוי במחיר ומה אני יכול לעשות אם המנעול של הבגאג' עושה רעשים?
  21. אין לי ממש אבל מה זה באמת פוליארטן
  22. טוב גמרתי להתקין ולכוון הכול לפני כמה שעות ואני מאוד מרוצה הבעיה באמת היתה במיד הימיני שבכלל לא היה מחובר ואחשיוו הכל מצוין חוץ מזה שיש רעשי פח בעיקר בדלת השמאלית ובמנעול הבגאג'/לוחית רישוי מה אתם מציעים לעשות? אין לי כסף לאיטום אז חשבתי בינתים אל הספרי הזה של דינמיט מישהו יודע כמה הוא עולה והאם הוא באמת יעזור?
  23. אני כנראה בה ביחד אם המערכת החדשה(סוף סוף)
  24. טוב בדקתי והמיד השמאלי בכלל לא היה מחובר אני גם חושב שבגלל זה המגבר נכנס לפרוטקשן עדין לא חיברתי מחדש אלה רק היסתכלתי אבל אני עוד מאט ילך להרכיב
  25. בגין נמוך הכול עובד(אין ממשקול מהקומפוננט טיפה) הבעיה היא הבעיה היא שאני מעלה את הגין של הקומפוננט המגבר נכנס לפרוטקשו אני חושב שזה בגלל שהמיד השמאלי לא עובד לא? והסאב דוקה כן עובד אם גין פתוח.
×
×
  • תוכן חדש...