Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. בואנה איל באמת שיחקתה אותהאני רק מתאר מה המערכת הזאתה יכולה לעשות ובא לי לג**ר רק תשמור אליה טוב טוב זה דבר פשוט זה
  2. גם אם תחבר את הסאב למגבר הזה זה לא יעזור בהרבה הוא לא מספיק חזק בישבילו
  3. הקפצה!!! חברה אני מזכיר המגבר עבד רק יומים!!!
  4. אם תוסיף עוד 30-40$ תוכל לקנות דרך EBAY סאב של אינפנטי קפה פרפקט 12.1 סאב איכותי ביותר מאוד מדויק ויכול לקבל עד 350RMS
  5. הרכיבים הבאים, יובאו אישית מארה"ב לפני כמה חודשים ואני מוכר אותם בגלל בעיות של ביטוח ועוד... הרכיבים חדשים ביותר ועבדו רק יומים. מגבר KICKER KX 650.4 במחיר של 2200ש"ח. זהו מגבר איכותי 4 יציאות ביותר בעל הספק גבוה של 4X120RMS או 2 גישורים של 2X325 RMS יכול להפעיל בכבוד שתי זוגות קומפננטים איכותים, זוג אחד וסאב בסביבות 300-400 RMS או שני סאבים כאלה. http://www.cardomain.com/item/KIC04KX6504 אני אלעד פלאפון:0525-598-578.
  6. אין טעם לשים מאחורה גם זוג 6X9 וגם זוג קומפוננט אם כבר אתה כלכך רוצה תעביר לשם רק תקומפוננט ולדעתי גם את זה לא צריך מאחורה
  7. יונדאי אקסנט 96 לגלגלים ולהגה יש נפש משלהם לפעמים הם חוטפים קריזה ומתחילים להשתולל קרה לי כמה פעמים שסתם עשיתי פניה רגילה במהירות רגילה ופתאום תת היגוי האוטו מחליק לכיונים שונים ההגה לא מתקשר לגלגלים רק מזל שזה לא ככה תמיד אלה רק לפעמים שההגה והגלגלים רבים אחד אם השני
  8. הדבר הכיי טוב לדעתי זה ביטוח שמירה על פרופיל נמוך בלי פוזה והצנעה של המערכת מבחינה ויזואלית תחשוב על זה שגם אם תכי למגבר שלך מבצר ואני לא יודע מה יבוא הגנב יהרוס לך חצי אוטו יוותר אבל למחרת יבוא וירים לך את כל האוטו
  9. תבדוק תאפשרות ליקנות מEBAY תמגבר KICKER KX 650.4
  10. אתה מביא תמגבר בעצמך או במשלוח כי אז צריך לשלם משלוח ומכס וזה קצת מיקר תעסק
  11. מה התקציב?יש מגברים במאות שקלים ויש בעשרות אלפי שקלים
  12. יאלה חברים המגבר והומפוננט עדין בסטוק ועל המחירים עוד אפשר לדבר אלו רכיבים מהרמות הגבוהות באמת וחבל לפספס תהיזדמנות
  13. המחיר שנתת הוא לשני סטים של אותה חברה או אחד?
  14. טוב הסאב נמכר המגבר והקומפננט עדין למכירה והמחירים גמישים
  15. FNQשל רוקפורד אצלי באותו מחיר סתכל בקניה מכירה
  16. הקבל והחיווט נמכרו המגבר, הסאב, והקומפוננט עדין למכירה
  17. כדי להיות בטוח שזהלא הרמקולים תנסה לחבר אותם אצל חבר או מישהו
  18. רמקולים לא מוצאים אלה מקבלים
  19. sound fx בפ"ת מקום מעולה
  20. כמו שאמרתי את הרכיבים הבאים, הם יובאו אישית מארה"ב לפני כמה חודשים ואני מוכר אותם בגלל בעיות של ביטוח ועוד... הרכיבים חדשים ביותר ועבדו רק יומים הרכיבים הם: מגבר KICKER KX 650.4 במחיר של 2400 ש"ח. http://www.cardomain.com/item/KIC04KX6504 סט קומפוננט רוקפרד FNQ3614 (6.5) בחנות עולה בין 2300 ל2500 ואני מוכר ב1600ש"ח בגלל שמיד אחד בטעות נפל לי אך הנזק הוא רק סדק במסגרת החיצונית איפה שהמקום לבורג ואים שום השפעה לרעה אל איכות המיד וטיבו. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=32819&item=5755155333&rd=1&ssPageName=WDVW סאב של אינפנטי קאפה פרפקט 12.1 +תיבה לפי הגדרות יצרן 1500 ש"ח. http://www.cardomain.com/item/INFPERFECT121 קבל pyramid 1F דיגיטלי ב400 ש"ח. סט חיווט של prosonic מקצועי ביותר 4 GAUGE ניקנה בארץ ב400 שקל אם כבל RCA נוסף והרכב ברכב יונדאי אקסנט ויכול להתאים לכל סוגי הרכבים אני נוכר ב200 שקל פלאפון: 052-5598578 אלעד
  21. אני יגיע גם אם לא יהיה איזה משהו בלתי צפוי(בכל זאת חודשים וחצי) ככל הנראה סתם בלי מערכת מיוחדת אלה אם יקרה משהו בלתי צפוי.
  22. זה הנורה שמאירה תלוח שעונים בדוק. היא מאירה בצהוב ושהסתכלתי טוב יותר אז הבנתי שהכחול שעוטף אותה הוא כחול שקוף אשר לא משנה את הצבע.
×
×
  • תוכן חדש...