שלום אני רוצה לתכנן את ההתקה שלי שתיהיה כמה שיותר צנועה מוסתרת וכנגד גניבות(למרות שאין יותר מידי מה לעשות) המגבר הוא JBL GTO 4000,
מה שחשבתי זה להתקין אותו כפי שרואים בתמונה אם פלטת עץ שתחובר מאחורי המושבים מתחת לריפוד השחור ועל הפח של המושבים עליה ישאר הריפוד המקורי של האוטו ועל הפלטה והריפוד להתקין את המגבר, בשלב שני רצית להוסיף מעין מסגרת שתחובר לפלטה הראשונה ותכסה כ3 ס"מ מהקצוות של המגבר
עכשיו אני לא בטוח אם זה כזה יוסיף(השלב השני) אז חשוב לי לדעת מה אתם אומרים אולי יש לכם רעיונות אחרים?
ואם איזה ברגים לחבר הכל בין הפלטה לפח של המושב שהוא די דק, ובין המגבר לפלטה?