Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. ברור לך שHU זה לא החלק הכי חשוב במערכת ויש עוד הרבה דברים אחרים שיותר חשובים ושבאמת ישפיעו על הסאונד כמו רמקולים סאב מגבר וכו'... או שאת אלה יש לו כבר תפרט יותר...
  2. שלום אני רוצה לתכנן את ההתקה שלי שתיהיה כמה שיותר צנועה מוסתרת וכנגד גניבות(למרות שאין יותר מידי מה לעשות) המגבר הוא JBL GTO 4000, מה שחשבתי זה להתקין אותו כפי שרואים בתמונה אם פלטת עץ שתחובר מאחורי המושבים מתחת לריפוד השחור ועל הפח של המושבים עליה ישאר הריפוד המקורי של האוטו ועל הפלטה והריפוד להתקין את המגבר, בשלב שני רצית להוסיף מעין מסגרת שתחובר לפלטה הראשונה ותכסה כ3 ס"מ מהקצוות של המגבר עכשיו אני לא בטוח אם זה כזה יוסיף(השלב השני) אז חשוב לי לדעת מה אתם אומרים אולי יש לכם רעיונות אחרים? ואם איזה ברגים לחבר הכל בין הפלטה לפח של המושב שהוא די דק, ובין המגבר לפלטה?
  3. בכיף היתי לוקח את האינפינטי היה לי פעם שהוע עבד על מגבר של קיקר וקיבל הספק באמת חזק אבל בכל מקרה אין לי כרגע תקציב בשבילו... עכשיו אם אני מחבר לו סאב של שני סלילים?
  4. תודה רבה ידידי עזרתה לי מאוד אבא שלי אמור להביא אותו יותר מאוחר ואז ניראה כבר מה האוטו שווה...
  5. אז אם ככה איזה סוג של סאב אני יכול להפעיל איתו מבחינת סלילים והתנגדויות?
  6. אני כרגע לא רוצה המלצות לסאבים ספציפית אלה אל איזה סוג של סאב מבחינת סלילים והתנגדויות...? ומאיפה אתה בטוח שהוא לא יורד ל2 אום?
  7. שלום אני כרגע רק רוצה לדעת איזה סוג של סאב מבחינת התנגדויות ומס' סלילים יתאים לי למגבר JBL GTO4000 כאשר ההספק שלו בגישור זה 150RMS עכשיו הבעיה גם שאני לא יודע אם זה ב4 אום או ב2 אום ואם הוא יכול לרדתת בכלל ל2 אום? אז תגידו לי מה אני יכול להתאים למגבר(בגישור אחד)?
  8. שלום אבא שלי רוצה ליקנות מונדיאו שנת 95 1800 אוטמט( ) מחבר רכב שטול ונשמק בקפדנות יתר... רציתי לברר כמה שיותר פרטים על הרכב(עשיתי חיפוש ולא מצאתי את ה שאני מחפש) כ"ס? משקל? אבזור? ומאנשים בעלי ניסיון על הרכב: אמינות? אופי התנהגות והנעה מנהיגה? צריכת דלק? ובקיצור כל מה שאתם יכולים לספר לי עליה לפני שאבא שלי קונה...תודה!
  9. לא ממש הבנתי למה התכונתה אתה יכול להסביר שוב בבקשה?מה זה טרנפורט?
  10. יהיה לך קשה למצוא אבל יש גם את ה306 S16 עם מנוע 2000 וכ163 כ"ס כפי שאני זוכר...
  11. אנטיזחן

    חדשות רכב.

    כל כך הרבה כוח והנעה אחורית המכונית פשוט תתרומם לא?
  12. ולגבי היונדאים אף אחד לא יודע...?
  13. ועוד משהו וסליחה שאני משגע אותכם מישהו יודע משהו בקשר לכמות הסוסים ביונדאי אקסנט 1.5 ידני שנת 96 ויונדאי לנטרה 1.6 ידני שנת 96?
  14. או קי ומה לגבי הדגמים של הפיג'ו?
  15. טוב סבבה תודה ועוד משהו האם מישהו יכול לעשות לי את אותו הסדר אם הפיג'ו 306 שנים 97-00?
  16. כן ניראלי באמת שזה רק לקלאסיק
  17. מממ ה1400 16-V הזאת מאוד מענינית וזה 1400 אז הצריכת דלק שלה גם לא אמורה להיות גדולה אה ואין גרסת 100 כ"ס ל1600?
  18. תודה אבל אין שם תשנתונים ***תשנתונים = נשנושים *** שחיפשתי...
  19. שלום ניכנסתי לקצת בלאגן בין הדגמים השונים של הפולו בין השנים 96-98, אני יודע שיש 1600 ו1400 ו1400-16V עכשיו אם יש עוד תגידו ובבקשה אם אתם יודעים מה ההספקי כ"ס של כל אחת מהם איזה תוספות מיוחדות יש לכל דגם ואיזה מהם הוא הקופה?
  20. סאב?איזה סאב? דובר פה על מגבר ואם יש לך תחוברת אני ישמח מאוד אם תשלח לי...
  21. אני מנסה לחפש את החוברת של המכשיר באינטרנט אבל באתר של JBL יש הרבה בעיות אין שם גם שום אימל לשלוח הודעה אז רציתי לדעת אם למישהו יש את החוברת?יודע מאיפה להשיג? או שאם מישהו יודע מי היבואן הרישמי של JBL שיגיד?
  22. אוקי אבל השאלה שלי היא האם הוא יספיק להרים סאב סביר בגישור של שני ערוצים
  23. שלום אני יכול ליקנות את המגבר שצוין בכותרת וניתן ליראות אותו בקישור הבא: http://www.fasteronline.co.uk/JBL-gto4000-channel-600w-amplifier-p-598.html במחיר של 650+הכבלים שלו הוא עבד כשנה-שנה וחצי מה שאני מחפש זה מגבר לא יותר מידי חז שיחזיק לי לפחות בינתים קומפננט 75RMS של מאגנט ובעתיד סאב אני מעדיף איכות על עוצמה והשאלה היא האם בעתיד הוא יספיק לסאב אם הספק של 150RMS בגישור?
  24. יש מס' גרסאות לאינפנטי והוא יכוטל לפעול ב2 אום עם 300RMS מצוין
  25. יש לך גם את אינפינטי קאפה פרפקט שהוא גם במחיר הזה והוא סאב SQ איכותי מאוד
×
×
  • תוכן חדש...