Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. mormaish אני רואה שגם אתה מחזיק באינפינטי האם יהיה אפשר לשמוע אותו אצלך ושוב האם יש מישהו שמגיע אם SHIBA?
  2. shalevho זה לא המספר של היבואן הראשי יש למישהו עוד מס'? ובבקשה תעזרו לי להחליט בקשר לשאר הנוסעים מגבר/סאב וכו'...?
  3. תודה אחי! מה בקשר לשאר השאלות?
  4. AudioRider אני רואה שיש לך את הסאב של אינפינטי אם תבוא נוכל לשמוע אותו אצלך? ואם עוש מישהו מגיע אם אותו סאב או סאב SHIBA שיגיד בבקשה.
  5. נו חברים בבקשה תעזרו לי אני כבר משתגע מה אתם אומרים על המגבר שני ערוצים של הJBL? מה אתם אומרים שוב על השיבה במקרה שאני יביא לו הגבר ממונו של 450RMS בערך האם זה יספק את הדרישות או שעדיף ללכת על האינפינטי קאפה פרפקט או שיש לכם משהו אחר להציע? ואיך השיבה יפעל בתיבה אטומה של 45 ליטר יש מישהו שמוכר אותו אם תיבה שהוא בנה? והאם מישהו מגיע למיפגש בשבת אם אחד מהסאבים הנ"ל...? אה ועוד משהו האם למישהו יש תמספר טלפון של היבואן של FOCAL?
  6. מישהו מגיע אם סאב של ADIRE AUDIO SHIBA או IFINITY KAPA PERFECT בבקשה שמישהו יגיע איתם אני חיב להחליט...
  7. הקפצה... יאלה אנשים מגבר איכותי וחזק מאוד במצב חדש ועל המחיר כבר נסתדר מי שרציני.
  8. אם אתה אומר שבכלל לא שומעים את הסאב אז יכול להיות שאתה מתבלבל וזה הכפתור לשליתה על עוצמת הסאב דבר שני אם אתה רוצה אני מוכר מגבר 4 ערוצים של היפוניקס דבר איתי בפרטי.
  9. טוב אז על איזה סאבים אתם עוד ממליצים ומה אתם אומרים על המגבר JBL שצינתי בהודעה הקודמת?
  10. נו מה אתם אומרים על הSHIVA? על איזה עוד סאבים אתם ממליצים שיתנו לי גם עוצמה וגם דיוק באותו אזור מחירים? ומה אתם אומרים על מגבר JBL 180.2 מיד שניה נותן 90RMS לערוץ ב700 שקל?
  11. אם אפשר להידחף כמה אמור לעלות קרוס אקטיבי סביר עד טוב?
  12. רגע אני לא הבנתי כל כך אתה אומר שההספק שהוא יכול לקבל משתנה לפי התיבה? ואתה אומר אומר שהוא 325RMS אבל זה ההספק של כל סליל אז זה יוצא 650RMS לא?
  13. טוב אני לויודע עכשיו אני ממש מבולבל גם על פי היבואן, תרדים קודמים פה בפורום, תרדים מפורמים בח"ול הסאב הוא 600RMS!!! איך אני יכול להיות בטוח בוודאות כמה RMS הוא ומאיפה אתם מביאים את הנתונים האלו?
  14. הסאב המדובר הוא 350RMS
  15. אוקי אבל השאלה שלי זה האם שווה להשקיע עוד איזה 500 שקל שאין לי ממש בישביל זה עכשיו ומה בקשר למערכת החשמל מה לעשות?
  16. גם לשני מסדרת הTITAN יש את אותם האופציות שהזכרתם
  17. שניה לא צינתי שאת המגבר קראנץ' הזה אני קונה ב450 שקל אתם בטוחים שלא כדאי לי ללכת עליו ושכדאי לי לחכות הוא מוצהר 100RMS נניח זה לא אמיתי ווהספק הוא 90 זה גם בסדר לא? ובבקשה תעזרו לי להחליט אני חיב תשובה בזמן הקרוב.
  18. כן אתה צודק רק הבעיה היא שלהביא מונבלוק כזה זה עוד כ500 שקל האם זה שווה? ומה אתם אומרים שוב על הקראנץ'?
  19. הדור שאותו אני מתכנן ליקנות זה הדור ה3 וגם על פי היבואן מדובר על שני סלילים של 8 אום כאשר כל סליל הוא 325RMS מה שביחד יוצר 650RMS וגם מסקירה מהירה של הפורמים בחול גם שם מדברים על הסאב הזה כסאב של 650RMS. ובבקשה מה אם שאר השאלות בעיקר חשוב לי חוות דעת "מהירה" על המגבר של קראנץ' עד מחר בצהרים בבקשה...
  20. שלום אני מוכר מגבר של Hifonics TXI-4406 מסדרת TITAN זהו מגבר חזק אמין ואיכותי ביותר מבית אמריקאי עבד אצלי כשלושה חודשים בצורה מצויונת ללא תקלות וללא התחממויות באם אם האריזה המקורית +החוברת+כפתור לעוצמת הבאס מתא הנהג ההספקים הם: 4 x 55 Watts RMS @ 4 Ohm 4 x 110 Watts RMS @ 2 Ohm 2 x 220 Watts RMS @ 4 Ohm כולל קרוס אובר מלא ובמצב חדש!!! קישור למפרט: http://www.ikesound.com/product-product_id/4350 והמחיר הוא 1150 ש"ח גמיש טיפה לרצינים. והטלפון שלי זה 054-2169789.
  21. כל סליל שלו זה 325 RMS שזה יוצא 650
  22. שלום כרגע יש ברשותי HU של ALPINE CDA-9827 מגבר היפוניקס TITAN TXI 4406 קמפוננט דוטק וסאב FOCAL 27A מה שאני רוצה לעשות זה להחליף את הסאב בעיקר מכיוון שהוא חלש מידי ולא מספק אותי עכשיו מה שאני מחפש זה סאב SQ אבל עם עוצמה וחשבתי להביא את הסאב ADIRE AUDIO SHIBA שלפי הרבה ביקורות ממליצים עליו כסאב SQ משובך והוא 600rms ב1000 שקל ללא תיבה בקשר להגברה אני רוצה למכור את ההיפוניקס ולהביא מגבר שתי ערוצים לקומפוננט ועוד אחד לסאב, הבעיה היא שהסאב הזה מגיע רק בתצורה של שתי סלילים של 8 אום מה שאומר שאני יוכל להפעיל אותו ב4 אום או ב16 אום מה שלא רלונטי אז יוצא שאני צריך מונבלוק או מגבר שתי ערוצים חזק את המגברים אני הולך לקנות יד שניה ובינתים מצאתי http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=115751 שני ערוצים שיתן לסאב 525RMS שזה מכובד מאוד לדעתי השאלה היא האם זהו מגבר איכותי שיעמוד בהצהרות שלו כמו כן חשובה לי גם האיכות!? ולהגברת הקומפוננט מצאתי בינתים את זה: http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=117912 ומה שחשוב לי שבעתיד הוא יוכל להחזיק לי סט ברמתו של ההיבריד האם המגבר הזה איכותי ואמין בהצהרותיו? שימו לב שמצוין שזהו מגבר מהסדרה הישנה של CRUNCH שלפי מה שהבנתי הסדרות הישנות שלהם הם האיכותית...? עכשיו האם אני יצטרך לחזק את מערכת החשמל ברכב? ואם כן אז האם שידרוג הBIG 3 יספיק? או שאני יצטרך להחליף/לשפץ את האלטרנטור, ביררתי במחסן חלפים בבאר שבע( בכר למי שמכיר) אל אלטרנטור 120Aהוא רוצה כ300 שקל והוא אמר שעבודה זה עוד 100-150 שקל(לא אצלו), האם אני יצטרך את זה? אה ועוד משהו אם יש פה מישהו שיש לו את הסאב הזה ADIRE AUDIO SHIBH או אינפינטי קאפה פרפקט שיגיד לי בבקשה אם יש מצב לשמוע את זה אצלו. **והרכב הוא פורד מונדיאו שנת 95. תודה.
  23. רגע אני רק להוסיף הערה(אני לא כל כך מבין בתחום) אתה כל הזמן אומר שאתה מדבר על הקבל בצורה תאורטית ובסיסית האחרים מדברים מתוך ניסיון מעשי אז יכול להיות שיש משהו גם בדבריך בצורה תאורטית אך גם בדברם בצד המעשי לא?
  24. אני יבוא בכיף וברצון רב... ולדעתי אפשר לבקש מצוות אוטופרט עזרה ולעשות הדרכה כדוגמת ההדרכה שהם עשו לפני כחודש על איטום יכול להיות שהם יעזרו קצת הם כבר קימו מס' הדרכות מהסוג הזה לחברי הפורום.
×
×
  • תוכן חדש...