שלום כרגע יש ברשותי HU של ALPINE CDA-9827
מגבר היפוניקס TITAN TXI 4406
קמפוננט דוטק
וסאב FOCAL 27A
מה שאני רוצה לעשות זה להחליף את הסאב בעיקר מכיוון שהוא חלש מידי ולא מספק אותי
עכשיו מה שאני מחפש זה סאב SQ אבל עם עוצמה וחשבתי להביא את הסאב ADIRE AUDIO SHIBA שלפי הרבה ביקורות ממליצים עליו כסאב SQ משובך והוא 600rms ב1000 שקל ללא תיבה
בקשר להגברה אני רוצה למכור את ההיפוניקס ולהביא מגבר שתי ערוצים לקומפוננט ועוד אחד לסאב, הבעיה היא שהסאב הזה מגיע רק בתצורה של שתי סלילים של 8 אום מה שאומר שאני יוכל להפעיל אותו ב4 אום או ב16 אום מה שלא רלונטי אז יוצא שאני צריך מונבלוק או מגבר שתי ערוצים חזק את המגברים אני הולך לקנות יד שניה ובינתים מצאתי http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=115751
שני ערוצים שיתן לסאב 525RMS שזה מכובד מאוד לדעתי השאלה היא האם זהו מגבר איכותי שיעמוד בהצהרות שלו כמו כן חשובה לי גם האיכות!?
ולהגברת הקומפוננט מצאתי בינתים את זה:
http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=117912
ומה שחשוב לי שבעתיד הוא יוכל להחזיק לי סט ברמתו של ההיבריד
האם המגבר הזה איכותי ואמין בהצהרותיו?
שימו לב שמצוין שזהו מגבר מהסדרה הישנה של CRUNCH שלפי מה שהבנתי הסדרות הישנות שלהם הם האיכותית...?
עכשיו האם אני יצטרך לחזק את מערכת החשמל ברכב? ואם כן אז האם שידרוג הBIG 3 יספיק?
או שאני יצטרך להחליף/לשפץ את האלטרנטור, ביררתי במחסן חלפים בבאר שבע( בכר למי שמכיר) אל אלטרנטור 120Aהוא רוצה כ300 שקל והוא אמר שעבודה זה עוד 100-150 שקל(לא אצלו), האם אני יצטרך את זה?
אה ועוד משהו אם יש פה מישהו שיש לו את הסאב הזה ADIRE AUDIO SHIBH או אינפינטי קאפה פרפקט שיגיד לי בבקשה אם יש מצב לשמוע את זה אצלו.
**והרכב הוא פורד מונדיאו שנת 95.
תודה.