Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. אכן הוא עובד גם אם דינאמיט. ושוב מקום מקצועי ביותר!!!
  2. תודה לך אחי איך אני יוכל לזהות אותך?
  3. יש מישהו שמגיע אם סאב SHIVA או אינפינטי שאני יוכל לשמוע אצלו את הסאב?
  4. כרגע המגברים לא מוגדרים זה כניראה יהיה או רוקפורד 500BD או 1000BD+מגבר שני ערוצים בין 75-100RMS מה אני יצטרך?
  5. שניה אם אני הולך להתקין מערכת אם סאב 600RMS +זוג קומפוננט 100RMS האם שידרוג רק של שלושלת הגדולים יספיק לי או שאני יהיה חיב לשפץ את האלטרנטור?
  6. שלום אני מחפש שלט למערכת של ALPINE דגם CDA-9827 למי שיש למכור שיפמה אלי ב: 054-2169789 או בהודעה פרטית אבל אם מחירים הגיונים.
  7. מה זה מצלמים אותי בלי שאני ידע אני רוצה זכויות(זה אם הצהוב והנרגילה)!!! סתם סרט יפה כן ירבו...
  8. אם אתה רוצה אני גם מתכנן להביא את הSHIVA ואפשר למצוא אותו רק אצל היבואן אם אתה רוצה אני יתן לך את המספר שלו בפרטי הבעיה היא שלפי מה שהבנתי הסאב בא רק בתצור של שני סלילים של 8 אום מה שמאלץ להפעיל אותו ב4 אום ולא ב2 וכך צריך מגבר חזק מאוד
  9. יש קשר בינו לבין הSHIVA?
  10. גיליתה את זה בידיוק מתי שאני ישבתי לשמוע אצלך באוטו חחחחחחחחחח והסאב הזה לא הרס רק את הכנף הוא הרס גם אותי סאב מדהים!
  11. אכן היה מפגש חמוד למרות הסאב שהלך לי לעולמו פתאום בלי שום קשר(FOCAL 27A) תודה לכל מי שניסה לעזור ובמיוחד לזה אם הנרגילה שהציל את היום וקיוויתי מאוד גם לשמוע סאבים של איפיניטי או SHIVA ולא מצאתי יש למישהו מושג איפה אני יכול למצוא ולשמוע? ותנו לי אתר נוח להעלות את התמונות(אין לי הרבה)
  12. חבל לא נורא יש עוד מישהו אם הסאבים שהזכרתי או מישהו שיודע איך או איפה אני יכול לישמוע אותם?
  13. הקישור שהבאתה לא עובד... תראה אם אתה יכול להעלות אותו שוב ואני כניראה יגיע מחר למיפגש
  14. מישהו מגיע אם סאב אינפיניטי/אדיר אודיו שיבה/FOCAL 33A?שנוכל לשמוע? ואם מישהו מגיע מאזור הדרום ואפשר להצטרף אליו בבקשה שישלח לי הודעה פרטית? ושוב מי שרוצה ליקנות סאב FOCAL או מגבר 4 ערוצים היפוניקס שישלחלי הודעה פרטית.
  15. טוב בקישור הראשון שspeedman נתן היה תרשים שכלל בידיוק את הממסר שיש לי ועזר לי מאוד מסתבר שלמרות שהיתי בטוח לא חיברתי נכון בין רגלי הממסר עכשיו לאחר החיבור מחדש כל המאוררים עובדים יחד וגם לא מפרישים רעשים לרמקולים בזמן כיבי המערכת גם בלי הקבל והנגד אך מצד שני זה לא מדויק, יש לי מפסק ON OFF על קבל הרימוט שיושב בתא הנהג שאני יוכל להפסיק מתי שאני רוצה את כל המערכת מבלי להפסיק לשמוע מוזיקה ברמקולים האחורים עכשיו הבעיה שהיתה גם מאתחלה שאני לוחץ על המפסק ועוצר את מעבר הזרם לרימוט יש ביפ כזה בתדר גבוה מהרמקולים מה שהיה גם מיקודם רק שמיקודם היו רעשים בכיבוי המערכת מה שעכשיו אין, ניסיתי לחבר שוב תקבלים והפעם הם לא עוזרים...?
  16. מישהו מגיע מאזור הדרום(באר-שבע)?
  17. שלום לפי מה שהבנתי העונה הכי עדכנית זוהי העונה השמינית רציתי לדעת כמה פרקים יש לעונה ה7 וכמה ל8 והאם יש עונה 9?
  18. הינה העליתי שירטוט(קצת מסובך אבל...):
  19. המגבר של הJBL צריך לעלות כ1400 הדוטק 1100 הכל +התקנה אמור לעלות כ2900 ש"ח אבל כדאי שישמע כמה שיותר קומפוננטים שלפני שהוא מחליט על מה הוא הולך(למרות שהמורל הזה הוה טוב מאוד יכול להיות שהוא יואהב משהו אחר).
  20. עדכונים והמשך הבעיה: בעיה 1: קודם כול גיליתי שמה שגורם לרעשים לאחר כיבוי המארחת הם שנים משלושת המאוררים(שני הקטנים, הגדול יותר בסדר גמור) הבאתי חדשים אפילו מסוג שונה וזה לא פתר את הבעיה, הלכתי למומחה אלקטרוניקה הוא המליץ לי לשים לפני המאוררים קבל 3300/25 שיסנן תרעשים וזה מה שהוא באמת עושה אבל כך נוצרה בעיה אחרת הזרם שנאגר בקבל לאחר כיבוי המערכת ממשיך להפעיל את המערכת לכמה שניות לאחר כיבויה, אז שאלתי אותו והוא אמר לי לחבר עוד נגד של 50 קילו בשביל שיפרוק את הזרם מהקבל בצורה מהירה קניתי אחד כזה אבל של 47 קילו(לא היה בחנות של 50) חיברתי אותו אך אין שינוי!!! מה לעשות?אולי אני צריך נגד מסוג אחר? *יש לצין שהנגד והקבל מחוברים בחיבור מקבילי (בחיבור טורי של הנגד המאורר לא עובד). בעיה 2: אותה בעיה מהאתחלה שכאשר אני מחבר מאורר אחד לממסר הוא עובד שאני מוסיף את השני הם עובדים קצת יותר חלש ושאני מוסיף את השלישי הם נחלשים לאחר כמה שניות ומפסיקים לעבוד. עכשיו החלפתי שוב תממסר המורכב הזה שהעלתי תמונה שלו מיקודם לממסר רגיל אם רגלים אבל של 30A!!! וכרגיל הבעיה נמשכת, את חיבורי ה+ וה- שהיו לקוחים ישר מה+ וה- של המגבר שיניתי וחיברתי אם +ישירות מהמצבר אם כבל 8G ו- נפרד לגוף הרכב ושוב אין שינוי כל החיבורים יותר מבסדר ועדין ממשיכה הבעיה... מה אתם מציעים לי לעשות? יש מישהו שמבין בתחום ואולי יגיע למפגש ביום שבת?
  21. באלפין cda-9827 קים דבר כזה?
  22. כימעט 100% מגיע ולמי שרוצה מגבר 4 ערוצים של היפוניקס או סאב FOCAL 27A בהזדמנות אני מוכר פרטים בהודעה פרטית.
  23. אבל הבורר שהוא מדבר עליו, זה שמתחבר אם כבל של טלפון זה לשליטה על עוצמת הסאב מתא הנהג לא ככה? וקבל אתה יכול לחבר כל קבל של טלפון רק שיהיה באורך המתאים.
  24. שלום יש לי מגבר והתקנתי עליו 3 מאוררים אם ממסר שדרכו הם עובדים הוא התחיל לעשות לי בעיות ושאלתי על זה בפורום אודיו ועכשיו אמרו לי לשאול פה אז הינה התרד המקורי, מקווה שתוכלו לעזור לי... תודה. http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=116308
×
×
  • תוכן חדש...