Jump to content

art sound

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    447
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי art sound

  1. לא צריך לפרק שום דשבורד ! עם ידע מתאים וכלים נכונים הכל יוצא וחוזר למקום ללא שום בעיה . ולגבי סט קידמי אני ממליץ על הרץ DCX100 שהוא נציל ואיכותי ולאחורי יש מספיק אופציות שהקורצות ביותר לדעתי הם 1.הרץ DCX690 2.מורל טמפו 69 3.DLS 1269 4.MACROM M3S לגבי רדיו דיסק הקלריון עושה עבודה טובה ושווה את הסכום לעומת התמורה
  2. לכל המתענינים יש לי את המערכת NECVOX 6 במלאי וגם את ה CASKA המקורי במלאי . למפרטים מלאים אשמח לעזור ולהדגים.
  3. יחידה קומפלט של פיוניר 4200 מעוזי רדיו כולל בלוטות וניווט כולל תוכנה IGO ועידכון שוה 5000 ש"ח כל המתאמים לרכב שלך לא מגיעים ל 1500 ש"ח כך ש7600+מעמ מגיע ל 9אלף.
  4. לכל חברה יש מעבד סאונד שונה ואופי סאונד שונה. אני אישית אוהב ואהבתי אלפיין בסאונד ! אקליפס הוא יותר מסורבל בהפעלה אך מכשיר מצוין . הבעיה היא לגבי חלקים היות ואין ספק וחברה לפנות אליה.
  5. 2023 הוא מכשיר בן יותר מעשור והוא לא קורא MP רק CD רגיל .
  6. המלצה שלי מניסיון ובהתאם לתקציב שלך מגבר HERTZ HE4 קומפוננט הרץ DSK165 \ ESK165 או BOSTON S60 התקנה כולל מנחת איכותי AXESS \ AUDISON וכבלים איכותיים ב 2400 ש"ח
  7. עד 3500 ש"ח אני יכול להתיע לך ציוד הרבה יותר טוב !!! תתקשר או שתחזור אליי ב ה"פ
  8. נ.ב ה מגבר 3001 הוא מונו עדיף להחליף ל 2 או 4 ערוצים
  9. כל הרמקולים שהצגת הם סטנדרטייםומטה ! רמקול איכותי לדוגמא HERTZ DCX690 DLS 269 POLK AUDIO והרשימה לא קצרה . -
  10. היום ניתן לרכוש מכשירי מולטימדיה טובים של מותגים איכותים כמו פיוניר וJVC בהחל מ 2200 ש"ח אני בטוח שתהנה מהם ! אם אתה רוצה מכשיר יותר כללי אני ממליץ לך על הפרימייר שעושה הכל ובזול.
  11. 400 שקל נשמע לי סביר והגיוני כולל כבלים והתקנה . אבל כמובן במרכז התקנות ולא על מדרכה !
  12. אני יכול להליץ לך על הקלריון 500 הוא בעל הספק פרי אאוט גבוה 4VOLT. הוא בעל 6 יציאות כולל קרוס לסאב. ונראה גם טוב בנוסף לכל. לגבי בלוטות יש מיקצרופון חיצוני והוא נשמע טוב מאוד בדיבור ושמע !
  13. עם כל הכבוד לטמפו ויש כבוד כי אני גם משווק רישמי של מורל. עדיין הייתי ממליץ לך על ה DLS 1269 או על הרץDCX690 שהם הרבה יותר איכותיים טובים ונצילים להגברה של רדיו דיסק ובעתיד גם להגברה ויש לשניהם סאונד מושלם.
  14. השילוב הכי טוב שאני יכל להציע לך כיום הוא סט הרץ קואקסיאלי לקידמי אני יודע שזה 4 אינץ וסט קואסיאלי אחורי הרץ 6X9 . היתרון של הרמקול הזה הוא איכות ונצילות גבוהה שמתאימה גם להגברה ע"י רדי דיסק וגם ל מגבר ! הכל במחיר שפוי
  15. עד 1500 ש"ח אתה יכל לקחת את ההרץ HSK165 או את המורל היבריד אוביישן ששניהם איכותיים מתאימים למגון סוגי מוזיקה.
  16. צריך לעשות סקר שוק מקיף ואני יודע מניסיון שהמון לקוחות מפספים דילים וחנויות טובות עם מחירים טובים ומוציאים סכומים הרבה יותר רציניים. קיט קומפלט של פיוניר עולה גם 5K תלוי בחנות !!!
  17. אין שום בעים עם נתקים ובעיות דומות כי המכשירים נבנו ל עבוד יום יום כל היום.
  18. בארט סאונד יש מבצע לחברים פורום על פיוניר 3250 עוזי רדיו ב 649 ש"ח בלבד. וקלריו ב 599 ש"ח
  19. אני ממליץלך חד משמעית על פיליפס נשלף ! או על CANVA \ NESA שהם מבית ניפון ! טווח המחירים הוא מ 1800 לא כולל GPS ומ 1900 כולל GPS הפיליפס הוא מותג איכותי ובמחיר שוק של 3000 ש"ח בערך.
  20. אני אענה לך בקצרה על הניסיון שלי עם כל הציוד של BOSS ברמקולים וסאבים בפרט ! חד פעמי ! אני שיוקתי אותם פחות מחודש ו90 אחוזים מהציוד חזר תקול ! סאב שמוצהר 750W RMS נשרף ממגבר של 60W RMS .
  21. אני ממליץ לך על דיבוריות PARROT 3000 \ 3200 \3400
  22. אח שלומי שיגעת את האנשים פה בפורום !!! איזה מזל שאחחנו נפגשים 3 פעמים בשבוע לפחת !!!!
  23. יש לך גם את ה קלריון CZ500 ב 1190 ש"ח וגם את הפיוניר 6150 ב 1100 ש"ח וגם את האלפיין 114BTI כולם איכותיים וטובים את הבחירה לדעתי תעשה במעמד הקנייה !
  24. אחרי שתראה את הרכב של שלומי תקבל כיון לגבי מספר דברים שאתה שאלת.
  25. מניסיוני עדיף לך לבנות לבד ובטח שתקציב של 10K יספיק לך לציוד איכותי לפי הבחירה שלך.
×
×
  • תוכן חדש...