Jump to content

art sound

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    447
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי art sound

  1. תתחדש ציוד בריא לחלוטין !!!
  2. גם אני אני הייתי ממליץ לך על הפיוניר רק שאין אותו במלאי לאף חנות בארץ כי הוא משנת 2007 בערך ! גימיק שיווקי של חנויות אינטרנט ! אני הייתי ממליץ לך על הקלריון CZ 200A שהוא מכשיר פגז עם 4 יציאות מגבר ( כולל שליטה בסאב ).עבודה עם אייפון וכמובן איכות של קלריון !
  3. לגבי ההצעהשל המותג אלפיין אם תלך על דגם גבוה כמו 117RI אתה תגיע לרמה הרבה יותר גבוהה.
  4. לגבי האלפיין אני גם באותה הדעם! עולם אחר של איכות ודיוק !
  5. למעט הפיוניר 7250 שהוא כמובן מדגמי 2010 כל הדגמים שציינת הם משנים קודמות. הם לא מיוצרים ואם תמצא במלאי של חנות כלשהי מה טוב ! לגבי פיוניר באופן בסיס כולם זהים בסדרות שציינת. ב 7250 אהופציה לאייפון יותר רחבה.
  6. אם אין לך בעיית תקציב אז הרשימה ממש ארוכה ! צריך לדעת איזה מגבר יש לך מה הדגם \ הספק אני הייתי ממליץ לך על MTX . BOSTON . ALPINE באיכותיים ועל KIKCER . רוקפורד .סרוין ווגה באטרקטיבי (מחיר)
  7. שלום לכולם : לגבי המכשיר של נקווקס I05 המכשיר הוא מכשיר מצוין עם אפס תקלות.אי אפשר לכנות אותו מכשיר סיני כי הוא לא! אומנם הוא מיוצר בסין ( כמו ש JVC . ALPINE . SONY גם מייצרים בסין ) אבל המותג הוא מותג ותיק בענף. משלב הכל באחד כולל ניווט לויני דיבורית בממשק עיברית. המכשיר המקורי הוא של ניפון !
  8. תתחדש קודם כל. לגבי מכשיר עד 1000 הייתי מתחיל בפיוניר 7250 או קלריון CZ309 לגבי 6X9 תלוי מה אתה מחפש בסאונד !
  9. ערב טוב דור כאדם מנוסה ויודע דבר לגבי מלאי נדיר שתמצא במציאות חוץ מ5250 ו 7250 את שאר הדגמים. הם מכשירים שמחליפים את הרוב שרשמת בדגמי פיוניר. ועם שני הדגמים תיאר עם הרבה עודף.
  10. ערב טוב לגבי ההונדה הפירוק הראשוני הוא מעט מורכב כי צריך לפרק מספר נכבד של חלקים ברכב. מחיר תלוי במתקין. ולגבי רמקולים אם זה מקורי סביר להניח שב 8 שנות עבודה לא נשאר מהם הרבה.
  11. ערב טוב בטווח שאתה מציע אתה יכול לקנות חדש למה חהיכנס למשומש ובטח שלא לגעת C OWAמשום שזה מכשיר בן 3 שנים לפחות. ב1000-1500 ש"ח יש לך מגוון ענק של מכשירים. חדשים !!!!!!!
  12. ערב טוב אני הייתי מציע לך 3 אופציות שהם מנצחות בקטוגוריה MOREL HIBRID OVATION 2 140 RMS HERTZ HI-ENERGY 165 120W RMS DLS R6A 80 W RMS אלו לדעתי מובילים את השוק .מכאן זה עניין של טעם.
  13. ערב טוב אני הייתי ממליץ לך על אלפיין 105RI שהוא מכשיר מצויין עם 3 יציאות מגבר USB ןעבודה עם אייפון.לגבי איפון 4 אשמח לבדוק עבורך אם תהיה מעוניין.
  14. ערב טוב לגבי התקנה מסוג זה כולל חיווט אתה יכול לסיים את העניין סביב ה450 ש"ח
  15. עד 600 ש"ח לדעתי יש לך מגוון די גדול ממיטב החברות רוקפורד . DLS . מורל . אלפיין והרשימה נמשכת .הכל עניין איך אתה אוהב את הסאונד ברכב.איזה מוזיקה ומה המפרט הקיים של הגברה.
  16. אני הייתי ממליץ על אלפיין 105RI מכשיר מצוין עם 3 יציאות מגבר איכותי מאוד ועם שירות ואחריות של אפריל טקליין ב1450 ש"ח. הפיוניר 7250 אומנם בטווח ה1000 אבל אני אישית לא אהבתי ממש.
  17. מכשיר מצוין רק ששילמת מחיר גבוה יחסית. אנחנו מוכרים אותו כולל שלט ב599 ש"ח.
×
×
  • תוכן חדש...