שלום לכולם :
לגבי המכשיר של נקווקס I05 המכשיר הוא מכשיר מצוין עם אפס תקלות.אי אפשר לכנות אותו מכשיר סיני כי הוא לא! אומנם הוא מיוצר בסין ( כמו ש JVC . ALPINE . SONY גם מייצרים בסין ) אבל המותג הוא מותג ותיק בענף.
משלב הכל באחד כולל ניווט לויני דיבורית בממשק עיברית.
המכשיר המקורי הוא של ניפון !