Jump to content

art sound

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    447
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי art sound

  1. האלפיין אחלה מכשיר רק שהוא מוגבל כמכשיר מיקצועי היות ואין לו חיתוכים PRE OUT גבוה ( 2 וולט ) והוא די פשוט לדעתי. אני משווק אותו מעל שנה ובוא נגיד שהקלריון CZ 200 או CZ300 עדיף כי הוא שולט על סאב ויש לו חיתוכים.
  2. חברה דוטק לא עולה 1500 ש"ח
  3. אני לא מכיר לוגיק אבל בוא נגיד שדוטק אוביישן צריך מגבר חזק ואיכותי.
  4. אני הייתי ממליץ לך בהתאם לציוד שלך לקחת מגבר שהוא באמת רמה גבוהה של הרץ מסידרת HE4 הבספק 4X70 W RMS ובגישור לסאב 200W RMS שאלו ואטים אמיתיים ולא סיפורים. אוציה שניה היא ה DLS A40 שהוא גם איכותי ב 1500 ש"ח 4X50 WRMS וכמובן שיש עוד דברים טובים ואיכותיים .
  5. במחירים האלה אני הייתי הולך על מגבר איכותי באמת של הרץ מהסדרה החדשה HERTZ HE4 שההספק הנקי שלו הוא 4X70 W RMS ו ב 2 אוהם 4X100 W RMS וכמובן שזה הרץ.
  6. אני הייתי ממליץ לך לסט ללא הגברה על הרץ מסדרת דייצי בהספק של 80WRMS בנצילות של 93DB שזה מושלם לעבודה בהיי פאוור ו או מגבר עדין.
  7. בסכום הזה אתה יכול לקחת הרץ קדימה קומפוננטים. אחורה הרץ 2WAY . רדיו דיסק קלריון CZ200 שהוא מאוד איכותי עם שליטה על סאב.מגבר מותג טוב וסאב איכותי בטווח הכסף שלך.
  8. תוחלת החיים של מכשירים מקוריים היא קצרה והסאונד שלהם גם מאוד נחות לדעתי תשדרג את עצמך למכשיר טוב יותר במקום להתעסק בכאבי ראש של פירוק משומש ועוד.
  9. במגברים אני איתך אחלה ציוד אבל בקומפוננט לא הייתי מתלהב מהציוד של קיקר. יש כל הרבה אופציות טובות במחירים ממש טובות.
  10. לדעתי סט אחורי רק משלים את הסאונד ואתה יכול לשים סט של הרץ אנרגי 2WAY או 6X9 טוב ולקבל חלה תוצאה. ורוב הסטים שציינת לא מגיעים ל400 שקל.
  11. זה לא מסוכן אך גם לא בריא עדיף שתוסיף קבל מייצב מתח כדי למזער את נפילות המתח
  12. קלריון CZ 300 \ CZ200 מכשיר איכתי עם שליטה על סאב ועבודה עם אייפון.
  13. מתאם מקורי כולל תוכנה ב 1900 ש"ח
  14. רוקפורד פריים אחלה רמקול נציל ומדויק.
  15. 4150 קיים משנת 2008 בערך.ו הוא לא מיוצר ולא משווק כבר תחת אף חברה. 3200-3250 מכשיר חדש איכותי עם הדיבורית כבר. ממשק חדש. 3 יציאת מגבר. רמה : כמו פיניר 7250 או 6050 וכל הסקטור הזה. בפיניר אין הרבה שינים כבר מעל עשור אותה הגברת בשינוי אדרת. וטוב שכך!
  16. כן יש מתאם מקורי לרכבי VW . והוא עובד מצוין.
  17. יש גם אפשרת נוספת שזה תיבות לרמקולים שזה פיתרון טוב זול ופותר את בעיית המקום וגימור נרמלי מאשר לייצר פלטות וכאלה.
  18. אתה יכול להוסיף מנחת שהמחירים נעים מ 90 ש"ח להכי זול ועולים עד לאלף לליין דרייבר.
  19. דוטק סט מצוין ברמות בינלאומיות. ולדעתי אין מה להשווק בין דוטק ל טמפו . דוטק מיוצד בישראל במפעל המקורי של מורל. טמפו מיוצר בסין במפעל OEM. אורך חיים של דוטק הוא לא יאומן .
  20. אם כבר מרל תעלה ברמה לדוטק כי הטמפו לא ממש רחוקים מהסט הנוכחי לך.
  21. לדעתי אתה צריך סט שהוא דק במיוחד ומשם תיפטר מעוד בעיה. ולא חסר כאלה בשוק.
  22. אלפיין 117RI חדש כולל USB ( מה שאין ב9887 ) .ועיצוב הכי עדכני. ולא חורג מהתקציב.
  23. אחינו היקר ***אם הוא אחיך היקר דבר איתו בבית. קרא את כללי הפורום והמנע משימוש בשפה זולה*** אתה יכול לפתור את כל הצרות בהתקנה איטום במגש ולא רק הרעידות יופחתו כמעט לאפס אלא גם הסאונד ישתפר משמעותית.
  24. אמרת הכל אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית. קרא את כללי הפורום*** חוץ מהעיקר ( דגם .חברה . הספק )
  25. אלכס לגבי העניין של שי ודרור אין ספק שהם אנשים מיוחדים במובן האישי והמיקצועי. כן ירבו אנשים מסוגם בעולם ! אלכס ( המתקין ) אני אשתדל לבוא והלכירך בהקדם היות והפכנו לחברים טלפוניים.
×
×
  • תוכן חדש...