Jump to content

art sound

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    447
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי art sound

  1. המורל פולס כבר לא נמכר בפועל כבר מעל שנתיים . טמפו זה הדגם ממשיך שלו. בכל זאת הייתי ממליץ לך על הרץ .DLS רוקפורד POWER באופן עקרוני הסטים בסקטור הזה הם ברמה גבוהה מאוד ועומדים בעומסים רציניים!
  2. ה סט של ה T חזק ואיכותי ויתן לך מענה מצוין ל57 ברכבי פורד.
  3. אני הייתי ממליץ לך על הרץ DCX 690 \ DCX160 סט לקדימה + סט אחורי ותשמע סאונד איכותי עם צליל ברמה גבוהה יותר מהסטים שרשמת.
  4. אני הייתי ממליץ לך על פיוניר 7250 או אלפיין 114BT בטווח שלך
  5. פאנל כזה עולה 150 ש"ח והתקנה כולל פירוק הישן 100 ש"ח נוספים .
  6. תלוי אם אתה מגביר את הרמקולים או לא. איזה מגבר.
  7. נתת שילוב מצוין של מגבר חזק ואיכותי ורמקולים איכותיים מדויקים וחזקים מאוד. לגבי האודיסון מדובר ב 4K+
  8. אני הייתי ממליץ לך על סט קואקסיאלי של הרץ שהוא הרבה יותר איכותי בסאונד ( 300 ש"ח ) או קומפוננט של הרץ 5.25 שעובד ממש טוב וגם נציל לעבודה בהיי פאוור (550 ש"ח) אם אתה צריך עוד כיוון תתקשר או תפנה בה"פ אעזר לך בשמחה. דוד
  9. גינו יש לי סוכריה יותר טובה מגברים בסדרת ה PRIME 300.4 \ CERVIN VEGA 300.4 חדש כולל אחריות אוטופרט ב 690 ש"ח לחברי הפורום. יש לנו מבצעים מיוחדים לחברים פה ואתם לפי המודעות לא נכנסים לראות מה יש !!!
  10. לגבי הדוטק אתה חייב מגבר משום שהסט חזק ולא נציל במיוחד ובטח שלא יספיקו לו ה 20 וואט שמספק ה HU המקורי. לגבי סטים טובים ונצילים אני הייתי ממליץ לך ללכת על סט שאני מאוד אוהב בכמה פרמטרים כמו סאונד מדויק . נצילות של 93DB . הספק של 80 WRMS ומחיר מאוד אטרקטיבי.שנמוך מהתקציב שלך.
  11. אני מניסיוני יכול להמליץ לך על דוטק אוביישן שהוא ממש איכותי או את ההרץ אנרגי שהוא יותר חם ומדויק בצליל שלו.
  12. מגבר של רוקפורד 300.4 או סרוין ווגה אותו הדגם מומלץ בסקטור הזה
  13. אני הייתי ממליץ לך על קוקסיאלם של הרץ DCX160 שהם מצוינים ומדויקים. או על פיניקס גולד סדרת PS
  14. עשית השוואה בין מכשיר שיש בו הכל ועולה 1200 ש"ח לבין מכשיר פרימיום שעולה פי 3 . המחיר לא סתם שונה כל מכשיר הוא לייעוד שלו.
  15. פיוניר 5350 תואם מבחינת דגם את ה4050.
  16. הפרימייר במבצע של 149 ש"ח בלבד בארט שאונד !
  17. הרבה כח תמצא בפיוניר 600W החדשים. JBL 100W RMS ובאופציה האיכותית DLS 1269 שזה סט שיעיף לך תאוטו.
  18. סתם לידע כללי אצלנו בארט סאונד אנחנו מוכרים גם ציוד קצה למתקינים וחובבים. לדוגמא כל הכבלים לפי מידה. דבקים לבידוד הדבקה . חומרי איטום ועוד . לבד אקוסטי במספר צבעים וקיצור כל מה שצריך להתקנות איכותיות ובמחיר זול במיוחד.
  19. לדעתי תמיד עדיף להריץ 4גייג וזה מניסיון של שנים עם לקוחות ועם ציוד באופן כללי. 1.כבל 4גייג עומד בעומסים של מגבר אחד או שניים ללא שום בעיה ולכן הסיכוי לבעיה של נפילות מתח קצרים התחממות של הכבלים נמוכה יותר. 2.במידה ותרצה להוסיף מגבר בעתיד לא תצטרך להחליף את הכבלים ברכב שוב. 3.ההבדל במחיר לרכב ממוצע של 5 מטר הוא 50-100 ש"ח לכבל איכותי .
  20. שלום המכשיר הוא מכשיר מצוין אך בסיסי למדי. לגבי שלט הגה החיבור הוא חיבור דרך מתאם שעולה לכל הפחות 350 ומעלה. הכל ענין של חשיבות. אם אתה שואל אותי הייתי ממליץ על פיוניר 3250 שהוא יותר מיקצועי עם שליטה על סאב וחזית יותר איכותית וההבדל הוא סביב ה 150 ש"ח. או על הקלריון CZ200\300 שגם מאוד פופולרי ונראה ממש טוב באותו טווח המחיר. אשמח לעזור דוד
  21. אני הייתי מציע לך להתקין כסט אחורי סט 6X9 שהוא משלים בצורה טובה ויש 2 המלצות טובות מאוד מניסיוני ששניהם לא יקרות 1.DLS 1269 שהוא הבסיס אך מצוין לטעמי לבמה אחורית ב ב 550 ש"ח 2.הרץ דייצי מדויק ונציל אפילו להגברה על HU . ב 500 ש"ח. 3.לסאונד יותר עמוק ווצלילים ווקאלים (מידים) הייתי ממליץ על DLS960 .
  22. אני הייתי ממליץ לך על הרץ אנרגי או דייצי ששניהם נצילים מאוד ואיכותיים . וטווח המחיר הוא 550 - 850 ש"ח
  23. יש המון אפציות טובות ואיכותיות כמו הרץ מילה \ אודיסון \ וDLS שעולים חצי מחיר +-
  24. מונו בלוק איכותי וחזק במחיר הזה לייטינג אודיו 500.1 המספק 500W RMS ומספיק טוב ל P2 ו2 כאלו.
  25. נראה שיש לנו מעריץ מושבע של מוצרי אוטופרט ( נקסט ) . שלא לדבר על השירות שלהם
×
×
  • תוכן חדש...