Jump to content

art sound

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    447
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי art sound

  1. עשית סלט אחד גדול מהנתונים ! מגברים זולים בטווחים האלו מספקים בד"כ 4X50 וואט נקי ואפשר לומר שהם עובדים די יפה ביחס למחיר שלהם. מגבר פנימי של רדיו דיסק לא מתחבר לשום רכיב חיצוני אחר פרט לרמקולים
  2. לך על סטאפ של 6X9 חזק או קומפוננט + סאב + מגבר סטנדרטי ותחבר את כל העסקה למנחת איכותי של PAC \ אודיסון ואתה בדיוק איפה שרצית !
  3. אני מאמין דווקא שחברות איכותיות שייכות יותר לסקטור שונה של מותגים כמו הרץ אודיסון DLS גנסיס וכדומה. ואתה יכול לשלב מגבר של הרץ סדרת HE4 שמספק 4X100 W RMS וסאב איכותי ופופולרי במיוחד של הרץ ES300. או סטאפ של DLS הכולל מגבר סוליד F4 וסאב DLS KW וישאר לך גם עודף ! אני די אוהב את מוצרי רוקפורד וסרוין אך מאמין שאפשר לקנות יותר איכות באותו מחיר .
  4. הבחירה המושלמת DLS K6 נציל ואיכותי \ HERTZ DCX 160 שהוא באותו סקטור
  5. גם ה DLS וגם ה HERTZ ממש איכותיים ואני ממליץ לך לשמוע אותם אצלך ברכב ורק אז להחליט ! למרות שיש עוד הרבה אופציות טובות !
  6. בוקר טוב סאונד טוב ודרישות מסוימות אינו קשור לגילך ! תיתן נתונים נוספים על הציוד שלך ברכב מגבר HU ועוד. ומה התקציב לסט קידמי.
  7. הסאב עולה 600 ש"ח לפי מיטב ידיעתי וסדרות כאלה לא מצריכות ייבוא מחול. אני הבאתי מארה"באת ה רוקפורד T1 ואת T2 ב15 אינץ שאוטופרט מוכר ב 4800 ש"ח וכאן אחרי יבוא 2600 ש"ח כאן זה כבר משתלם
  8. אני מסכים איתך לגבי הדוטק אבל אל תשכח שגם הטויטרים של הדוטק חזקים מאוד. לכן עדיף שתשמע סטים מסוימים של הרץ מסדרת אנרגי והיי אנרגי בגבוה. או DLS RS6 \ R6A שהם חדים ואיכותיים בסאונד. מה שכן רוקפורד בסידרת הפריים היא לא מיקצועית אלא בסיסית.
  9. להתחיל בתקציב זה טוב אבל אתה צריך לתת מספר נתונים : סוג הרכב סוג מוזיקה עם מולטימדיה או בלי ומכאן נוכל להתקדם בצורה יותר מעמיקה.
  10. אני ממליץ לך כבר ללכת על הדגם החדש של אלפיין IVA520 שהוא באותו טווח המחירים ועם סט קומפלט כולל בלוטות ניווט ועיברית מלאה של אפריל טקליין שזה היום הטופ של הטופ במכשירי פרימיום יש בו הכל והוא לא מגיע ל 10K ! אין פה סתירות במחיר אז אל תקנה פוליטיקה בכסף !
  11. לדעתי אחרי שתסיים את ההתקנה תשמע ותרגיש מספר אופציות של סאבים ואז תחליט הכל עניין של טעם. ולגבי קומפוננט אני הייתי ממליץ לך להוסיף כמה מאות שקלים ולקחת דוטק אוביישן שזה סט מנצח ביחס למחיר וותמורה.
  12. מניסיון שלי וממה שאני שומע ביום יום כמתקין ומשווק של שני המוצרים שניהם איכותיים ושניהם חזקים ואם אתה רוצה שילוב ממש מנצח תיקח הרץ היי אנרגי XL שהוא 150W RMS שהם גם איכותי וגם כח ! ואופציה בריאה מאוד היא הייבריד אוביישן לגבי מחירים והמלצות נוספות דבר איתי ב ה"פ או בטלפון.
  13. אושר היקר תתחדש על המכשיר. אם לא סיימת את ההתקנה תתקשר אליי ואעזור לך או שתגיע ונמשיך את העבודה. לגבי הסינים- גם אלפיין וJVC מיוצרים בסין ואני לא אמשיך ברשימה של הסינים. תלוי באיזה סיני מדובר !
  14. תחזק את הפלטה של הבגז עם 2 חתיכות עץ חזקות מתחת למגש שיהיה אסתטי. ואם המצב חמור אז תעשה שבלונה ותבנה פלטה חדשה
  15. אני הייתי ממליץ לך על כמה אופציות 1.פרימייר 8000 בעיברית מלאה חשמלי כולל BT \ USB \ SD ומסך HD 800X480 וחיבור ל שלטי הגה SWC ב 1400 ש"ח 2.אותו המכשיר כולל מקלט GPS ב 1990 ש"ח 3.אם אתה מותח את התקציבי לאזור ה 2500 יש את ה נקווקס HQ4 עם אותו מפרט בערך.
  16. אני חושב שכבר יש לך את הסט הזה אז תשתמש בו ותראה מה יצא ! אולי תופתע לטובה היות וזה מותג די טוב. ואם לא תמיד אפשר להחליף.
  17. אני גם חושב שסט איכותי עם סאונד טוב זה ה היי אנרגי ואם להשלים אחורי אז זה 6X9 של הרץ שהם גם איכותיים.
  18. הדיבורית שלך חדשה ? רפרבש ?. בכל מקרה אתה יכול לעשות עידכון ואולי זה יפתור את הבעיה. אבל קודם תנסה עם מכשיר היות וגם הפלאפונים לפעמים משתגעים.
  19. לגבי סאב הייתי מציע חד משמעית את הסאב טנדר של הרץ. עוד לא פגשתי סאב שהוא חזק איכותי ובמחיר שפוי כמו זה. סט קומפוננט זה עינין של טעם !
  20. בנקווקס יש מצג מראה תיכנס להגדרות - הגדרות מערכת ואז תראה אופציה של מראה עם וי או בלי .
  21. נכון להיום יש 5 ערוצי טלויזיה 1 \ 2 \ 22 \ 10 \23 \ 99 . השידור די איכותי בחלק מהממירים הקיימים והמחיר ירד ביחס לשנה קודמת.
  22. אני לא ממש מבין את ההשוואה בין רוקפורד \ סרוין ווגה עם כל הכבוד לבין הרץ \ DLS אני חושב שאלו שני סקטורים שונים לגמרי ברמות של ציוד.
  23. אנו משווקים של רב בריח ויש את השלט
  24. אני הייתי מציע לך לעלות ברמה למשהו אמיתי HERTZ HE4 שהוא איכותי חזק ומדויק וסאונד של הרץ כמובן ובאותו סקטור כלכלי !!!
  25. יש לך מחירים מיוחדים לחברי הפורום תשתמשבהם ותחסוך מאות שקלים בקנייה נכונה.
×
×
  • תוכן חדש...