חד משמעית כן ! הסאב לא משהו בכלל ולא שוה את הסכומים שציינת במחיר הזה תוסיף 100 ש"ח ותקנה באמת סאב איכותי כולל תיבה מקורית שזה הרץ ES300 .
לגבי קומפוננט דוטק זה סט מצוין אך אתה יכול לשקול גם את ה HERTZ ESK160 שהוא יותר מדויק ומפורט .
בוא נגיד שב 3K אפשר להוציא ציוד טוב צריך רק לבחור נכון