Jump to content

art sound

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    447
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי art sound

  1. חברים בואו נאחל לבחור שיהיה בהצלחה ושיהנה מהרכב החדש ! ולגבי המערכת בסכומים האלו אתה במצב ממש טוב יש לך מרחב בחירה מאוד גדול ובמותגים הכי טובים בענף. רק תעשה בחירות נכונות ותקבל תמורה לכסף שלך ולא כמו הרבה ש באים אליי לסדנה ואומרים " יש מערכת ב 20 אלף " שבפועל היא שווה 10 בהגזמה !
  2. אתה יכול ליצור קשר עם החברה יש להם את כל הקודים במחשב ! בהתאם למספר רישוי
  3. חד משמעית כן ! הסאב לא משהו בכלל ולא שוה את הסכומים שציינת במחיר הזה תוסיף 100 ש"ח ותקנה באמת סאב איכותי כולל תיבה מקורית שזה הרץ ES300 . לגבי קומפוננט דוטק זה סט מצוין אך אתה יכול לשקול גם את ה HERTZ ESK160 שהוא יותר מדויק ומפורט . בוא נגיד שב 3K אפשר להוציא ציוד טוב צריך רק לבחור נכון
  4. מכשיר סופר איכותי ו בעל ממשק בעיברית מלאה לא רק אייקונים . כלומר קורא את שמות השירים בעיברית . ספר טלפונים בעיברית ולדעתי סאונד די איכותי !
  5. אני אכן ממליץ לך על 3 אופציות טובות לסאב טוב איכותי ומדויק במחיר טוב ! ההרץ ES300 מצויין עובד מדויק וחזק ושוה כל שקל ! ה DLS KW12 סאב מדויק מאוד ואיכותי . ו POLK AUDIO שמספק 350W RMS ועובד בצורה נפלאה . 3 הסאבים עולים ב טווח ה 750-990 ש"ח כולל תיבה ושוים כל שקל בתמורה שלהם
  6. ב3K ו 4K אתה יכול לרכוש סט אפ איכותי ממותגים טובים כולל רדיו דיסק חדש ואיכותי וציוד ממותגים מובילים ! ו לגבי הסאב של הJBL הוא נחמד לא יותר מזה ואם אתה רוצה משהו טוב תלך לדעתי על הסאב של HERTZ ES300 \ 250 זה באמת סאב איכותי במחיר טוב .
  7. מניסיוןרב עם המון סאבים קטנים ! במבחן התואצאה ההרץ נותן את התמורה גם באיכות וגם במחיר
  8. התקנה מיקצועית לסטאפ כזה כולל חיווט 4 גייג מיקצועי עולה להערכתי בין 500 ל700 ש"ח בטופ
  9. ב800 ש"ח לא הייתי קונה CVR בעוד שיש לך סאבים ברמה גבוהה כמו ההרץES300 ו ה DLS KW12 ועוד אופציות טובות כמו פולק אודיו ועוד הכל ענין של בחירה נכונה לכסף שלך ! אם תצטרך עזרה מיקצועית אשמח לעזור !
  10. מניסיוני הרב עם כל סוגי ה תואמי מקור ולא אציין שמות לדעתי לא שוה את המחיר בכלל ! לא איכותי ולא מחזיק לאורך זמן. אז תעשה את החישובים שלך. לצורה אתה תתרגל מהרגע ראשון ואני חושב שעם פאנל איכותי של מטרה העינין יקבל צורה אסתטית.ותהנה ממוצר לאורך זמן ולא שנה שנתיים
  11. הסטאפ שרשמת לא קשור להיי אנד
  12. התקנה יפה תתחדשו עשיתם בחירה הכי טובה לציוד !
  13. אם אתה מהמרכז אז אתה מוזמן להגיע לטיונינג חינם ! ואני בטוח שתקבל יותר אפקט בסאונד
  14. מ ונו בלוק חזק ואיכותי מניסיון וברמה ממש גבוהה ובסכום נורמלי זה רק DLS XA10 או XD10 שהוא ממש רציני
  15. אניממליץ על הי אנרגי קדימה ו 69 הרץ אחורה לדעתי אין מקום להשוואה בין מורל להרץ
  16. הקלריון נחמד מאוד אך לא ממש מיקצועי בחיתוכים ובאופציות ! אני ממליץ יותר על פיוניר בסכומים האלו או על אלפיין או אקליפס משומש !
  17. אני ממליץ לך על סאב של הרץ ES300 חזק ומדויק וגם מאוד נציל ועל מגבר הרץHE4 שעם כל הכבוד ל 1004 JBL אני ממש אוהב אותו ומעדיף אותו על פניו כי הוא יותר איכותי ומדויק לדעתי .
  18. אודיו קינג נתן לך כיוון בדגמים שהתכונתי אליהם . ואל תשוה בין קיקר לבין DLS והרץ אלו שני עולמות שונים .
  19. את כל הציוד שהציעו לך פה יש לנו בארט סאונד ! כי אנחנו משווקים רישמיים של DLS \ HERTZ וכל מותגי היוקרה לרכב. ולגבי מחיר אין מתחרים
  20. אודיו קינג צודק עדיף קומפוננט אך לא הזכרת אם יש לך כבר מיקום ל69 או מיקצום לרמקול 6.5 . אני אישית ממלריף על הרץ אנרגי כסא איכותי ומדויק והוא באותו טווח המחיר של הדוטק
  21. תיקון טעות חזר המלאי ! ובמחיר אטרקטיבי
  22. רק דוטק אחי או הרץ אנרגי בחירה מצוינת
  23. +אכן יש אביזר כזה לרכב והוא עולה 700 ש"ח והוא יוצר חיבור USB
  24. הליקס חברה מצוינת ואני מתקין ומוכר אותם כבר שנים ומרוצה מהם ומהתגובות שקיבלתי עליהם . אתה חייב רדיו דיסק טוב ועם תקציב של 900-1500 אתה יכול לרכוש מוצרים חדשים וברמה גבוהה מאוד.
  25. 2500 זה סכום יפה להתחלה ! דוטק זה סט טוב וסאב אני ממליץ לך על הרץ ES300 ומגבר טוב וחזק אני ממליץ על הרץ \ קיקר \ SIERRA ועוד .
×
×
  • תוכן חדש...