Jump to content

art sound

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    447
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי art sound

  1. ES300 עושה את העבודה ואם כבר לקפוץ דרגה אז ללכת על HX 300 או HX 250 שזה כבר יותר חזק ורציני.
  2. לא הייתי משקיע 2500 ש"ח בשביל סט כזה היות והנתונים של הציוד בסיסיים ביותר. לדעתי תלך על מגבר - HERTZ HE4 \ DLS A40 סאב - HERTZ ES 300\250 או DLS KW 10\12 ותגיע לאותו סכום כולל ההתקנה לפי הערכתי.
  3. אני הייתי הולך בכיון קצת שונה מגבר EP4X סאב HERTZ ES 300\250 או DLS KW 12 \10 סט קומפוננט HERTZ ENERGY \ מורל דוטק או HERTZ HI ENERGY ( נכנס בתקציב שלך ) המגבר יספיק גם לסאב וגם לרמקולים ללא שום בעיה
  4. דרור צודק לגבי המגבר תוסיף רק מונו טוב עדיף DLS כדי ליצור סט . ואם כבר קומפוננט טוב אל תתפשר תשקיע על סדרה איכותית שלDLS
  5. אני ממליץ לך בחום על סטאפ שישמע טוב מאוד גם ללא הגברה רדיו דיסק : קלריון CZ201 \ CZ200 פיוניר 3250 קנווד 436 אלפיין 100UB סט קידמי HERTZ DSK165 קומפוננט איכותי ונציל הספק 80W RMS סט אחורי HERTZ DCX 690 סט אחורי 3 WAY נציל איכותי וחזק הספק 90W RMS לדעתי ומיניסיוני זה הסט המושלם . ועומד בתקציב שלך לשאלות נוספות תמיד תוכל להתקשר אלי . דודי
  6. אני ממליץ לך על אלפיין SPG 69 ב 400 ש"ח
  7. תקציב ??????????.
  8. יש לך את ה HERTZ EP1D AUDISON 350/1 שכחתי את הדגם המדויק DLS XA10 אלו 3 מגברים איכותיים וחזקים שההספקים שלהם באמת עושים את העבודה בלי מספרים אסטרונומיים . ואם תחפש מספרים גדולים MBQUART OYNX 1000.1 HIFINICS 1000.1 LIGHTING AUDIO 1000.1 וישאר לך עודף מ 1500
  9. אין אפשרות כזו ה 9350 הוא לבן בלבד. 7250 שזה הדגם היוצא הוא כחול
  10. כמו שאיתמר ציין יש מתאם ( אצלנו ) שמתחבר למכשיר באופן מקורי ויוצר כניסת USB \ SD \ AUX ועובד יפה מאוד ועולה 750 ש"ח ויש גם משומשים
  11. אקליפס כבר לא מייצרים כי אין חברה יותר ! אלפיין וקלריון שיתנו מפרט כמו פיוניר9350 לדוגמא צריכים לעלות פי 2 בערך. ואני יגיד לך ב לשון המעטה שב 5000 ש"ח אתה יכול לבנות מערכת סופר איכותית ממותגים מובילים. לדוגמא : מגבר HERTZ EP4X DLS CA41 או שילוב של מונו ו 4ערוצים סט קידמי HERTZ HSK 165 ו מורל היבריד אוביישן . DLS R6A סאב HERTZ ES 300 DLS KW12 POLK AUDIO 350RMS וזה סט אפ שהוא מושלם לדעתי ושוה את המחיר שלו
  12. יבגני היקר משתתף בצערך אך הדגם הספציפי של המגבר של מעולם לא היה הצלחה היות ואני שיווקתי סאונד סטרים בימי הזוהר שלהם . ועד היום ( ממה שנשאר ) עד 1000 ש"ח יש לך לדעתי המון הצעות טובות מאוד ומגברים שאני יכול לומר יותר מדויקים מ ה SS שלך 1.SOLID AUDIO F4 2.INFINITY 475 3.HERTZ HE4 במתיחת תקציב קטנה 4.רוקפורד פריים וסרוין ווגה עם עודף בכיס ויש כמובן עוד
  13. לדעתי ומניסיוני סט קידמי 1.DLS C4 DLS PS4 HERTZ ENERGY 100 סט אחורי DLS 1269 DLS 269 HERTZ DIECI 690 HERTZ ENERGY 690 כולם טובים מאוד איכותיים מודויקים נצילים ועומדים גם בתקציב . דודי . לכל שאלה אשמח לעזור
  14. אני ממליץ לך על סט אפ מנצח מניסיוני ודעתי 1.קומפוננט מורל דוטק אוביישן 6 הרץ אנרגי 165 2.מגבר HERTZ HE4 DLS XA 40 3.סאב הרץ ES300 הרץ ES250 DLS KW12 ונשאר לך עודף לכבלים מ 3000ש"ח
  15. כמה עולה המגבר + משלוח ? ולשאלץ[תך לא צריכה להיות בעיה .רק מנחת טוב והכל בסדר
  16. מה זה מסכים ? איזה מצלמה יש נתונים לכל דבר ! ובכל זאת לא ממולץ לרכוש ציוד שאתה לא מכיר את המותג היצרן או ספק טוב. בארץ היום מסך ומצלה עולים 500 ש"ח בערך וב200 ש"ח אתה חוסך אטרקציה והימור לא רצוי . דודי
  17. אודי קינג צודק ה CZ 500 מצוין ואמין ולדעתי גם נראה יותר טוב מהאלפיין
  18. כבר לא הפעילות שלו מול הספק נפסקה ! אתה מוזמן לבדוק ואני מתחייב למחיר הכי הוגן ואטרקטיבי שיש. דודי
  19. אכן יש והם עולים בערך פי 3 מסט רגיל נכון להיום . טווח ה 1500
  20. ה 7000 הוא ישן מאוד עם מסך 234X480 TFT .גרפיקה פשוטה ובאופן כללי לא אטרקציה מה שכן הוא בשוק כבר 4 שנים+-. עדחף ואני ממליץ בחום על ה 8000 שהוא בעיברית מלאה . מסך HD 800X480 ועןד המון יתרונות בולטים כמו בלוטות מתקדם עם ספר טלפונים וDUAL-ZONE .PIP ואם תרצה עוד מידע על כל מכשיר מולטימדיה ממותג אשמח לעזור היות ואני כל היום עוסק בעיקר בזה. לגבי רמקולים אני ממליץ בסדרות בסיס רק על HERTZ חד משמעית. בכל שאלה אתה יכול להתקשר ואשמח לעזור דודי
  21. אני ממליץ חד משמעית מניסיון רק על MIO ויש להם דגם כזה המשלב דיבורית וגם ניוווט וגם TMC מבזקי תנועה בזמן אמת . אשמח לעזור ב טלפון או ב הודעה פרטית דודי ארט סאונד
  22. אנו משוקים רישמיים של הרץ וגם במחיר הכי אטרקטיבי שיש .וגם מרכז התקנות גדול ומיקצועי במושב ישרש שזה פחות מחצי שעה נסיעה מירושלים על כביש 431. לגבי סאב בחירה מעולה. מבר ב 700 ש"ח יש מספיק אופציות אך את זה כבר נעלה בפרטי.
  23. אנחנו משווקים רישמיים גם של HERTZ וגם של DLS ובנוסף יש גישה לפוקל . אז יש לך 3 ציפורים במכה אחת . ובמחיר אין לנו מתחרים !!!!!!! נמצאים במושב ישרש בין רחובות לרמלה
  24. קלריון CZ201 ALPINE 100UB לדעתי מנצחים בסקטור הזה של עד 600
×
×
  • תוכן חדש...