Jump to content

art sound

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    447
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי art sound

  1. ראשית יש כמה סוגים של מחודשות. שנית תלוי ממי אתה קונה ואיזה אחריות אתה מקבל. אני משווק את הפארוט ב RB כבר מספר שנים ואחוז התקלות נמוך מאוד . ורוב הדיבוריות מגיעות עם קיט שלם חדש חדש למעט ה מח שלא רואים בכל מקרה. והמחירים כמו שאמרת חצי מהרגיל.
  2. יש לנו יחידת מולטימדיה של פיוניר כולל אחריות רישמית עוזי רדיו. כולל קרוס לסאב ורמקולים וקורא SD USB וו גם מסונכרן מלא עם אייפון ואייפוד. והכל 2200 ש"ח + פאנל וצמת חיווט של מזדה ב 300 ש"ח סה"כ 2500 ש"ח וזה אצלך ברכב.
  3. אני בטוח בסטאפ שאני עובד איתו יום יום ומוציא לקוחות מרוצים והוא בתקציב שלך מגבר HERTZ HE4 סאב HERTZ ES 200 קומפוננט HERTZ ENERGY 165 \ MOREL DOTECH 6 מנחת PAC \ AXXES או AUDISON
  4. יש גם את ה HDP4 של HERTZ שהוא 150X4RMS Full Range Class D
  5. ב28 לחודש צריך להגיע ה CZ 501A כולל אחריות 3 שנים
  6. אלפיין 123UB מכשיר מושלם 6 יציאות מגבר קרוס מובנה ו USB ובתקציב שלך
  7. מושב ישרש כ 4 ק"מ מבילו לכיון רמלה ! פתוחים מ 8 עד 18 כל יום ושישי מ 8עד 15
  8. קובי היקר לא צריך חומרי בנין . קיט מיקצועי של אודיסון 4G הכולל כבל מתח כולל בית פיוז ופיקוד וסופיות ב 300 ש"ח בלבד ומניסיון זה יחזיק לך 2 מגברים כבדים בקלות
  9. אני אמליץ לך על אלפיין 123UB הכולל 3 יציאות מגבר קרוס אובר מובנה וUSB ודיסק כמובן ועל איכות רדיו אין מה לדבר ובתקציב שלך
  10. מכשיר שיסב לך הנאה ודיבורית וגם USB הוא מניסיוני 1.PIONEER 7350BT ב 1390 ש"ח 2.PIONEER 6250BT ב 990 ש"ח 3.ALPINE 126 BT ב 1390 ש"ח 3 המכשירים איכותיים מיקצועיים ברמת מכשיר סאונד ודיבורית ומחיר לכל כיס . פאנל לאיביזה יעלה לך סביב ה 250 ש"ח דודי
  11. אני ממליץ על סטאפ כזה 1: רדיו דיסק קלריון CZ 500 \ CZ501 פיוניר 8350 \ 9350 פיוניר 6250 BT 2: רמקולים קידמי HERTZ CSK 165 DLS K6 MOREL TEMPO 3.סט אחורי 6X9 HERTZ DCX 690 DLS 1269 MOREL TEMPO 6X9 4: מגבר HERTZ HE4 רוקפורד \ סרוין ווגה 3004 MB QUART 4.80 וזה רק על קצה הלשון אשמח להרחיב ולגבי התקנה יש לנו סדנת התקנות מיקצועית בישרש
  12. סט אפ מושלם לדעתי AUDISON SR4 AUDISON VOCE 6 SUB ENERGY ES300 וזו באמת סחורה !!!
  13. חברים יקרים שבוע טוב זקווק לחוות דעת על סאאב 9-3 אוטומטית מנוע 2000 אין לי מושג לגבי הרכב טיפולים אחזקה בלאי ועוד . הרכב עשה 150K ק"מ ודי זול לתמורה . תודה מראש לכל העוזרים דודי
  14. עם תקציב כזה ובלי הרבה בקשות אתה יכול לרכוש מותגים ממש טובים כמו קנווד פיוניר JVC ועוד
  15. יש לי יחידה מקורית משולב מולטימדיה ב 2000 ש"ח כולל USB ו DVD ועוד
  16. אני הייתי ממליץ לך לגוון במותגים ולבנות רשימה בריאה ובהתאם לתקציב שלך
  17. בפשטות ובקיצור חברה נחמדה ולא יותר. איכותי זה בטוח לא ! לדעתי כל סהטאפ שהעלית לא יעלה יותר מ 1500 ש"ח
  18. נכון מאוד. על פנוי התקנה נראית דבר פשוט אבל יש לה הרבה מרכיבים שהעיקרי בהם הוא ידע ! אני כל יום רואה התקנות שנעשו באופן חובבני ויכלו להיגמר באסון ! ו400 ש"ח זה הממוצע 600 זה כבר מוגזם להתקנה של מגבר בלבד. שיהיה בהצלחה ואל תתפשר תתקין אצל בעל מיקצוע הכי בריא. דודי ארט סאונד
  19. הבקיאים יותר בענף הסטריאו מכירים את הנפשות הפועלות. סביר להניח שגם הרץ גנסיס אודיסון DLS ועוד לא יצלצלו שם ! אני עושה כל יום הרצאות עם השמות האלו ללקולחות שחושבים שאני מספר בדיחה. ,
  20. אני אישית אוהב את ה HSK 165 XL ואם תרצה אוכל להשמיע לך אותו .
  21. אלפיין 126BT יכול להיות מכשיר טוב בטווח ה 1400 ש"ח מגבר EP4X של הרץ וסט קומפוננט שאני אישית אוהב HERTZ HSK 165 שילוב מושלם של מגבר וקומפוננט במחיר משתלם. ובחישוב קל זנ נכנס בתקציב שלך.
  22. אני חושב שתכיר את המושג בידוד DYNAMAT
  23. HERTZ DIECI זה סט נציל שנשמע טוב מאוד ואני מאוד אוהב אותו . ואם כבר משהו רציני יש את ה ECX 165 שזה האנרגי של הרץ שהוא כבר ממש איכותי ועולה סביב ה 500 ש"ח אפילו פחות.
  24. אני חושב שאם כבר אתה בבעית ה4 אינץ עדיף כבר לרכוש דוטק אובישן 4 . שעולים 300 ש"ח יותר מהסט שהצגת
  25. לגבי המגבר אםכבר לך על ה HERTZ HE4
×
×
  • תוכן חדש...