Jump to content

art sound

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    447
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי art sound

  1. בוא נגיד שסט של מגבר וסאב כולל תיבה איכותית בטווח ה 1500 הוא טוב למדי ומכניס בתוכו סט של הרץ \ DLS \ MB QUART ועוד !!!
  2. אני חושב שקודם צריך לראות את מצב הציוד שברכב היות וזה לא ציוד חדש ולשמוע אם הוא מחרחר . אם תרצה נשמח לעזור לך בנושא ללא תשלום.
  3. בוא ואקצר לך את העיניין אתה יכול לקנות סט קומפוננט נציל שישמע מצוין גם על רדיו דיסק ללא התקנת מגבר לדוגמא DLS K6 \ HERTZ DSK או קואקסיאלי שהוא על אותורעיון רק שהטויטר ממוקם עלל הרמקול. במקרה שלך עדיף קומפוננט כי יש מקום בקורות ואין מה להסתבך בכלל.התקנה פשוטה מאוד בקורות ותוצאה ממש טובה. לגבי אחורי אני הייתי שם 69 על המגש ומגיע לתוצאות טובות עם שילוב של סט נציל ואיכותי ממותגים טובים ולא יקרים ואני מדב ר על 1000 ש"ח לכל היותר !!!!
  4. הבוסטון הרבה יותר טוב מה JBL בכל פרמטר למעט זה שהJBL קודח את האוזן עם הטויטר שלו
  5. ה בוסטון G3 סאב נפלא ומדויק ועל מונו טוב אתה תהנה. לגבי מחיר קיבלת הצעה קצת יקרה היות ואנו מוכרים אותו בפחות !
  6. חברים יקרים כמשווק רישמי של הרץ\ אודיסון אני יכול לומר שכבר חודשיים ויתר אין הי אנרגי XL אלא רק הי אנרגי עם אפשרות שידרוג של הטויטרים ל XL מה שכן זה לדעתי הסט שעונה על כל הדרישות של אדם שפוי שמחפש סאונד טוב חזק ומדויק. והמחיר יותר נמוך ממה שציינתם בשרשור .
  7. אין בעיה לחבר ! הענין הוא לחבר נכון לבדוק פאזות תדרים נכונים וגיינים לא גבוהים מדי. ואם תרצה עזרה נעשה את זה בשמחה עבורך .
  8. תחשוב מה אתה רוצה לשפר ובכמה כסף ! יהיה הרבה יותר קל לך ולנו לעזור זה לזה
  9. דוטק 4 אינץ פותר את הבעייה או סט איכותי של DLS דגם C4 איכותי מאוד מאוד. ומכאן אתה יכול להמשיך.
  10. דוטק 4 אינץ פותר את הבעייה או סט איכותי של DLS דגם C4 איכותי מאוד מאוד. ומכאן אתה יכול להמשיך.
  11. סטאפ נורמלי ממותג טוב כולל מגבר חיווט וסאב יכול לעלות לך 1500 ש"ח אצלנו
  12. אני מציע לך לחליף את כבל ה8 גייג שלך לכבל 4 היות וגם מחירי הכבלים אפשר לומר נמוכים כך שמטר כבל 4 איכותי באמת של סאונד קווסט \ אינסטול ביי ( מטרה ) עולה 30 ש"ח . ובנוסף אם הכיס מאפשר כבל עוזר מאוד .
  13. שלומי היקר הלכת רחוק עם החנות . תן לבחור לגשת לחנות ולראות מה יעשה ואיך זה יראה בסוף ואז להחליט מה לעשות . אני בטוח שכל בעל עסק לא יכנס לויכוח בשביל פאנל .
  14. גש למתקין ואל תנסה שוב לשים פיוז ובטח שפיוז לא תואם במספר ( אמפר ) .
  15. אם אתה רוצה ניווט ודיבורית במכשיר עדיף לך כבר לשדרג את המכשיר ליחידה משולבת הכוללת הכל בפנים וכיום יש מבחר מותגים תואמי מקור ובמחירים די אטרקטיביים.
  16. מה התקציב ?
  17. אני ממליץ על אודיסון יש כמה רמות וכבל איכותי מתחיל ב 100 ש"ח.
  18. אתה צריך כבל 4 גייג אבל שיהיה 4 גייג אמיתי ועבה ולא 4 שהוא 8. לאודיסון יש קיט 4 איכותי ובמחיר הגיוני למוצר
  19. אתה יכול לשים הרץ DSK שהם מאוד נצילים ולדעתי איכותיים והמחיר מצדיק את המוצר . לעם הזמן להוסיף הגברה
  20. ויש לנו את שניהם במלאי אז אתה יכול לבוא להתרשם ולשמוע את שניהם
  21. הסאב של ההרץ הוא רעיון נפלא וטוב וגם הסאב של DLS KW הוא אופציה נוספת טובה וגם הוא שייך לאהובי שי כמו המגבר שלך. טווח המחיר של שניהם הוא 500-800 חדש משומש !
  22. ב1000 ש"ח אתה יכול לקנות ציוד סביר + אבל לא התקנה כלולה ! מגבר טוב מתחיל במינימום ב 600 ומעלה . התקנה טובה וזה לא פחות חשוב מהציוד תעלה לך לכל הפחות 250 ומעלה !
  23. ארט סאונד בישרש משווקת רישמית של ניפון ואני מבטיח לך את המחיר הזול ביותר
  24. שלום רב וברוך הבא לפורום לגבי מגבר טוב ואיכותי בטווח ה700 אני יכול להמליץ לך על המגבר שאני אישית והרבה לקוחות שלי מאוד מרוצים ואוהבים אותו שזה הSIERRA R504 שהוא קודם כל מגבר קוריאני ולא סיני כמו המון מותגי על לשעבר שהפכו למפעל מדבקות. לסיירה יש צליל נקי ואיכותי וקרוסאוסר מובנה מיקצועי ביחס לסקטור הזה של מגברים בטווח ה 1000+- \ תפנה אלי בה"פ ואשמח להרחיב איתך את הנושא
  25. מהנתון 4X55 אני קצת מפחד כי לרוב זה רק הסינים הזולים שהם רחוקים מטווח ה 18 וואט נקי . איזה מכשיר ודגם יש לך ? ואגב יש מבצע לחברי הפורום על 2 הסטים של הרמקולים במחיר יותר נמוך.
×
×
  • תוכן חדש...