בוא ואקצר לך את העיניין אתה יכול לקנות סט קומפוננט נציל שישמע מצוין גם על רדיו דיסק ללא התקנת מגבר לדוגמא DLS K6 \ HERTZ DSK או קואקסיאלי שהוא על אותורעיון רק שהטויטר ממוקם עלל הרמקול. במקרה שלך עדיף קומפוננט כי יש מקום בקורות ואין מה להסתבך בכלל.התקנה פשוטה מאוד בקורות ותוצאה ממש טובה. לגבי אחורי אני הייתי שם 69 על המגש ומגיע לתוצאות טובות עם שילוב של סט נציל ואיכותי ממותגים טובים ולא יקרים ואני מדב ר על 1000 ש"ח לכל היותר !!!!