Jump to content

nissim1984

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של nissim1984

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. צודק.. בחישוב פשוט שעשיתי יעלה לי לפחות 2500 לא כולל התקנה (טוב אז נחלק לתשלומים ) איך הקומפוננט GTO6507 JBL בהשוואה לקומפוננט של מורל שהמלצת (והאם באקורד יש מקום ל 6.5" ) ואיזה מגבר כדאי, כמה ערוצים / הספק אני צריך..
  2. אז כמה באמת צריך להשקיע בשביל איכות טובה ואיזה מוצרים מומלץ? דרך אגב האם כדאי לקנות מגבר משומש?
  3. לא מזמן רכשתי הונדה אקורד 2010 (צורה חדשה) ומערכת הרמקולים המובנים אינה מספקת (מגיע עם שני רמקולים בדלתות הקדמיות + טויטרים ושני רמקולים במדף של תא המטען) אני צריך המלצה לרמקולים אחוריים טובים וזוג קומפוננט טוב לדלתות הקדמיות (יש גם מקום לרמקולים בדלתות האחוריות אבל נראה לי מיותר) חשוב שאלו יתאימו לרכב הנ"ל... (כדי לא לעשות שום שינויים ברכב) יש ברשותי סאב חדש של פיוניר 12" 800 ואט שאני גם מעוניין להתקין וכמו כן צריך מגבר טוב שיוכל להתמודד עם כל מה שהוזכר.. דגש על איכות סאונד יותר מאשר ווליום ועל מחיר סביר של כ 1500 ש"ח (אני משאיר את המערכת המובנית של הרכב) האם יש משהו שיתאים לי בטווח מחירים הזה ואם לא אז מה כן יתאים.. ובכלל אם יש המלצות כלשהם בנושא אני ישמח לשמוע. אני אומנם מאוד אוהב איכות סאונד ומבין (בערך) במה שקשור לאודיו ביתי אבל בנוגע לרכב אני די באפלה אז בעדינות איתי תודה מראש על העזרה..
×
×
  • תוכן חדש...