Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. הצינור שאתה מדבר עליו יושב בלחץ בתוך המנוע, אתה צריך רק למשוך אותו והוא יצא.
  2. המחירים של חיישן ה camshaft נעים בין 55 ל 75 דולר בחול מצורף קישור http://www.autopartswarehouse.com/search/?searchType=global&Ntt=camshaft&N=0 אל תמהר להחליף את החיישן יכול להיות שהצטבר לכלול בחלק החיצוני של החיישן תנסה לנקות אותו
  3. לידיעתך לא מחיר העבודה גבוהה בחברה אלה מחיר החלקים המקוריים. לפי דעתי אתה יכול להשיג חלקים תחליפים בחצי מחיר ובאיכות טובה.
  4. בפאביה יש שני נתיכים של מצתי הלהט שכדאי לבדוק אותם הראשון מתחת להגה, ממסר מס' 3 נמצא בשורה העליונה. הנתיך שני נמצא בתוך תא המנוע והוא F4 40A.
  5. תחליף גם צלחות בלם, והכל יסתדר
  6. אני מציע לך לברר אם יש אפשרות להתקין קולר נוסף לשמן גיר. במיוחד בנסיעה בפקקים ובנסיעה בתוך העיר מצמד גישור של הממיר מומנט לא ננעל מה שגורם לגזירת השמן ולחימום שלו. לכן אם רוב הנסיעות הן כמו שצויינו, עדיף להתקין קולר חיצוני שיאפשר קירור נוסף לשמן גיר.
  7. בקשר לקולר אני מעדיף לך לשים גם את הקולר המקורי + החיצוני. החוט נראה לי לפנסי ערפל לא יכול להיות שזה החיווי של הרפידות כי הוא מרוחק מהגלגל.
  8. לפי התיאור שלך אתה לא מבין כלום בביו דיזל נהפוכו הביו דיזל סותם את כל צנרת הפליטה של הרכב ומקצר באופן משמעותי את חייו של המנוע, לכן.....
  9. התקנת ממסר במערכת ההתנעה נועד להקטין אז הזרם העובר דרם מתג ההצתה. לממסר יש 4 רגליים 85,86,30,87 יש לחבר את ה 85 לפלוס אחרי המתג ההצתה את ה 86 לחבר למינוס קבוע גוף הרכב את ה 30 למתח מצבר קבוע את ה 87 לחבר למתנע ברגע סיבוב מתג ההתנעה רגל 85 מקבל פלוס וסוגר את הפלטינות של 30 ו 87 ומאפשר מעבר זרם למתנע. היתרון הוא ע"י זרם פיקוד קטן של רגל 85 אפשר להעביר זרם גדול דרך 30 ו 87 וזה מאריך את חיי מתג ההצתה.
  10. כדי לאבחן את התקלה אתה חייב לחבר את הרכב לסורק תקלות. ההנחה שלי שהחיישן חמצן פגום, במקרים אחדים התוסף פוגע בחיישן חמצן.
  11. אני מבצע את הטיפולים לבד ברכב ואלה המחירים, אני לא קונה בכמויות.
  12. המחירים הם: מסנן שמן 28 ש"ח מסנן אוויר 50 ש"ח מסנן האוויר ומסנן השמן הם תוצרת חברת MANN באיכות טובה מאוד. שמן מנוע של LIQUI MOLY 5W40 130 ש"ח 5 ליטר צבע סגול.
  13. המחיר הוא סביר מאוד בהתייחס לחלקים שהחלפת + העבודה.
  14. כדי להתחבר לגולף החדשה והפסאט והדגמים החדשים אתה צריך את הכבל המקורי. http://www.ross-tech.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=VCHUC&Category_Code=VAGCOM רשיון לתוכנה + הכבל עולה בסביבות 1500 ש"ח אבל שווה כל שקל.
  15. אם גובהה השמן נמצא בתחום והטיפול קרוב אל תוסיף שמן. אחרת תוסיף שמן 10W40 חצי סינטטי עד הטיפול.
  16. הוא מתכוון כל עוד הרכב נוסע בלי בעיות אל תעשה שום רענון. אתה יודע ברלינגו זה רכב לשלוש שנים.
  17. תקרא את השאלה לפי שאתה יורה מהמותן
  18. פעלת המאורר במצב קבוע מעמיסה על המחולל זרם, מעלה את צריכת הדלק, ולא נותנת למנוע להגיע לטמפ' עבודה. בדר"כ החכמים מוצאים גם את הטרמוסטט.
  19. לא השתי דקות יגרמו לבלאי מנוע כי השמן לא מספיק להתנקז למיכל במשך שתי הדקות האלה ונשארת כמות מכובת בחלק העליון של המנוע. השחיקה המירבית של המנוע היא בהתנעה בבוקר שכל השמן נמצא באגן השמן השחיקה היא בעצם הזמן מרגע התנעת הרכב עד הגעת שמן לראש המנוע שהוא החלק הכי גבוהה עד אז יש חיכוך בין המתכות בלי חומר סיכה שהוא השמן. לכן מומלץ להשתמש בשמן עם צמיגות נמוכה ככל האפשר על מנת לקצר את אורך הזמן עד הגעת השמן לראש מנוע. התנעת בוקר = להתנעה מנוע אחרי חצי שעה מהכיבוי שלו.
  20. אני ממליץ לך על שמן של חברת Motorcraft חצי סינטטי צמיגות 5W30 עם איכות הכי גבוהה של למנועי בנזין שהוא SM, האות S מציינת שהשמן מיועד למנועי בנזין מהמילה Spark ניצוץ והאות M היא האיכות הכי גבוהה לפי סדר האותיות באנגלית מחיר שמן נע בין 90 ל 100 ש"ח 5 ליטר. חברות פורד ומזדה משתמשות בשמן הזה.
  21. גם אצלי ברכב נשבר הפלסטיק הזה שאלתי בהרבה פרוקיות הם לא מוכרים לבד את הפלסטיק אלה את כל הידית. המחיר של ידית משומשת עם הפלסטיק היבש הוא בין 300-400 ש"ח בחברה רוצים על הפלסטיק הקטן זה 450 ש"ח.
  22. הרעידות יכולות להיות מהצלחות בלם והרפידות או מחופש בגומיות המשולש. ב 307 אני לא יודע אבל ב 206 אין אפשרות להחליף את הגומיות של המשולש וצריך להחליף את כל המשולש.
  23. במנוע דיזל חום המנוע הוא אחד הדברים שנותנים לרכב לנסוע אחרת היית צריך להפעיל את מצתי הלהט באופן קבוע. אין מה לעשות במנועי דיזל חום המנוע ממלא תפקיד המצתים. מנוע דיזל זה "המנוע"
  24. מבחינת אנשים אין לך בעיה להעמיס את האוטו, מה שחשוב זה לא לגרור עם הרכב ולא להעלות סל"ד בקיצור לנסוע רגוע.
×
×
  • תוכן חדש...