1.לאוטו יש 200 כ"ס,הנעה אחורית.
2.עד כמה שידוע אכן יש בעית חלפים,בעיה רצינית.
3.אחזקה יקרה.מנוע טורבו,בעית חלפים,כנראה שגם ביטוח לא זול.
4.מחיר סבבה,יש רק 8 כאלה בארץ..אני מתפלא שהוא רוצה רק 3K מעל מחירון ולא 10K.
אגב - ה200SX נבחרה לרכב הדריפטים הטוב בעולם.
The ultimate drift machine..
ואם אין לך נסיון על הנעות אחוריות חזקות למדי לא הייתי ממליץ לך על הרכב הזה.