לא הבנתי מה תפקידך בתוכנית?
בכל אופן , היה קטע בתוכנית שכלל לא אהבתי וזה עם האמר. כמה שאני אוהב רכבי שטח, היה לי קשה לראות כיצד מראים ומלמדים בתוכנית טלוויזה איך ניתן להרוס את הטבע ולפגוע בו וכל זה ללא מטרה או התחשבות. לקחת רכב, לרדת איתו מהשבילים המסומנים ולרמוס את הגבעות.פקחי הרשות עובדים ימים ולילות על מנת להילחם בתופעה השלילית הזאת, הן באכיפה והן בהסברה, וזה מה שמראים בערוץ הממלכתי? בושה.