Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. רציתי לדעת עם לפג'ארו מהדור הראשון יכול להיות בעתיד ערך אספני?
  2. שמישהו יסביר לי למה הפרארי אנזו נמצאת ברשימה הזו?
  3. היית לי בעיה דומה ב 128, אם אתה שומע רעש שגובר עם עליית הטורים אזי הפתרון הפשוט ביותר הוא התקנת קבל על הקבל + שנכנס לרדיו. ניתן למצוא את אצל כל מתקין מערכות שמע. הקבל משתיק את ההפרעות המגיעות מפעולת המנוע והוא לא יקר.
  4. irork

    צביעת ג'נטים

    אולי זה לא הפורם המתאים, אך האם משהו יודע אם יש דרך לצפות ג'נט ניקל מחדש?
  5. irork

    שיחזור מערכת פליטה

    אגזוזי כפר סבא ברחוב התעשיה בעיר. בעל מקצוע רציני שיודע גם לאלתר פתרונות.
  6. תמונות נחמדות מאוד, לחובבי ה XT , ראיתי בשבוע שעבר אחת שחורה במצב רע מאוד נוסעת בגני תקווה. ברכב היה בחור מבוגר.
  7. לפיכך, לכל רכב אשר לא נימכר במספרים בישראל, קיים ערך נוסף אשר יגדל עם השנים. אך בכל זאת, למי יש זמן לחכות? אגב, בפתח תקווה עומדת האודי 100 לבנה במצב כחדש ברחוב לוין.
  8. ואגב אם מישהו מתעניין בסיטרואן, ביהוד במגרש עומדות שתים כאלו מתחילת שנות השמונים מדגם ויזה. ואי אפשר לראות אותם מהרחוב.
  9. מה לגבי רכב מיושן? האם רכבים מיושנים יצטרכו לעבור שני טסטים בשנה?
  10. ממש לא 128, זאת 124 קופה, אני מניח שנת 1969 - 1972 . הגיע בשני גדלי מנועים 1600 1800. רכב מאוד מהנה לנהיגה כשהיה צעיר יותר. לוח שעונים יפה ותא מטען מכובד. לצערי הפח היה נקודת החולשה. יש אחת בפ"ת שכתבתי עליה במצב יותר טוב שעומדת כבר שנים!
  11. לדעתי מודל 73 היו בנפח 1100 סמ"ק.
  12. למישהו יש את המספר טלפון של הפיאט הצהובה עם השלט למכירה?
  13. הרכב ברחוב העצמאות הוא פורד מאווירק . דיווחתי עליו לפני כשנה.
  14. סובארו GLF קופה שתי דלתות מודל 83 ירוקה , במוסך בפתח תקווה. משהו מכיר?
  15. irork

    רחוב האודי 10

    נראתה בפ"ת האודי 100 מודל 87 שחורה למכירה
  16. כנראה שהיית סיבה טובה מאוד שהריתמו לא שרדו עם הזמן.
  17. מי שראה את הסרט " לעולם אל תאמר לא" ודאי ראה את הפז'ו הזאת במרדף.
  18. פגוש אחורי חדש של פורד קורטינה המרובעות מסוף שנות ה70.
  19. בפתח תקווה מתחת לאותו בניין, לאנציה בטא קופה ואלפא GTV מחכות לשיפוץ.
  20. irork

    מה הרכבים האלה.

    אני נתקלתי בג'יפ הזה לפני כמה שנים בכפר סבא. הרכב כבד מאוד, גבוה וחסר כל הנדסת אנוש. מיותר לציין שקעעמת בעיית חלפים קשה. זה שראיתי היה אדום ושמו לו נוע 1600 של סובארו. לדעתי יש עדיין אחד או שניים שעוד נוסעים. במזרח אירופה הוא מאוד נפוץ.
  21. irork

    הערב בערוץ הראשון

    לא הבנתי מה תפקידך בתוכנית? בכל אופן , היה קטע בתוכנית שכלל לא אהבתי וזה עם האמר. כמה שאני אוהב רכבי שטח, היה לי קשה לראות כיצד מראים ומלמדים בתוכנית טלוויזה איך ניתן להרוס את הטבע ולפגוע בו וכל זה ללא מטרה או התחשבות. לקחת רכב, לרדת איתו מהשבילים המסומנים ולרמוס את הגבעות.פקחי הרשות עובדים ימים ולילות על מנת להילחם בתופעה השלילית הזאת, הן באכיפה והן בהסברה, וזה מה שמראים בערוץ הממלכתי? בושה.
  22. אני מאחל לו שיתגבר מהר על המחלה ושיחזור לנסוע ולהנות ממנה
  23. היום ראיתי בקרית אונו מכונית שלא פגשתי כבר המון זמן, זאת היית פג'ו 604 במצב מצוין בצבע זהב. לפי המספר הרכב הוא מודל 82 עם מנוע 6 צילינדר.
  24. אני לא מניח שהוא מעוניין למכור אותה במקרה.
  25. אגב, במוזיאון התחבורה של בודפאשט נמצא בתצוגה פורד אסקורט ספורט MK1 במצב טוב מאוד אני מניח שזה הדגם RS2000, לצערי הם לא הסכימו לי לצלם אותה.
×
×
  • תוכן חדש...