elad_w
-
הודעות
192 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי elad_w
-
נמכר! Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
מוזמנים להציע מחיר בפרטי ולבוא לקחת - גמיש!
-
סאב קיקר CVR 12 עם תיבה למכירה. יש לסאב שבר / סדק כפי שניתן לראות בתמונות - ניתן לתיקון באמצעות דבק סופר 7. מחיר ביחד עם התיבה 300 ש"ח. אזור גבעתיים-תל אביב. מוזמנים לשלוח הודעה פרטית לעוד פרטים. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
התלבטות בין מולטימדיה לרכב דאבל דין + Android Auto
elad_w פרסם הודעה בנושא של yuval15 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בערך 2 שניות מרגע ההנעה של הרכב. -
תודה, לא הצלחתי לאתר את המקט, מישהו יכול לעזור עם זה? ניסיתי לחפש באיביי / אמזון אך לא הצלחתי למצוא, באופן כללי נראה שלא פשוט למצוא שם חלקים לסיוויק 5 דלתות מהשנים 2012-2015. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
לא בדקתי, מניח שהמחיר לא מצדיק קניה של חלק חדש, מנסה בנתיים להשיג אחד מפירוק.
-
אהלן, רוצה להאמין שהכיסוי נפל תוך כדי נסיעה ולא שמישהו הרים לי אותו (ואם מישהו הרים יש לו מזל שלא נפגשנו). חיפשתי בכמה פירוקיות באזור המרכז אך לא הצלחתי למצוא את החלק, חיפשתי באיביי וגם כן לא מצאתי משהו מתאים לדגם שלי. אשמח לעזרתכם - קישור לאיביי, חנות חלפים שמחזיקה בחלק, אם יש לכם או מכירים מישהו שמעוניין למכור. (מצאתי מקום אחד שכן מוכר, סוג של חנות חלפים, אך המחיר היה נשמע לו מופקע - 300 ש"ח לחלק מפירוק). תודה!
-
יש אפשרות בפלאפון לקבוע סיסמא להוט ספוט שאתה בעצמך פתחת - בדר"כ כברירת מחדל יש סיסמא שמוגדרת, ככה לא כל אחד יכול להתחבר להוט ספוט שפתחת. ברגע שתכניס את הסיסמא במערכת של הרכב פעם אחת הוא יזכור אותה, וכל מה שתצטרך בחיבור הבא זה רק להתחבר להוט ספוט.
- 4 תגובות
-
- 1
-
-
כן, סוג של פלסטיק / אלומיניום, ואכן יש מגע בין שני החלקים - דבק מגע הוא הפתרון הטוב ביותר? לגבי הסדק - לא מפריע לי, רק רוצה להימנע מהחמרה של המצב. תודה! Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
חידוש חבילת גלישה גיל קאר טויטה קורולה 2019
elad_w פרסם הודעה בנושא של green בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
את האפליקציה מורידים לפלאפון, לא למערכת של הרכב. במידה ויש לך אפשרות להתחבר ב-wifi מהמערכת של הרכב אני מניח שהכל אמור לעבוד כמו שצריך Sent from my SM-G975F using Tapatalk -
חידוש חבילת גלישה גיל קאר טויטה קורולה 2019
elad_w פרסם הודעה בנושא של green בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני משתמש באפליקצייה שנקראת MacroDroid שמאפשרת לקבוע תנאים מסויימים שבמידה והם מתקיימים קוראת פעולה בפלאפון. הגדרתי אצלי שברגע שהבלוטות' של הפלאפון מתחבר למערכת, הפלאפון פותח אוטומטית נקודת גישה והמערכת מתחברת אליה - ככה שאני "רוכב" על חבילת הגלישה של הפלאפון. (באותו אופן הגדרתי הפוך - ברגע שהבלוטות' מתנתק נקודת הגישה נסגרת). הייתי מנסה לעשות את זה לפני שאני רוכש חבילת גלישה חיצונית, ועל הדרך בודק האם בעיית הקליטה נפתרת. החיבור מספיק חזק - Waze, Spotify, YouTube והכל שאר האפליקציות עובדות חלק. Sent from my SM-G975F using Tapatalk -
אהלן, יש לי סאב של קיקר ויש לו שבר / קרע, הבנתי שיש אפשרות לתקן את זה אך הדעות חלוקות - בחלק מהמקומות קראתי על סיליקון ובחלק על דבק מגע / סופר 7. מה דעתכם? האם ההדבקה צריכה להיעשות מהחלק הפנימי או החיצוני של הסאב? עוד המלצות, עצות וטיפים לתיקון יתקבלו בברכה. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
הונדה סיוויק 2013-הגיע זמן לשדרג מערכת
elad_w פרסם הודעה בנושא של colauti 9 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
המידות בסיוויק האצ'בק 2014 זהות? 6.5 יכנסו מקדימה בלי בעיה? -
נמצא בדיוק במקום ובהתלבטויות שלך, קראתי הרבה המלצות טובות על הסט טמפו אולטרה של מורל - נותן אחלה VFM. מה שכן, בשביל לנצל אולו כמו שצריך הבנתי שהוא חייב מגבר שידחוף אותו ולא מספיק לחבר אותו as is. עוקב אחרי השירשור לרעיונות נוספים שיגיעו. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
תודה! לטובת הבאים, מוסך שאפט מטפל גם בהונדה ורכבים יפניים.
-
אולי בכל זאת? Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
-
בוקר טוב! בקרוב מגיע הזמן לטיפול 105K לרכב (בפועל עבר 95K אך עברה שנה מהטיפול האחרון), השתמשתי באתר של אוטוריטי (https://www.autority.co.il/orders/garage) ואשמח לשמוע את חוות דעתכם על המוסכים הבאים (על חלקם מצאתי ביקורות בחיפוש בפורום ועל חלקם לא...) - מוסך שאפט, תל אביב. - מוסך המהיר, תל אביב. - מוסך יוסה (יוסי) ונועם, פתח תקווה. - מוסך אורן שירותי רכב, חולון. מדובר בטיפול שיגרתי + אני מעריך שאצטרך לבצע החלפה של ברקסים אחוריים שכן לא בוצע בטיפול קודם.
-
הצלחתי למצוא ביקורות טובות על המולטימדיות של Joying בפורום, אבל על המולטימדיות של Eonon לא ממש הצלחתי למצוא משהו. מתלבט בין המערכות הבאות ואשמח לדעתכם. Eonon - עדיין לא בטוח מה אני מעדיף, את הדגם עם כפתורים פיזיים או הדגם שכולו מסך מגע, על פניו החומרה שלהם זהה וזה רק עניין של נוחות. יש להם כרגע מבצע באתר שבנוסף למולטימדיה הם מספקים גם מצלמת רוורס (שהייתי שמח להחליף את שלי שקצת צולעת) ומתאם OBD שמתחבר למערכת ויודע להעביר מידע נוסף על למסך, יתרון נוסף הוא שהמערכת מגיעה עם אנדרואיד 10 החדש. ההתלבטות היא האם 2GB RAM מספיק? עיקר השימוש הוא רדיו, וויז, ספוטיפיי ואפליקציות מוזיקה כאלה ואחרות. הייתי שמח שהמערכת תעבוד חלק ולא תתקע או תראה איטיות כלשהי במעבר בין האפלקציות שציינתי מעלה. Joying - המולטימדיה שלהם מגיעה עם 4GB RAM, שכנראה ישפר את המהירות תגובה (לא יודע כמה ההבדל יהיה מורגש בשימושים שלי), חוץ מזה לא ראיתי הבדלים משמעותיים בין שתי החברות (על סמך הנתונים היבשים). מה דעתכם?
-
כיסוי עור חדש להגה.
elad_w פרסם הודעה בנושא של Albetx בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
כן, כנראה שחוט שחור או אפור היה מטשטש את זה, אבל לדעתי החוט האדום נראה הרבה יותר טוב. בחלק האחרון הידיים כבר כאבו וכנראה זאת הסיבה לתפירה שברחה קצת בחלק העליון השמאלי. אבל אני מצליח לחיות עם זה.... עד לפעם הבאה. Sent from my SM-G975F using Tapatalk -
כיסוי עור חדש להגה.
elad_w פרסם הודעה בנושא של Albetx בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
זאת דרך אחת להסתכל על זה... הדרך השניה זה להתיישב כל יום באוטו ולראות את העבודה שאתה בעצמך עשית, אז נכון שזה לא מושלם ואולי התפירה קצת עקומה בחלק מהמקומות אבל בסוף לא חושב שזה גורם לך (או לי לפחות) להתבאס כשאני מתיישב מאחורי ההגה - ההפך! -
כיסוי עור חדש להגה.
elad_w פרסם הודעה בנושא של Albetx בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
עשיתם לי חשק, שלפתי אתמול מהמחסן את הקיט שהזמנתי לפני כמה חודשים. אחרי כמה דקירות בידיים, המון קללות וכמעט 4 שעות עבודה זאת התוצאה. לא מושלם אבל לפעם ראשונה אני מרוצה, עכשיו רק נשאר לקוות שהכיסוי לא יתקלף בקיץ הארצישראלי. Sent from my SM-G975F using Tapatalk -
אהלן, אז אני לפני שדרוג הרמקולים ברכב לקומפוננט של מורל טמפו אולטרה 602 (https://www.alexsander.co.il/product/10919/morel-tempo-ultra-602) אני אוהב לתכנן את הדברים מראש, הייתי שמח לעזרתכם במציאת מגבר שידחוף וינצל את הסט הזה כמו שצריך, כרגע אין לי סאב אך יתכן שבהמשך הוא גם הוא יתווסף במידת הצורך - אז אשמח אם תקחו את זה בחשבון, במידה והוא יתווסף מדובר בסאב קטן ולא משהו שירעיד את כל הרכב. התקציב לא בשמיים ואני לא מעוניין להוציא אלפי שקלים על מגבר, אם יש משהו בפחות מאלף ש"ח שיעשה את העבודה זה יהיה מעולה.
-
אהלן, בימים האחרונים אני מחפש לרכוש סט מורל טמפו, עברתי באתרים הידועים (אלכסנדר וחבריו...) ולבסוף הגעתי דרך הפייסבוק לחנות בראשון לציון שמציעה את הסט הזה במחיר שנמוך בכ-30% מהמחיר באלכסנדר, מודה שפה חשדתי קצת.... אז לפני שאני מניע את הרכב וקופץ על המציאה, איך מוודאים שהסט מקורי? האם אמורה להיות הולוגרמה / מספר סידורי / כל דבר אחר שיעזור לי לאמת שהסט באמת מקורי?
-
אהלן, אני רוצה לצבוע בפלסטידיפ שחור את הג'אנטים אצלי, אשמח לשמוע מאנשים שעשו את זאת בעבר קצת טיפים, המלצות, על התהליך וכל מידע שימושי. ממה שקראתי עד עכשיו צריך לבצע שטיפה וניקיון עם חומר ייעודי להורדת כל הלכלוך, ביצע של 4-6 שכבת צבע (כמה מיכלים צריך ל-4 גלגלים?) ולתת לחומר כ-15 דקות להתיישב בין שכבה לשכבה). האם צריך לבצע הכנה נוספת? צריך ליישם לכה לאחר מכן? כל מידע חיוני יהיה מעולה!
