elad_w
-
הודעות
192 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי elad_w
-
בהמשך לחיפושים אחר מחליפה למשפחתית שלנו ראיתי פיג'ו 3008, דגם פרימיום 1.6 טורבו, 77K ק"מ, עלתה לכביש ב-01/2019. בעל הרכב הוציא את הרכב מהחברה ועל פניו הרכב נראה שמור ומטופל בקפידה. אממממה.... בשנה הראשונה של הרכב מישהו יצא ברוורס ונכנס בו במהירות אפסית, נזק לדלת אחורית שמאלית ולכנף, החלקים הוחלפו ותוקנו במקוריים ואין זכר לפגיעה מול הרכב עצמו (מצורף צילום של הפגיעה). המוכר מבקש 8 אלף ש"ח מתחת למחירון משוקלל לוי יצחק (משוקלל כולל ירידת הערך), 98 אלף ש"ח. האם יש לי מה לחשוש מהתאונה? מה דעתכם על הדוח שמאי? הייתפם מתקדמים עם הרכב לבדיקה במכון? על פניו המוכר נראה אמין, אוהב את הרכב ותיחזק אותו כראוי. טיפולים מורשה.pdf דוח שמאי 3008.pdf
-
מבין את ההערה לגבי רכב 2019 ב-120,000 שח אבל אני לא חושב שהם ברי השוואה אחד לשני. לדגם 1.6 טורבו של טוסון לא אתקרב בגלל בעיות אמינות וקלאצים מתחממים, אם כבר אז מנוע 2.0 המיושן והאמין. תודה על התובנות, אכן מעורר מחשבה שניה.
-
התלבטות אחרונה לפני רכישה, שם בפניכם את האופציות ואשמח לשמוע מה הייתם בוחרים: טיגואן 2019 עם 50 אלף ק"מ ומנוע 1500, רמת גימור קומפורטליין פלוס, הרכב יד ראשונה והמחיר המבוקש לפני מיקוח הוא 120 אלף ש"ח. פיגו 3008 שנתון 2019, מנוע 1.6 ברמת גימור פרימיום ו-78 אלף ק"מ יד ראשונה והמחיר המבוקש לפני מיקוח הוא 108 אלף ש"ח הלב והראש הולכים לכיוון הטיגואן למרות עלות גבוהה יותר שתבוא לידי ביטוי במכירת הרכב. מרגיש לי שהטיגואן בוגר ואמין יותר (גיר רטוב) והאקזמפלר הספציפי במצב שמור וטוב. מה דעתכם? האם הפרש של כ-15 אלף בעלות הקניה מצדיק את הטיגואן ושווה את זה? כמובן שיש אופציות נוספות שלא העלתי כמו טוסון / ספורטאז' / אטקה / קארוק מרגיש לי שהן קצת נחותות יותר מהשתיים למעלה אם כי ניתן להשיג שנתון קצת יותר מתקדם. אז... מה אתם הייתם עושים?
-
עוד משהו שאתה יכול לספר לי על הרכב? תקלות נפוצות? עלויות טיפול שנתיות? כנראה שזאת תהיה הבחירה שלי
-
להבנתי האטקה מגיעה עם גיר יבש והטיגואן עם גיר רטוב עם אמינות גבוהה יותר, מכמה חברים שמחזיקים אטקה נשמע שגם היא מפגינה אמינות. הפיז׳ו כנראה תהיה הבחירה עם vfm הגבוה מבין כולם, אך עדיין לא הצלחתי להתגבר על סטיגמת הצרפתיות והסחירות שלהן (מעולם לא החזקתי רכב צרפתי)…
-
מישהו? משהו? 🙂
-
שבוע טוב לכולם, אנחנו זוג + 2 קטנים והגיע הזמן להחליף את הסיוויק ששירתה אותנו בנאמנות רבה. תקציב - 120,000 ש"ח ~ את מי ישרת? נסיעות לעבודה וחזרה (קצת פקקים ארצישראלים מצויים), טיולים ונסיעות בסופש בהרכב משפחתי מלא. מה חשוב לנו? רכב חדיש (אבל לא חדש מהחברה), אמינות, איבזור בטיחותי מלא, מהנה לנהיגה, מרווח ונוח בעל תא מטען גדול. על מה חשבנו? האופציות עליהן חשבתי: - סיאט אטקה XP / FR שנתונים 2020-2021 - מצד אחד דיי עונה על כל הדרישות, מצד שני אני קצת חושש מהגיר היבש. - פיג'ו 3008 1.6 שנתון 2019-2020 - על פניו נראה כמו הבחירה האידאלית, קצת חושש מהסטיגמה של הצרפתיות ואובדן ערך עתידי. - מאזדה CX5 - כנראה האמינה מכל הרשימה, מצד שני רכב גניב, ביטוח יקר ויקר מהאחרות (יתבטא בעתיד במכירה). - טיגואן שנתון 2019 - לא נפוץ כל כך אך כנראה שעונה על כמעט על כל הדרישות, איך הוא מבחינת אמינות ועלויות טיפול? כל הערה, הערה ועצה תתקבל בברכה.
-
מניסיוני המועט מה שבדרך כלל עובר במתנה, בעיקר דברים כאלה, מוצא עצמו בפח בקלות… לא מחפש להרוויח או לעשות כסף. 500/1,000/4,000 שקל לא יעשו אותי עשיר יותר או ישנו לי את החיים, תקרא לזה דמי רצינות אם תרצה. אופציה נוספת היא להעביר את הציור לגלריה או משהו בסגנון.
-
תודה על התשובה המפורטת, הציור לא נקנה על ידי, הוא ניתן לי ע״י אספן האומנות המבוגר מהבניין שנדרש לפנות את המחסן על ידי אישתו (מה לא עושים בשביל שלום בבית). הוא הוסיף כמה מילים על האומן, איך הגיע אליו ושזה ציור ששווה כמה אלפים. אין לי לב לזרוק אותו, למרות שהאישה לוחצת, ועניין אותי מה הערך האומנותי והכספי שלו. מישהו מהקהל מעוניין לקנות את הציור במחיר הוגן ל-2 הצדדים במטרה שישמר ויהנו ממנו?
- 9 תגובות
-
- 1
-
-
התגלגל לידי הציור הבא משכן מבוגר, אספן אומנות מושבע. מודה שהקשר ביני לבין להבין באומנות, וציורים בפרט, הוא כמעט ולא קיים. משיטוט קצר בגוגל עולה כי הציור שייך למיכאל גורבן, קיימת גם חתימה וממוספר A.P. מעבר לערך אומנותי, האם יש ערך כספי לציור?
-
טיגואן 2021 LIFE 1.5 או מאזדה CX5 2.0 2021 קומפורט
elad_w פרסם הודעה בנושא של Adamre בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אפשר לדעת מה המחיר המבוקש לטיגואן? ובאיזה סוכנות? באופן כללי הטיגואן מגיע עם גיר רטוב - ללא ספק הייתי בוחר בו על פני המאזדה. -
רק חבל שבמחיר של 3008 1.6 שנת 2019-2020…
-
הלקוחות שלך לא צריכים לעבוד עם פיוניר, פיוניר פותחת עבורך חשבון בנק מקומי ואתה מקבל את המספר חשבון אותו אתה מעביר ללקוח ולשם הוא מעביר את הכסף - ממש כמו להעביר לחשבון בנק מקומי. הכסף יופיע לך בחשבון של פיוניר ומשם תוכל לעשות בו כרצונך.
-
תפתח חשבון בפיוניר, תוכל לקבל חשבון בנק מקומי ולקבל את הכסף ולהחזיק אותו ביורו. בכל שלב אפשר למשוך לחשבון בנק או להזמין כרטיס מפיוניר ולהשתמש בכסף.
-
מה דעתכם? מחיר סביר?
-
תודה, כרגע מאזור השרון אבל ב-5 שנים האחרונות גרתי במרז וטיפלתי בשאפט תל אביב - חשבתי לנסות לחסוך לעצמי את הנסיעה ולמצוא מוסך מומלץ באזור שלי - עדיין בהתלבטות אם זה שווה את זה. החיבור למחשב הוא בגלל ההגה ולא ההחלפת משולשים, יש בהצעה כיוון פרונט ב-200 ש"ח שזה מה שנדרש לאחר החלפת משולשים.
-
ממה שהבנתי יש כיוון פרונט אחרי החלפת משולשים וכיוון הגה שזה כולל את התיקון נקישות בהגה - לפי המוסך נדרש לחבר את הרכב למחשב על מנת לכוון את ההגה לזווית הנכונה ולימוד אחרי תיקון. הגיוני? מכירים תהליך כזה?
-
בוקר טוב, מצרף הצעת מחיר לטיפול בקיה פיקנטו - טיפול שנתי, החלפת משולשים קדמיים ותיקון נקישות בהגה. אשמח לדעתכם - שמנים וחלפים מקוריים.
-
ממתי בעל דירה מבקש צ׳ק בנקאי כערבות? צ׳ק בנקאי = מזומן! בפעם הבאה מציע לא להסכים לתנאי הזה, אופציה לגיטימית יותר (אך עדיין נוקשה) היא ערבות בנקאית - הכסף נשמר בבנק, תחת החשבון שלך ומושקע בפיקדון שנותן ריבית בסוף התקופה (לפעמים היא אפילו תכסה את העמלה לבנק).
-
@zvit יש 2 רכבים שמפורסמים ביד 2 שעל פניו נראים עם נתונים טובים, לא מסוחרים. @motizkn תקלות סדרתיות שהיית שם עליהן דגש לפני הקניה? משהו ספציפי שאתה מכיר?
-
תודה על התשובה המפורטת! ואם אפשר לסיכום - ממליץ על הרכב? הדגם המדובר עלה לכביש בנובמבר 2018 - מאמין שמדובר בגירסאת ה-8 הילוכים.
-
הגיע הזמן להחליף את הרכב, חשוב לנו רכב מפנק, נעים, בטיחותי ואם אפשר שיהיה גם חזק. שמתי עין על פיג׳ו 3008 ספציפית על דגם ה-GT שמגיע עם מנוע 2 ליטר טורבו דיזל. מכיר את כל המחלות של דגם ה-1.2 טורבו, מההבנה שלי דגמי הדיזל ו-1.6 טורבו מראיפ אמינות טובה. דעתכם על הדגם הספציפי הזה? משהו שצריך לבדוק מעבר לשכרת טיפולים מתועדת ומחלת מיכל האוריאה הידועה? על פניו הרכב מציע חבילה מרשימה ומפנקת, האם האמינות השתפרה?
-
חוזר לעדכן - משאבת ABS נמצאה תקולה ונשלחה לשיפוץ.
-
בדקתי שוב בפירוט הטיפול האחרון - הוחלפו סט צלחות ורפידות בלם קדמי, שמן לא הוחלף. יכול להיות שזה מקור הבעיה? מציין שוב שהספוגיות בבלם היתה עוד לפני הטיפול.
-
היה קיים עוד לפני הטיפול, רוצה לבדוק כיוון והצעות מחיר קודם. המוסך רמז שתיתכן בעיה במערכת ABS שדורש פירוק ושליחה לתיקון - עלות משוערת כ-2,000 שח.
