Jump to content

elad_w

  • הודעות

    192
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elad_w

  1. הצלחתי לקבל אותה בא.ל.מ ב-4,100 שח (אחרי משא ומתן והצעות מתחרות) וקיבלתי גיפט קארד לקבוצת פוקס של 400 שח. קצת מעבר לתקציב אבל התמורה אמורה להיות שווה את זה (מקווה לפחות)
  2. נרכשה TCL 65C755 תודה לכל העוזרים, חובת ההוכחה על הטלוויזיה עכשיו. אעדכן בהתאם.
  3. תודה על הבדיקה, קראת על זה ברשת וזה נפוץ בעיקר בסדרות הקודמות. האמת? אני עדיין מתלבט, אז נכון שהסכום לא אסטרונומי אבל הבחירה בין TCL לבין המותגים שכולנו מכירים לא פשוטה. הראש נוטה ל-TCL בגלל VFM גבוה יותר, אבל הלב אומר להישאר עם המותגים המוכרים (LG, סמסונג, סוני).
  4. פנסוניק היתה טלוויזיית הפלאזמה (כן, פלאזמה לא LCD ולא לד) הראשונה שהיתה לי - 42 אינץ שנקנתה לפני כ-17 שנה במחיר מופקע של 5 ספרות. שירתה אותנו נאמנה ועדיין עובדת אך מאוחסנת במחסן משום מה.
  5. הסוני מגיעה עם 3 שנות אחריות של ישפאר. 2 אופציות נוספות של TCL עם 3 שנות אחריות של היבואן. הראשונה בכ-3,000 שח: https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1205229 השנייה קצת יקרה יותר, כ-3,800 שח: https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1171720 מה דעתכם? ה-TCL שוות את ה״סיכון״? היקרה יותר שווה את ההפרש? או ללכת על הסוני? שמתי בצד את LG וסמסונג כרגע.
  6. מה דעתכם על הסוני בקישור למטה? יכול להשיג אותה ב-3,200 https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1209820
  7. בהרגשה שלי, למשתמש הממוצע שרוב הצפייה שלו היא ערוצי החדשות ומידי פעם סרט בנטפליקס, מרגיש שגם טלוויזיה שהיא לא QLED תעשה את העבודה, ואז באמת אפשר להישאר עם עודף מ-3,000 שח. מצד שני, אם כבר קונים אולי שווה להשקיע עוד קצת? אני בספק אם בבית אני אשים לב להבדל.
  8. תודה, ה-C755 אכן נראת מפתה מאוד וביקורות טובות, היא אחת האופציות ששמתי לי על הכוונת. איך האיכות של הטלוויזיה עד עכשיו? יודע להגיד ביחד לסמסונג וLG המקבילות במחיר? בדיעבד, היית עושה את אותה הבחירה שוב? אני לגמרי נוטה לתת ל-TCL הזדמנות ביחס למפרט המרשים.
  9. אז… לא סמסונג דעות חלוקות על TCL היה לנו פה סוני דגמים משנים קודמות LG כפשרה טובה באמצע? מודה שההתלבטות לא הפכה לקלה יותר.
  10. תמיד סלדתי מהמותגים האלה (TCL, הייסנס…) והלכתי למותגים במוכרים בתחום הטלוויזיות, בלי סיבה מוצדקת דרך אגב. יש לך טלוויזיה כזאת? איך היא מבחינת איכות ביחס למותגים המוכרים? מה מבחינת אמינות? הן תמיד הרגישו לי נחותות ביחס למותגים המוכרים והידועים.
  11. מה ההבדל בין סדרה C לסדרה D של סמסונג? יש לי אפשרות לקבל את אותו המוצר רק בסדרה D, האם זו הסדרה החדשה יותר? כמה ההבדל משמעותי בין QLED לטלוויזיה פשוטה יותר מבחינת איכות צפיה? בתפיסה שלי בסוף אני יושב בסלון עם טלוויזיה אחת ולא קיר מלא טלוויזיות להשוואה, האם ההבדל ב-QLED יהיה מורגש?
  12. אז אחרי שהקטנה בדקה את עמידות מסך הטלוויזיה עם השלט הגיע, הטלוויזיה התחילה לפתח תסמינים של זברה והתחילו להופיע פסים שחורים לרוחב. מה אני מחפש? 65 אינץ, השימושים העיקריים הם ערוצי הטלוויזיה הרגילים ומידי פעם סרט בנטפליקס. לא גיימינג ולא סרטים באיכות מהחלל בהזרמה מהמחשב. מצד אחד אין לי בעיה לשלם עבור הדגמים החדשים, מצד שני אני לא חושב שבאמת יש לי בזה צורך (O/Qled). בשביל הזוועות שכולנו רואים בחדשות מספיקה לי טלוויזיה יחסית פשוטה. אז מה דעתכם? דגמים מומלצים? תקציב? הייתי שמח לסגור בלא יותר מ 4-4.5 אלף, אבל מרגיש לי שאפשר גם בפחות ביחס לשימושים שלי.
  13. לצערי בתרחיש כמו ה7.10 גם 4 מחסניות לא יעזרו לך. סיכוי נמוך מאוד שמישהו עם אקדח מצליח לגבור על מספר מחבלים עם קלאצ׳ניקוב. בטח ובטח שהוא לא מיומן. עוצמת האש שתחטוף לא תאפשר לך להגיב. הלוואי ואני טועה. אקדח נועד להגנה עצמית ולא לתסריטי רמבו שלצערי חווינו לפני כמעט שנה. שלא נצטרך להשתמש באקדח ונירה רק במטווחים.
  14. עמדתי באותה התלבטות ובסוף לקחתי את ה-43x. השיקול המרכזי שלי היה נוחות נשיאה והסלקה, הרגשתי שה-43x היה נוח יותר באחיזה ובעיקר בנשיאה והסלקה. בנוסף הגלוק גם שוקל פחות, בגוף הנשק ובמחסנית שהיא עם קיבולת נמוכה יותר. שם בצד את כל נושא האמינות שבו הגלוק מנצח ואין עוררין. בתור מישהו לא מיומן לא הרגשתי הבדלים מהותיים בינהם בירי, בדיעבד אולי הייתי שוב שוקל את ההלקט ומתפשר על נוחות נשיאה לטובת האקסטרה שהוא נותן כסטוק (החלפתי כוונות לגלוק במעמד הקניה ובמחיר יחסית טוב). בסוף האירוע אליו אנחנו יכולים להיקלע יכלול מפגע בודד וכנראה עם נשק קר שבו כדאי מאוד ש-10 כדורים יספיקו, אחרת, או שאני לא מיומן או שאני באירוע הלא נכון עם הנשק הלא נכון (7/10). בכל מקרה אימונים הם חלק בלתי נפרד מהחבילה בכל אקדח שתבחר.
  15. תודה, הכיוון הוא ללכת על ה-Tier1 ששלחת, נחכה קצת לראות אם הוא יורד מתחת לרף המכס (או אם יצוץ לו קופון).
  16. תודה, נתבשל עוד קצת וכנראה שאזמין
  17. איך ה-tier1? שמתי עליו עין (גם על אליין גיר) אבל המחירים יחסית גבוהים והמשלוח לארץ מאוד יקר (אפשר להשתמש ברד בוקס להבנתי) אתה מסתובב תמיד עם עוד מחסנית ספייר? החלק של המחסנית ניתן להפרדה? שוקל אותו מאוד לחיוב למרות המחיר, מקווה שזה יתבטא בנוחות.
  18. מכל בעלי הניסיון, המלצה לנרתיק פנימי טוב ואיכותי (43x) עם אפשרות לאפנדיקס. בנתיים נמצא עם נרתיק מאליאקספרס שעושה את העבודה אבל חגורה איכותית בדרך ונשמע שנרתיק טוב ישפר משמעותית את חוויית הנשיאה. אשמח לדגמים ספציפים מניסיון (ואם יש מישהו שמוכר מוזמן לפרטי)
  19. איזה נרתיק של Black Arch הזמנת? פנימי? אפנדיקס? אשמח לדגם / תמונה **עריכה** - ראיתי עכשיו שהגבת - אפשר למחוק
  20. הייתי בהתלבטות והלכתי על 43x, בחנתי את הזיג ואת ההלקט פרו גם כן ויריתי בשלושתם במטווח. בתור אחד שפעם אחרונה ירה בגלוק 19 לפני 10 שנים לא הרגשתי הבדל גדול בין שלושת האקדחים שהזכרתי למעלה, אם אין לך ניסיון באקדחים וזאת הפעם הראשונה שאתה יורה קשה לי להאמין שתצליח להיות מספיק מרוכז, עם טכניקה נכונה בשביל להרגיש את ההבדל בזמן ירי. בסופו של דבר בחרתי ללכת על הגלוק בגלל ניסיון העבר שלי איתו, מבחינת אחיזה הוא היה לי הכי נוח (מתחרה ראש בראש עם ההלקט), הידית של הזיג היתה לי קטנה מידי (בכל זאת 1.90 עם יד יחסית גדולה). היתה לי התלבטות בין ההלקט לגלוק שבסוף הוכרעה בפרמטר החשוב ביותר מבחינתי והוא הנשיאה היום יומית, בבסיס שלו הגלוק קל יותר מההלקט בכ-80 גרם, בנוסף המחסניות שלו הן של 15 ו-17 כדורים לעומת 10 כדורים של הגלוק (כ-10 גרם לכדור זה תוספת של 50 גרם להלקט) - סך הכל כ-130 גרם הבדל עם מחסנית מלאה. בתפיסה שלי 10 כדורים מספיקים לגמרי לאירועים בהם צריך להגיב עם אקדח (ה-7 לאוקטובר לא מייצג אירועים כאלה), אם ב-10 כדורים לא הצלחתי לסיים את האירוע או שאני לא מאומן מספיק או שאני במקום הלא נכון עם הכלי הלא נכון, קיימת אפשרות למחסנית של 15 כדורים לגלוק במידה וארצה בעתיד. מכאן והלאה זה אימונים אימונים ועוד אימונים בשביל להרגיש בנוח, לתפעל ולפגוע בירי - כמה שהאקדח יהיה טוב עם הדק מדהים וכוונות עם חדי קרן בחושך אם לא תתאמן לא תפגע.
  21. אני לא עושה יותר מ-15,000 בשנה אז אצלי הרכב יטופל כל שנה. הרכב נקנה לפני כ-4 חודשים ושבוע לאחר הקניה נסעתי לעשות יישור קו ובדיקה מלאה של הרכב בשביל השקט הנפשי שלי (למרות שהוא עבר טיפול 6 חודשים לפני הקנייה).
  22. אני לא מול הפירוט אבל אם אני לא טועה זה כלל שמן מנוע, מסנן שמן ואוויר, החלפת פלאגים ובדיקה כללית של הרכב. יצא בערך 1,700 שקל. יכול להיות שאני מפספס משהו אבל זה בגדול. קצת יותר יקר מרכב "רגיל" אבל לא משהו שקורע את הכיס.
  23. תחזוקה וביטוח יוצאים לי כרגע (טיפול יישור קו גדול אצל רון וביטוח חובה + מקיף לכל נהג מעל 30) פחות או יותר אותו מחיר כמו ששילמתי על הונדה סיוויק 2014 שהיתה לי (שהפגינה אמינות מופתית דרך אגב). מבין את השיקולים של פותח השירשור ולרכב שני שלא נוסע הרבה כנראה שטוסון זאת הבחירה הנכונה והאמינה.
  24. בתור מישהו שגם היה בהתלבטות הזאת - טיגואן! חקרתי, חפרתי ובדקתי לא מעט - הטיגואן נתן את התמורה הטובה ביותר לכסף מבחינתי (אולי תצטרך לרדת קצת בשנתון), אבל מבחינת אבזור, איכות נסיעה והפרמטרים שהצבת הוא מוביל ברשימה (לדעתי!). בנוסף הוא מגיע עם גיר רטוב בשונה מהאטקה והקארוק שמראה אמינות גבוהה. ממליץ לבדוק ולשקול.
  25. תודה! המיקום אצלי קצת בעייתי, הן לא עומדות על עדן החלון מבחוץ, הן מתמקמות על סוג של דקורציית בטון דקה שנמצאת כ-2 מטר מהחלון. הבעיה שגם על ה-2 מטר האלה אי אפשר למקם כלום, זה נפילה חופשית מקומה שישית.
×
×
  • תוכן חדש...