Jump to content

elad_w

  • הודעות

    192
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elad_w

  1. לאחרונה דוושת הבלם ברכב מרגישה ספוגית, מרגיש לי שאני צריל ללחוץ אותה עמוק יותר מבעבר על מנת לעצור. אציין שנעשה טיפול לרכב לפני כחודש - הוחלפו רפידות ושמן ונאמר שיתכן וזאת ובעיה במערכת ABS מישהו חווה משהו דומה? יודע לתת כיוון? אשמח למוסך מומלץ ואמין באזור כפ״ס / רעננה / הוד השרון והסביבה.
  2. גם ה-CX5 באופציות, וספציפית הצורה החדשה, בשביל אקזמפלר טוב בשנתונים האלה נדרש תקציב קצת יותר גמיש וגבוה ובגלל זה היא לא ברשימה אבל לגמרי נלקחת בחשבון במידה ואצליח למצוא משהו.
  3. שלום לכולם, הגיע הזמן להתחדש ואנחנו מחפשים ג'יפון משפחתי עד 100K, כרגע אנחנו זוג+1 וכלבה קטנה אבל גם חושבים על התרחבות המשפחה בעתיד. התקציב הוא סביב ה-100K, נוסעים כ-12 אלף ק"מ בשנה שרובם מחוץ לעיר (אבל כן מזדחלים בפקקים בבוקר כמו כולם). מה חשוב לנו? אמינות, בטיחות, נוחות נסיעה ותא מטען יחסית מרווח לעגלה וציוד נוסף. על מה חשבנו? יונדאי טוסון 2019 קיה נירו 2018-2019 קיה ספורטאז' (למרות שאישית אני פחות מחבב) פיז'ו 3008 2018-2019 גירסאות הדיזל. כרגע אני מאוד נוטה לפיג'ו בגירסאות הדיזל וספציפית למנוע 2.0, מודה שאני קצת חושש עקב הסטיגמה שיש לרכבים הצרפתיים, קראתי קצת בפורום וראיתי שיש בעיה במיכל אוריאה שברוב המקרים היבואון לוקח אחריות. מה עוד אני מפספס? האם אפשר להיות רגוע בקשר לאמינות במנועי הדיזל? מעולם לא היה לי רכב הדיזל, האם יש משהו שאני צריך לקחת בחשבון במעבר מבנזין לדיזל שאני לא חושב עליו? תודה לעוזרים!
  4. המשכנתא נלקחה במזרחי טפחות, בזמנו לקחתי מסלול פיתוי (משתנה כל 5 צמודה) שנסגר במלואו, כשביקשתי להישאר באותו החזר ולקצר תקופה במסלול אחר (קבועה צמודה) נאמר לי שזה לא אפשרי והאופציה היחידה היא למחזר את כל המשכנתא. אנסה את מזלי, מקסימום נפרע בסכומים חד פעמיים.
  5. @ישה תודה, אבל עד כמה שזכור לי הגדלת ההחזר וקיצור התקופה מתאפשרת רק כאשר סוגרים מסלול בצורה חלקית, ואז ניתנת הבחירה האם להישאר באותו החזר ולקצר תקופה או להישאר עם אותה תקופה ולהקטין את ההחזר החודשי. זה מה שנאמר לי בעבר כשסגרתי מסלול אחר באופן מלא ורציתי לעשות את מה שהצעת, מכיוון שהבנק לא שיתף פעולה שמתי בצד כל חודש את הדלתא בין ההחזר הרצוי למצוי וכשהצטבר סכום של 10% ביצעתי פירעון חלקי. אופציה אחרת היא ביצוע מחזור, האם זה משתלם מבחינת ריביות? האם אני מפספס משהו?
  6. אהלן חברים, בהמשך לכל הדיונים סביב מסלולים צמודי מדד אשמח לעזרה בהתלבטות. כיום המשכנתא שלי מורכבת מ-2 מסלולים: 1. פריים מינוס 0.7, לא מעוניין לגעת במסלול הזה. 2. צמודה קבועה בריבית של 3%, יתרה של כ-85 אלף ש״ח והמסלול עתיד להסתיים ב-8/2025. מה ההתלבטות? יש לי סכום בעו״ש שמאפשר לי לסגור את המסלול הצמוד קבוע ובכך לפנות לי עוד כ-2,000 בחודש מהשכירות שאני מקבל על הדירה (המשכנתא היא על דירה להשקעה שהשכירות משלמת את המשכנתא במלואה). מצד אחד אני לא מרגיש את החזר המשכנתא ביום יום ואני לא לחוץ לסגור את המסלול, מצד שני המדד ממשיך לעלות ואין לדעת בכמה יעלה בשנתיים הקרובות עד לסיום המסלול. האם לדעתכם נכון לסגור את המסלול או להמשיך לשלם אותו חודש בחודשו מהשכירות עש לסיומו?
  7. elad_w

    סאב DC Lvl 2 12

    UP UP UP
  8. elad_w

    סאב DC Lvl 2 12

    גמיש
  9. סאב DC Lvl 2 12 למכירה, במצב חדש כולל תיבה, היה בשימוש עדין מאוד ולא נוצל במלואו ולכן מחפש להחליף או למכור. מחיר מבוקש 800 ש"ח או הצעה מעניינת להחלפה לכיוון SQ וסאב קטן יותר.
  10. קיה פיקנטו 2012, יש לי כבר פלסטיקה בשביל מולטימדיה 9 אינץ, אז אני מחפש רק את המולטימדיה עצמה. תודה! Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  11. שלום לכולם, אני מחפש מערכת אנדרואיד (9 אינץ') יחסית פשוטה לרכב שני בבית, עיקר הצרכים הם רדיו , יוטיוב ו-Waze. כן חשוב לי שהמערכת תעבוד חלק, אבל מעבר לזה אין דרישות מיוחדות. אשמח לשמוע המלצות מניסיון של מישהו שהזמין מאליאקספרס או כל אתר אחר. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  12. שלחתי הודעה פרטית Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  13. אשמח שתעדכן אחרי שהוא מגיע וחיברת, חושב לעשות אותו הדבר אצלי. בהצלחה! Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  14. קיבלתי לפני כשבוע את ה-Liberty Air2 שהזמנתי מהחנות הרישמית של Anker ובאליאקספרס (הצלחתי להשיג אותן במחיר של 72$ - אז שווה לבדוק). בשבוע שהשתמשתי בהן אני יכול להגיד שהן מעולות - מתחברות בקלות לגלקסי שלי, איכות שמע ושיחה מעולים ולא נתקלתי בבעיות שמע של הצד השני בשיחה, הספקתי לרוץ איתן פעמיים מעל 10K והן יושבות טוב בתוך האוזן. אבל.... ויש אבל, נתקלתי בבעיה בעידכון תוכנה - כשחיברתי אותן לאפליקציה הופיעה לי הודעה שיש עדכון תוכנה לאוזניות, ניסיתי לעדכן וכל פעם קיבלתי הודעת שגיאה שהעדכון נכשל (בנוסף שמתי לב שרק אוזנייה אחת עודכנה והשניה נשארה עם הגירסא הישנה יותר). לאחר שיטוט באינטרנט גיליתי שזאת בעיה ידועה שקיימת באוזניות והפיתרון היחידי הוא לשלוח את האוזניות חזרה ולקבל זוג חדש (בתקווה שלא יהיה תקול). יצרתי קשר עם Soundcore דרך האימייל (שירות לקוחות מהיר מאוד!), בצירוף סירטון ותמונות שמסבירות את הבעיה והוצע לי או לשלוח את האוזניות חזרה וישלחו לי בחזרה זוג חדש (משהו שאני מאמין שיקח חודש וחצי - חודשיים( או לקבל החזר כספי של 50% מהסכום ששילמתי. מכיוון שאין פגיעה באיכות השמע, שיחה או חיבור לפלאפון בחרתי באפשרות השנייה, תוך 3 ימים הזיכוי הגיע לחשבון ה-PayPal שלי והאוזניות ממשיכות לתפקד מעולה (רק ללא עדכוני תוכנה).
  15. elad_w

    המלצה למודם+ראוטר

    אין לי בעיה כרגע עם ה-WIFI שלהם, אבל לשלם 20 שקל בחודש להשכרת נתב נשמע לי מוגזם - עדיף לרכוש אחד טוב שישאר אצלי ולהוזיל את החבילה ב-20 שקל לחודש. אצטרך לחקור עוד כיצד לבצע את המעבר, תודה!
  16. elad_w

    המלצה למודם+ראוטר

    @Benor אשמח להסבר איך החיבור עובד, כרגע אני מנוי לסלקום TV עם ראוטר / מודם שלהם, במידה ואני קונה את הראוטר בלינק, האם צריך פעולה כלשהי מהצד של סלקום? הגדרות מיוחדות? או פשוט לחבר אותו במקום הראוטר שיש לי כרגע של סלקום.
  17. elad_w

    המלצה למודם+ראוטר

    מתעלק על השירשור - עברנו לסלקום TV, כרגע עם מודם מושכר מסלקום, אשמח להמלצה לקניית מודם / מודם וראוטר (לא בטוח מה אני צריך). Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  18. כמות הליטרים במיכל או כמות הליטרים שתידלקת?
  19. 7 אינץ, יש גם יותר, אתה יכול להזמין דרך האתר שלהם: https://www.joyingauto.com/ התקנה אפשר לעשות אצל כל מתקין מערכות בארץ.
  20. יש לי גם סיוויק האצ'בק 2014, התקנתי מערכת של Joying והכל עובד כמו שצריך - המזגן הוא יחידה נפרדת, אין עליו שליטה מהמערכת ולכן לדעתי אין קשר בינהם. הדבר היחידי שתצטרך הוא מתאם שליטה להגה שיחבר בין המערכת החדשה לבין כפתורי השליטה מההגה. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  21. את ההתקנה עשיתי אצל ישראל מחולון, הוא אומנם לא מפרסם את עצמו או מתחזק דף פייסבוק כמו שאר המתקינים - אבל השם שלו הולך לפניו בתחום, פדנט ומקצועי בטירוף! תענוג לראות אותו עובד! במידה ותהיה מעוניין אשלח לך את המספר פלאפון שלו בפרטי.
  22. והכי חשוב, אלה תתקין אצל איזה חאפר, ההתקנה היא אחד החלקים החשובים בהרכבת מערכת - לך למתקין מקצועי שיודע את העבודה - על זה לא מתפשרים.
  23. מציע לך לחפש ציוד יד 2, במחיר הזה תוכל לקפוץ ברמה ואם תהיה סבלני גם תמצא ציוד במצב חדש. לצורך הדוגמא אני קניתי יד שניה: - מערכת אנדרואיד של Joying (הדגם החדש) - מגבר Hertz HDP4 - מגבר מונו Alpine PDX 1.600 - קומפוננט Morel Tempo Ultra 602 - סאב DC lvl2 12 הכל במצב חדש (חלקם אפילו חדשים בקופסא) במחר נמוך מ-3,000 שקל (לא כולל התקנה).
  24. חזרתי לעדכן שבוצע טיפול היום במוסך שאפט, טיפול 105,000 להונדה. הגעתי ב-8.00 ויצאתי תוך פחות משעה. אין מה להגיד, ההמלצות על המוסך בהחלט מוצדקות ורואים את זה כשמגיעים למקום - שירותיים ונחמדים, לא מנסים לדחוף אלמנטים מיותרים והכל תוך שקיפות מלאה (הגעתי מוכן להחלפת רפידות אחוריות, גם אמרתי את זה לבעלים לפני שהחל בטיפול, אך לאחר בדיקה נאמר לי שאין צורך והכל תקין). חדר המתנה ממוזג עם חלון שפונה לרחבת הטיפולים (למי שחשוב לו). בהחלט אחזור לטפל ברכב שם גם בטיפול הבא, מומלץ בחום!
  25. אשמח לקבל עוד פרטים בפרטי - מאיפה אתה, מה כולל הטיפול ותמונות אם אפשר [emoji846] Sent from my SM-G975F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...